Η Ελλάδα διεκδικεί διάκριση στον Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό L’Oreal Brandstorm 2016!

Βιβή Αγγελάκη
Η Ελλάδα διεκδικεί διάκριση στον Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό L’Oreal Brandstorm 2016!

#HelpGreeceWin

Πριν λίγες μέρες από αυτή εδώ τη στήλη είχες διαβάσει για την ανάδειξη της νικήτριας ομάδας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον τελικό του Παγκόσμιου Φοιτητικού Διαγωνισμού L’Oreal Brandstorm 2016 στο Παρίσι! Αυτή τη φορά η Μυρτώ, η Βίβιαν και ο Θοδωρής μας προσκαλούν να τους στηρίξουμε προκειμένου η ελληνική συμμετοχή να διακριθεί !

«Είμαστε η ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς... η Μυρτώ Τσούκη , η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, που σπουδάζουμε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’Oréal Brandstorm 2016”.


Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

loreal ea1f5

Έτσι λοιπόν στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι εμείς, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια μας “French Kiss”, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούμε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών μας όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τη συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνιζόμαστε και για το βραβείο ‘'Social Storm Award’’, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος, λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes από το κοινό.

H ομάδα μας έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου! Χάρη στη δική σας βοήθεια, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη δεύτερη θέση.


Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!!!


Τι μπορείτε να κάνετε εσείς;;

Vote στο παρακάτω link και επιλέγουμε Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm.

Share το link μαζί με το βίντεο παρακινώντας όλο τον κόσμο να κάνει το ίδιο!

• Πάντα επισημαίνετε στο κοινό να μπει στο link για να κάνει το πολυπόθητο like και όχι να κάνει like στο προσωπικό σου account.


Πάμε δυνατά να το κάνουμε viral και να γεμίσει το Facebook από Ελληνικό Καλοκαίρι!!!»


Like it, Share it and Help Greece Win!