The Influencers: Zeus+Dione

The Influencers: Zeus+Dione

Το σχεδιαστικό ντούο πίσω από το ελληνικό brand που διαπρέπει στο εξωτερικό, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι και η Δήμητρα Κολοτούρα μας μιλούν λίγο πριν το talk του στο Utopia @ Golden Hall.

Μαρέβα Γκραμπόφσκι και η Δήμητρα Κολοτούρα δεν χρειάζονται συστάσεις. Το δημιουργικό ντούο πίσω από το brand "Zeus+Dione" με έμπνευση από τον ελληνικό πολιτισμό κατάφεραν να φτιάξουν ένα σύγχρονο luxury brand που διαπρέπει εγχώρια, αλλά και στο εξωτερικό. Οι γυναίκες ορκίζονται στις δημιουργίες τους που μεταφράζουν τον μινιμαλισμό σε ρούχα, τα οποία τις αφορούν όλες και μπορούν να φορεθούν από όλες.

Oι Zeus+Dione θα είναι καλεσμένες της Τίνας Δασκαλαντωνάκη στη θεματική Euphoria στο Utopia @ Golden Hall για να μας μιλήσουν για την ελληνική μόδα, το πετυχημένο brand τους και όλα όσα θέλουν να ξέρουν οι Ελληνίδες για το σχεδιαστικό ντούο. Λίγο πριν βρεθούν στο concept store, τους θέσαμε μερικές ερωτήσεις για να μας δώσουν τον τόνο για όλα τα ενδιαφέροντα πράγματα που θα συζητήσουν την Τετάρτη 08/5 στις 17:00 στο χώρο του Utopia @ Golden Hall, όπου φυσικά μπορείτε ελεύθερα να παραβρεθείτε κι εσείς και να παρακολουθήσετε live τη συνέντευξη.

Ποια celebrity Ελληνίδα σας εμπνέει με το στιλ της και πάντα την έχετε στο μυαλό σας όταν σχεδιάζετε;

Οι Ελληνίδες έχουν μια ιδιαίτερη ομορφιά, έναν αισθησιασμό και μια σπιρτάδα. Είτε μιλάμε για μια "celebrity" γυναίκα μπροστά από τις κάμερες είτε για μία καθημερινή γυναίκα, μητέρα, εργαζόμενη με ισχυρή προσωπικότητα και αυτοπεποίθηση, και οι δύο μας εμπνέουν και μας δίνουν ιδέες. Πιο συγκεκριμένα, θα λέγαμε ότι η Ελληνίδα που μας έχει εμπνεύσει πολλές φορές είναι η Μελίνα Μερκούρη. Είτε στα Oscars, είτε στον δρόμο φαίνεται να είναι το απόλυτο icon.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία για ένα ελληνικό brand όταν λανσάρει τις δημιουργίες του στο εξωτερικό και πώς καταφέρατε εσείς να τις ξεπεράσετε;

Ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι αδυσώπητος. Το μόνο πράγμα που μπορεί να σε διαφοροποιήσει είναι να έχει μια ισχυρή ταυτότητα το προϊόν και αυθεντικότητα. Επίσης, σημαντικό είναι να ακολουθείται ένα επιχειρηματικό πλάνο και να υπάρχουν εμπορικοί στόχοι, στρατηγική επικοινωνίας και marketing .

Ποια είναι για εσάς η "στολή" της σύγχρονης γυναίκας;

Η σύγχρονη γυναίκα θέλει να κινείται άνετα μέσα στην πολυσύνθετη καθημερινότητα που ζει. Πιστεύουμε ότι η ποιότητα πρέπει να υπερισχύει, τα υλικά που ακουμπούν το σώμα της πρέπει να είναι τα καλύτερα. Ένα μεταξωτό πουκάμισο και ένα τζιν είναι μια πολύ ωραία στολή θα λέγαμε εμείς.

Ως γυναίκες entrepreneurs τι είναι αυτό που βλέπετε ως ευκαιρία στην Ελλάδα και "χτίζετε" εδώ το brand σας;

Η χώρα μας είναι μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης και προοπτικών. Κάθε γωνιά και κάθε στιγμή μπορεί να γεννήσει μια καινούργια ιδέα. Υπάρχει αυτό που λέμε “expertise” εξειδίκευση σε παρά πολλούς τομείς. Υπάρχει όρεξη και πάθος από τους νέους και αυτό πρέπει να υποστηριχθεί είτε με ιδέες τεχνολογίας, είτε με start-ups του δημιουργικού industry, είτε με μια απλή ιδέα σε μια γειτονιά.

Θέλουμε να μοιραστείτε μαζί μας μια αστεία ιστορία με πρωταγωνίστρια την πιο "δύσκολη" πελάτισσα που είχατε όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιείστε στη μόδα.

Ομολογώ ότι αστεία ιστορία - με αυτή την έννοια - με πελάτισσα δεν έχουμε. Η ατμόσφαιρα πάντα είναι φιλική και χαράς με τις fans του brand. Έχουμε πελάτισσες που ζουν στην Αυστραλία ή την Αμερική και είναι obsessed με το brand και πάντα γίνονται αστεία γιατί θέλουν πρώτες να έχουν τα καινούργια κομμάτια. Κάποιες άλλες που είναι πιο δύσπιστες και “δύσκολες» με το που έχουν την εμπειρία του ρούχου αλλάζουν διάθεση ως προς αυτό. Όποτε μικρά ή μεγάλα γεγονότα καταλήγουν στο να εκφράζεται η αγάπη από τους άλλους γι' αυτό που κάνουμε και αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Πηγή: GoldenUtopia.gr