Fendi και Diesel έκαναν πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και αποθέωσαν το Y2K style

Ναταλία Κατσακιώρη
Fendi και Diesel έκαναν πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και αποθέωσαν το Y2K style

Pale χρωματικές παλέτες και low rise γραμμές κήρυξαν την έναρξη του Milan Fashion Week. 

Αν υπάρχει κάτι που χαρακτηρίζει σταθερά τον οίκο Fendi, αυτό είναι η διαχρονική αγάπη του για τα neutrals. Δεν θα δεις εύκολα συλλογή του κορυφαίου ιταλικού οίκου, που τα beige, nude και crème δεν θα συμπεριλαμβάνονται στα βασικά χρώματα κάθε σειράς. Αυτή τη φορά ο Kim Jones ήθελε να φέρει τα χρώματα των σύννεφων στο catwalk και έτσι συμπλήρωσε το ουδέτερο nude και grey με πράσινο, pale olive, ροδακινί, ροζ, ciel και γαλάζιο, αλλά και με κάποιες πιο vivid αποχρώσεις, που έδωσαν ένταση. Η όλη οπτική του Jones αποθέωσε το Y2K, κάτι που ήταν απόλυτα ξεκάθαρo με μία και μόνο ματιά στα looks, που παρουσίασε.

Στις δηλώσεις που έκανε πριν και μετά το show, μίλησε για την επιρροή των 90s, και της αξεπέραστης modern minimal αισθητικής του Karl Lagerfeld, που στιγμάτισε τον οίκο και συνεχίζει να εμπνέει μέσα από το αρχείο, που έχει αφήσει, μέχρι και σήμερα. Το satin ήταν το ύφασμα που κυριάρχησε και συνδυάστηκε με διαφάνειες, μαλακά πλεκτά αλλά και fluffy γούνες, οι οποίες ήταν κομμάτια παλιών ρούχων και αξεσουάρ, που δόθηκαν στον οίκο από πελάτες τους για συντήρηση και έτσι αξιοποιήθηκαν και πάλι στη νέα συλλογή, προοθώντας τη βιωσιμότητα. Οι rubber μπότες με τις πανύψηλες πλατφόρμες και το vinyl ήταν ένα από τα high lights στο τέλος της συλλογής, που δεν έκρυβε πολλές εκπλήξεις είναι η αλήθεια, εκτός από το combo παντελόνι-φούστα, το οποίο είδαμε στα περισσότερα looks.

Fendi-S23-067.jpg

Η signature Peekaboo bag παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με αλυσίδα, σαν cross bag, ενώ η mini εκδοχή της απέκτησε την εικόνα κοσμήματος, με κοντές, luxury αλυσίδες φορεμένες στο λαιμό. «Όλα περιστρέφονται γύρω από το logo μας με το διπλό "F", που μας κάνει να τα βλέπουμε όλα σε ζευγάρια. Ακόμη και οι τσάντες έγιναν πλέον μέλος της οικογένειας μας και βγαίνουν σε ζευγάρια: μεγάλη και μικρή,» δήλωσε στον τύπο η Silvia Venturini Fendi.

Fendi-clp-S23-048.jpg

Catwalk looks:

Ο Glenn Martens είναι η απόλυτη αναγέννηση της Diesel.

Ο Glenn Martens είναι αγαπημένος μου, αλλά η οπτική μου πάνω στην εξέλιξη της Diesel από τη στιγμή που ανέλαβε τη θέση του καλλιτεχνικού δειυεθυντή, είναι απόλυτα ξεκάθαρη και αντικειμενική. Ένα ανατρεπτικό ταλέντο και ένα denim brand, που ταυτίστηκε με το edginess και το community, που ανέπτυξε γύρω από τις δημιουργίες του, καταφέρνοντας να γίνει case study για τον επιχειρηματικό χώρο. Τώρα, λοιπόν, έχει στα χέρια του ένα σχεδιαστή-χρυσάφι, που κατάφερε να βάλει τα Diesel items μέσα στα πιο πολυφωτογραφημένα ρούχα και αξεσουάρ, που θα δεις στο Instagram, με την Kylie Jenner και την Julia Fox να είναι πλέον fans του.

https://www.instagram.com/p/CixmemgqGEE

Ένα γιγαντιαίο φουσκωτό γλυπτό στήθηκε πάνω στο catwalk και έγινε το ιδανικό σκηνικό για αυτό που ακολούθησε. Η όλη ιδέα της συλλογής συνοψίστηκε σε τέσσερα κεφάλαια: στο denim, τα χρηστικά ρούχα, την pop αισθητική και την extravaganza. Αγαπημένη Diesel, αγαπημένα χαμηλοκάβαλα τζιν παντελόνια, κρόσσια, ιδιαίτερες τεχνικές που επιδεικνύουν πολύ έξυπνα το expertise του οίκου, florals, glossy υφές αλλά και παραλλαγές δημιούργησαν μία συλλογή με σαφές μήνυμα. Η Diesel είναι εδώ, αναγεννημένη και πιο φρέσκια από ποτέ, για να επαναφέρει το iconic D logo της στο προσκήνιο. Το show παρακολούθησαν μερικές χιλιάδες άνθρωποι με τον ίδιο τον Martens να έχει δώσει 3.000 δωρεάν εισιτήρια online και 1.600 ακόμη που προορίζονταν για φοιτητές του χώρου, θέλοντας να επαναδημιούργησει τη ζωηρή κοινότητα του brand.

Diesel-atm-S23-014.jpg

«Αυτή είναι η συνταγή μου για τη Diesel, τα υλικά, στα οποία επιμένω. Γιατί αυτό είναι στην πραγματικότητα μόνο το δεύτερο μου show εδώ και νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να την επιδεικνύουμε,» δήλωσε ο Glenn Martens συμπληρώνοντας ότι ένα χαρακτηριστικό της συλλογής ήταν η αγωνία: «Όλα τα κομμάτια είναι "ατελή" μέσω της επεξεργασίας και του σχεδιασμού. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει, αλλά επιστρέφει, επίσης, και στο δημοκρατικό ένστικτο. Γνωρίζουμε ότι η Diesel είναι ένα brand, για όποιον θέλει να ανήκει σε μία κοινότητα, όποιος κι αν είναι, όπως κι αν νιώθει. Ο καθένας είναι ξεχωριστός και ποτέ δύο άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Επιπλέον, το κάθε ρούχο υποτίθεται ότι φαίνεται «κατεστραμμένο/φθαρμένο», ώστε να μπορείτε να ζήσετε μαζί του για πάντα—μοιάζει άθραυστο».»

Best looks on the runway: