Urban Outfitters: Η βρετανική fashion αλυσίδα προκαλεί ξανά με ένα t- shirt

Urban Outfitters: Η βρετανική fashion αλυσίδα προκαλεί ξανά με ένα t- shirt

Οι αντιδράσεις για το τοπ με θέμα την κατάθλιψη

Είναι γνωστό ότι τα κομμάτια αλλά και οι καμπάνιες των Urban Outfitters πολλές φορές εγείρουν τις αντιδράσεις του κοινού αφού το brand δεν διστάζει, πολλές φορές, να χρησιμοποιήσει την πρόκληση για να περάσει τα μηνύματά του. Τελευταίο περιστατικό, είναι ένα ασπρόμαυρο t- shirt με την λέξη «Κατάθλιψη» τυπωμένη επανειλημμένα πάνω του.

Για την απόσυρση του t- shirt μαζεύτηκαν στο διαδίκτυο 5.000 υπογραφές που ένιωσαν ότι η μπλούζα απενοχοποιεί μία πάθηση που βασανίζει, καθημερινά, εκατομμύρια ανθρώπους. Τα Urban Outfitters, πάντως, αντί να απολογηθούν για την απόφασή τους να διαθέσουν το t- shirt, παρέπεμψαν τους απογοητευμένους καταναλωτές στους δημιουργούς τους, ένα brand από την Σιγκαπούρη ονόματι Depression (Κατάθλιψη).

Από την μεριά του, ο άνθρωπος πίσω από το brand, Kenny Lim, μιλώντας στις ειδήσεις του ABC, δήλωσε: «Έχω πάθει σοκ που, μετά από ένα t- shirt οι άνθρωποι έβγαλαν αυτό το συμπέρασμα. Φτιάχνουμε χαρούμενα ρούχα. Πάθαινα μεγάλη κατάθλιψη στη δουλειά. Η σειρά είναι μία υπενθύμιση ότι μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι κάθε μέρα, ακόμα και όταν πηγαίνουμε για δουλειά».

Διαβάστε ακόμα:
Μόδα και πολιτική: συνάρτηση με αμερικανικά δεδομένα
Τα ανήλικα στη μόδα συνεχίζουν να σοκάρουν
«Ροκάροντας» το τηγάνι