To Hilton έγινε ροζ, η Ελένη Μενεγάκη ήταν εκεί & εμείς σας έχουμε 10 αποκλειστικές φωτός

Βιβή Αγγελάκη
To Hilton έγινε ροζ, η Ελένη Μενεγάκη ήταν εκεί & εμείς σας έχουμε 10 αποκλειστικές φωτός

Δείτε τις φωτογραφίες στη gallery!

Ο Οκτώβριος είναι μήνας ενημέρωσης και πρόληψης για τον Καρκίνο του Μαστού. Όπως συνηθίζεται λοιπόν, από το 2000 , στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού (Breast Cancer Awareness Campaign) της Estee Lauder Companies, ένα σημαντικό κτίριο- ορόσημο της πόλης φωταγωγείται σε ροζ χρώμα, με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

PAN 0030 4-2 29f02

Χθες το βράδυ, λοιπόν, το Queen, όπως και πολύς κόσμος της ελληνικής showbiz βρέθηκε στη φωταγώγηση του Hilton Athens Hotel, μεταφέροντας το μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές, για αυτό καμιά γυναίκα δεν θα πρέπει να βάζει σε δεύτερη μοίρα την υγεία της και να αμελεί να κάνει εξετάσεις κάθε χρόνο!

Το Hilton έγινε ροζ και μετατράπηκε σε σύμβολο αισιοδοξίας, μεταφέροντας το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

12170212 952868588118512 1605787805 n 7d224

Στο κάλεσμα της Estee Lauder Companies ανταποκρίθηκαν και φέτος πλήθος φίλων και συνεργατών για να υποστηρίξουν την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση-Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.», τον μοναδικό μη κερδοσκοπικό φορέα στην Ελλάδα ο οποίος, όχι μόνον παρέχει υπηρεσίες πρόληψης, αλλά κυρίως αντιμετωπίζει τη νόσο και υποστηρίζει την θεραπεία ασθενών με καρκίνο του μαστού οι οποίοι ανήκουν σε οικονομικά ευάλωτες ομάδες, αλλά και για να θαυμάσουν την εντυπωσιακή φωταγώγηση του ξενοδοχείου. Το σύνθημα για την έναρξη της φωταγώγησης έδωσε η Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, Ελένη Μενεγάκη, η οποία για άλλη μια φορά στήριξε αυτή τη προσπάθεια και φυσικά, μαγνήτισε τα βλέμματα.

Ο κος Bart van de Winkel, Γενικός Διευθυντής Hilton Ελλάδας και Κύπρου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δήλωσε: «Είναι χαρά μας που συνεργαζόμαστε με την Estee Lauder σ' αυτή τη σημαντική καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού και νιώθουμε περήφανοι που το ξενοδοχείο μας επιλέχτηκε να γίνει σύμβολο ελπίδας και αγάπης για τη ζωή. Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του κτιρίου μας θα μεταδώσει το μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές. Σας καλούμε να μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με τις οικογένειες, τους φίλους και τους συναδέλφους σας». Ενώ, ο κος Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης, χειρουργός μαστού, Πρόεδρος και Ιδρυτής της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», ευχαρίστησε από καρδιάς τον κόσμο που συμμετείχε στην βραδιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Hilton Αθηνών αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ».

PAN 0030 6 044b3

Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες που εξασφάλισε το Queen.gr στη Gallery!

Και μη ξεχνάτε: Το κτίριο του Hilton Αθηνών θα παραμείνει φωταγωγημένο μέχρι και τις 25 Οκτωβρίου, δίνοντας την ευκαιρία σε πλήθος κόσμου να κάνουν ''viral'' το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Από τις 19 έως και τις 25 Οκτωβρίου ανεβάζοντας φωτογραφίες του φωταγωγημένου HILTON στο Instagram με #PinkHilton, θα έχετε την ευκαιρία να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσετε δώρα από την Estee Lauder και το Hilton Αθηνών (λεπτομέρειες διαγωνισμού: http://bit.ly/1LLNqZN).

Επιπλέον για κάθε φωτογραφία ή post όπου προστίθεται το #bcastrength, η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων - που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού - μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά περισσότερων από 500 ωρών έρευνας ($25,000) μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016!
Περισσότερα για το Breast Cancer Research Foundation: www.bcrfcure.org.