#miroxkiehls: Μάθετε τα πάντα για τη λαμπερή συνεργασία που μόλις ξεκίνησε!

Βιβή Αγγελάκη
#miroxkiehls: Μάθετε τα πάντα για τη λαμπερή συνεργασία που μόλις ξεκίνησε!

Mi-Ro X Kiehl's για την ΕΛΕΠΑΠ

Το έχουμε πει πολλές φορές και δεν θα κουραστούμε να το επαναλαμβάνουμε κάθε φορά που η περίσταση το απαιτεί: Όταν η μόδα συναντά την ομορφιά τότε το αποτέλεσμα δεν αναμένεται κάτι λιγότερο από εντυπωσιακό! Την Πέμπτη 21 Μαΐου, λοιπόν, το Queen.gr βρέθηκε στο νέο corner Kiehl's, στο κατάστημα Hondos Center Ομόνοια όπου ανακοινώθηκε μια λαμπερή συνεργασία με φιλανθρωπικό σκοπό!

STR 0086 75c6c

Η Kiehl's συνεργάζεται με το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Μi-Ro και παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα μοναδικό αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες σε περιορισμένη έκδοση. Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές σχεδιάζουν τη συλλεκτική συσκευασία του θρυλικού Midnight Recovery Concentrate. Τα έσοδα θα διατεθούν στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων «ΕΛΕΠΑΠ».

STR 0323 03203

Από την πλευρά της η Kiehl's, σε σχετική ανακοίνωσή της, αναφέρει για τη νέα φιλανθρωπική δράση της: « Είναι χαρά και τιμή μας που το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Mi-Ro, Δημήτρης Μαστρόκαλος και Γιάννης Ράπτης, συμπράττει με την Kiehl's ώστε μαζί να προσφέρουμε στην ΕΛΕΠΑΠ.

11261476 875590052513033 1996127558 n 24566

Ξεκινώντας από την Πέμπτη 18 Ιουνίου, η Kiehl's θα διαθέσει αποκλειστικά σε όλα της τα corners το IT αξεσουάρ του καλοκαιριού που φέρει την υπογραφή Mi-Ro. Πρόκειται για μια γραβάτα για άνδρες που μπορεί να φορεθεί σαν ζώνη από τις γυναίκες ή ακόμα και σαν βραχιόλι. Ταυτόχρονα οι Mi-Ro υπογράφουν την συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate.

STR 0216 c94b4

Τόσο το αξεσουάρ, όσο και η συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού προϊόντος Kiehl's θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένη έκδοση 100 τεμαχίων το καθένα. Τα έσοδα από την δράση αυτή, που αναμένεται να αγγίξουν τις 3.000€ θα διατεθούν για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ.»

STR 0226 d55b4
STR 0130 bf001

Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που το beauty brand συνεργάζεται με φημισμένους καλλιτέχνες οι οποίοι εντάσσονται στις φιλανθρωπικές δράσεις χωρίς οποιαδήποτε αμοιβή. Εστιάζοντας τις προσπάθειες της στην έρευνα για το AIDS, στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον, η Kiehl's έχει συγκεντρώσει διεθνώς, από το 1996 πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ. Τη μάρκα αγκαλιάζουν διεθνώς ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Alicia Keys κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της Kiehl's υποστηρίζοντας το έργο της.

STR 0352 e54f9
DPG Network