5 συμβουλές για να επιλέξεις τα κατάλληλα αθλητικά ρούχα για εσένα

Για να είσαι stylish και άνετη όσο γυμνάζεσαι!

Από τα άλματα, στο τρέξιμο, στην yoga ή σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα επιλέξεις, το να κρατιέσαι σε φόρμα δεν είναι μόνο ωφέλιμο σωματικά, αλλά έχει επίσης θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία όλων. Το ήξερες, όμως, πως το να φοράς τα κατάλληλα ρούχα είναι εξίσου σημαντικό με το να έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό; Φυσικά, όλοι θέλουμε να φαινόμαστε ωραίοι όσο γυμναζόμαστε, ειδικά επειδή το activewear είναι η κυρίαρχη τάση τώρα. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξεις τα σωστά ρούχα ώστε να αποδώσεις στο μέγιστο των δυνατοτήτων σου. Τα υπέροχα αθλητικά ρούχα είναι επίσης ένα από τα κίνητρα που έχουν πολλές γυναίκες για να ξεκινήσουν την γυμναστική.

Το να γυμνάζεσαι είναι αρκετά δύσκολο από μόνο του, αλλά γίνεται ακόμα πιο δύσκολο αν πρέπει να προσαρμόζεις το κολάν ή το αθλητικό σουτιέν σου κάθε τρεις και λίγο. Ακόμα και για κάτι σχετικά απλό όπως η yoga, τα ρούχα σου πρέπει να είναι άνετα, εφαρμοστά και ελαστικά ώστε να μπορέσεις να κάνεις τις ασκήσεις που απαιτούνται χωρίς καμία ενόχληση. Οπότε, αν αισθάνεσαι πως τα αθλητικά σου ρούχα θέλουν ανανέωση, φρόντισε να μην σπαταλήσεις χρήματα σε λάθος κομμάτια. Συνέχισε στην gallery παρακάτω για να μάθεις μερικά tips και να επιλέξεις τα σωστά ρούχα για workout. Εμπιστέψου μας, αυτές οι απλές συμβουλές θα κάνουν όλη την διαφορά.

1. Τοποθεσία!

Αυτή η συμβουλή φαίνεται αρκετά προφανής, αλλά πρέπει πραγματικά να σκεφτείς τι γυμναστική θα κάνεις και που. Ο εξοπλισμός σου σε εσωτερικούς χώρους, ή στο γυμναστήριο θα διαφέρει κατά πολύ από τον εξοπλισμό σου σε εξωτερικούς χώρους. Σε αυτήν την περίπτωση, το κλίμα ή η θερμοκρασία παίζουν επίσης έναν σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα, για μια βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σου τον χειμώνα, θα χρειαστεί να κάνεις layer υφάσματα που σε κρατάνε ζεστή. Αντίστοιχα, το καλοκαίρι είναι καλύτερο να επιλέξεις σορτς για τρέξιμο και αμάνικες μπλούζες.

2. Δώσε βάση στο ύφασμα:

Ρούχα κακής ποιότητας μπορεί να υπερθερμάνουν το σώμα σου, αφού δεν θα απομακρύνουν τον ιδρώτα από το δέρμα σου και δεν θα τον μεταφέρουν στην εξωτερική επιφάνεια του ρούχου. Αν κάνεις έντονη, αερόβια γυμναστική, επίλεξε dry fit υφάσματα. Πρέπει να αποφύγεις το βαμβάκι, εκτός αν κάνεις χαλαρή γυμναστική, όπως yoga. Αντιθέτως, ο πολυεστέρας και το νάιλον είναι ιδανικά για τη ζέστη καθώς σε προστατεύουν και από την υπεριώδη ακτινοβολία.

3. Φόρμα και εφαρμογή:

Πώς νιώθεις όταν φοράς τα ρούχα γυμναστικής σου; Εάν δεν νιώθεις άνετα και είναι πολύ σφιχτά ή πολύ φαρδιά, τότε θα καταλήξεις να μην τα φοράς ποτέ ή να μην έχεις το κίνητρο να κάνεις γυμναστική. Θα χρειαστείς κάτι που σου επιτρέπει να κινηθείς και που κρατάει τα πάντα στη θέση τους. Επίσης, ενώ είναι δελεαστικό να αγοράζεις τα πάντα από το διαδίκτυο, είναι πάντα καλύτερο να τα δοκιμάσεις πρώτα αν αυτό είναι εφικτό. Επίλεξε ρούχα καλής ποιότητας που θα σου κρατήσουν για αρκετά χρόνια. Επιπλέον, δοκίμασε ένα έντονο χρώμα, αντί για το κλασσικό μαύρο, αφού πολλές φορές θα λειτουργήσει ως κίνητρο.

4. Σκέψου πόσο ευέλικτα είναι:

Σκέψου τις ασκήσεις που κάνεις και, μετά, βάση αυτού επίλεξε το σωστό ρούχο για σένα. Για προπόνηση ποδιών ή για cardio, για παράδειγμα, τα σορτσάκια είναι ιδανικά. Ομοίως, για την yoga, τα κολάν είναι συχνά μια δημοφιλής επιλογή. Για να ελέγξεις αν τα ρούχα είναι κατάλληλα για σένα όταν τα δοκιμάζεις, κάνε μερικές απλές ασκήσεις. Για ένα κολάν για παράδειγμα, κάνε ένα squat για να τεστάρεις την ποιότητα του.

5. Αθλητικά παπούτσια:

Το τένις, το γκολφ, το τρέξιμο, το μπάσκετ είναι μόνο μερικές από τις δραστηριότητες που απαιτούν συγκεκριμένα παπούτσια για να αποδώσεις καλύτερα. Αν κάνεις βάρη, πρέπει να έχεις γερό πάτημα στο έδαφος. Σε αυτήν την περίπτωση, παπούτσια για τρέξιμο με χοντρή σόλα δεν θα είναι κατάλληλα. Από την άλλη, για cardio, θα χρειαστείς παπούτσια που διαθέτουν ενσωματωμένο τζελ μαξιλαράκι.

Main photo credits: @sarasampaio

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ