S/S 2021: O Dior μας συστήνει το «νέο είδος ζωής» μέσα από ρούχα με σαφή σχεδιαστικό προσανατολισμό

Διονυσία Καλαποθαράκου
S/S 2021: O Dior μας συστήνει το «νέο είδος ζωής» μέσα από ρούχα με σαφή σχεδιαστικό προσανατολισμό

To ειδικό στέγαστρο μέσα στον κήπο «des Tuileries», ντύθηκε με βιτρό έργα τέχνης θυμίζοντας καθεδρικό ναό και συνδέοντας τον «εσωτερικό χώρο» με την πνευματικότητα, την τέχνη και τη μόδα.

«Έπρεπε να προσεγγίσουμε αυτή τη συλλογή έχοντας στο μυαλό μας την εσωτερική διακόσμηση και τον σχεδιασμό ενός χώρου. Ζούμε σε μία περίοδο διαφορετική όπου όμοιά της δεν έχουμε βιώσει στο παρελθόν. Μένουμε περισσότερο στο σπίτι και απολαμβάνουμε την ιδιωτικότητά μας, ό,τι και αν σημαίνει για τον καθένα μας αυτό. Τα ρούχα μας, λοιπόν, πρέπει να εκφράζουν αυτό το ‘νέο στυλ ζωής’», δήλωσε πριν την έναρξη του show Dior S/S 2021, η Maria Grazia Chiuri, Creative Director του Οίκου.

https://www.instagram.com/p/CFwKxVyAAY0

Η σχεδιάστρια έχει συνηθίσει να περνάει πολιτικοποιημένα μηνύματα μέσα από τις συλλογές της και θεωρείται υπέρμαχος του φεμινισμού και της γυναικείας χειραφέτησης. Επίσης πάντα παραμένει πιστή στο Haute Couture DNA του γαλλικού Οίκου Μόδας. Τι συνέβη, λοιπόν, σε αυτήν την collection και τα ρούχα Dior είναι προσαρμοσμένα στη λογική του comfortwear; Κομμάτια με ethnic αισθητική και πραγματιστική προσέγγιση στη λογική του lockdown, σου επιτρέπουν να είσαι καλοντυμένη για να μιλήσεις στο Zoom, δημιουργώντας μία νέα «Dior σιλουέτα». Πιο «άνετη», πιο κατάλληλη για το σπίτι, πιο προσαρμοσμένη σε αυτήν την εσωστρεφή καθημερινότητα. Τι συνέβη; H πανδημία συνέβη και μαζί της άλλαξε τους όρους στο παιχνίδι της μόδας.

https://www.instagram.com/p/CFwNHGxHDYo

Η μόνη αληθινή πολυτέλεια είναι αυτή που μπορούμε να βρούμε σε κεντημένα, kaftan dresses, σε bohemian kimonos, σε διάφανα tops και loose παντελόνες. Γιατί η Dior πολυτέλεια για το επόμενο καλοκαίρι βασίζεται στην άνεση, εντός και εκτός σπιτιού. «Για μεγάλο διάστημα αντιμετωπίζαμε τη μόδα σαν έναν τρόπο επικοινωνίας, σαν έναν ζωντανό διάλογο ανάμεσα στους ανθρώπους, σαν ένα μέσω που τους επιτρέπει να εκφράζονται», είπε η Chiuri. «Σήμερα η ανάγκη των περισσότερων από εμάς εντοπίζεται στο να αρέσουμε στον ίδιο μας τον εαυτό, αυτό είναι το ζητούμενο» πρόσθεσε η Creative Director του Οίκου.

https://www.instagram.com/p/CFwNOzDhCOp

Για αυτό και οραματίστηκε το επόμενο καλοκαίρι γυναίκες με peplos dresses και Ρωμαϊκά σανδάλια να κάθονται αναπαυτικά στις μαξιλάρες του σπιτιού τους. Σίγουρα όχι ανάμεσα σε εντυπωσιακά, βιτρό κολάζ, σαν τα έργα της Lucia Marcucci με εικόνες από τα 60s, που κοσμούσαν τον χώρο της επίδειξης, αλλά ανάμεσα σε αντικείμενα που η καθεμία έχει επιλέξει εκφράζοντας μέσα από τη διακόσμηση κομμάτια της προσωπικότητάς της.




Δες επίσης: Oδηγός Αγοράς: 10 blazers που θα αποκτήσεις τώρα και θα φοράς για πάντα