Αυτές είναι οι 6 τροφές που θα σε κάνουν να δείχνεις νεότερη

Ένταξέ τες στη διατροφή σου από αύριο κιόλας!

Στην εποχή που ζούμε όλο και περισσότεροι παράγοντες, με τους οποίους έρχεσαι αντιμέτωπη καθημερινά σε κάνουν να φαίνεσαι και να αισθάνεσαι «μεγάλη». Τι εννοούμε; Υπάρχουν ορισμένες συνήθειες που έχεις, οι οποίες επηρεάζουν τόσο την υγεία σου, όσο και την εικόνα σου προς τα έξω.

Το κάπνισμα, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, η κακή διατροφή και ο κακός τρόπος ζωής, όχι μόνο δημιουργούν προβλήματα στον οργανισμό σου, αλλά και στην εξωτερική σου εμφάνιση. Μοιάζεις πολύ κουρασμένη, πρόσωπο με σημάδια κ.ο.κ. Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές οι οποίες σε συνδυσμό και με έναν φυσιολογικό τρόπο ζωής, μπορούν να σε κάνουν να φαίνεσαι νεότερη.

Εμείς βρήκαμε έξι από αυτές τις τροφές. Ένταξέ τες στη διατροφή σου από αύριο κιόλας και δες τις αλλαγές.

23A8C93B00000578 2856318 The model enjoys a healthy lunch of prawns salad and quinoa whil 3 1417525541510

 

#1. Καρπούζι
Το καρπούζι είναι γεμάτο λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που απομακρύνει τα κύτταρα που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες. Έχει επίσης δείκτη προστασίας και λειτουργεί ως φυσικό αντιηλιακό (εννοείται πως δεν ξεχνάς να βάλεις το κανονικό σου αντιηλιακό). Έρευνες έχουν δείξει, πως το καρπούζι δρα κατά της φλεγμονής.

#2. Ρόδι
Τα ρόδια είναι μία μεγάλη φυσική πηγή βιταμίνης C. Ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις ρυτίδες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Σε μία έρευνα που πραγατοποιήθηκε, έδειξε πως τα αποτελέσματα του χυμού ροδιού, του εκχυλίσματος και του ελαίου ελέγχθηκαν κατά της UVB ακτινοβολίας, στην οποία διαδικασία το κάθε υλικό ξεχωριστά «δούλεψε» για να μειώσει τις επιβλαβείς επιδράσεις της ακτινοβολίας.

#3. Πιπεριές
Άλλη μία τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C είναι οι πιπεριές. Ωστόσο πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχουν ωριμάσει καλά πριν τις καταναλώσεις, καθώς μελέτες έχουν δείξει, πως η βιταμίνη C αυξάνεται, όταν η πιπεριά γίνεται πιο ώριμη και με πιο ζωντανό χρώμα. Χρησινοποίησε πιπεριά στη σαλάτα σου για περισσότερη παραγβγή κολλαγόνου και αντηλιακή προστασία.

article 1356702 0D237504000005DC 94 468x596

#4. Σιρόπι σφενδάμου
Ενώ το σιρόπι σφενδάμου είναι προφανώς ζαχαρούχο, αν χρησιμοποιήσεις μία μικρή ποσότητα, θα επωφεληθείς από τις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις του ιδιότητες. Εάν θέλεις να αποφύγεις τη ζάχαρη ο ιδιοκτήτης Spa της Νέας Υόρκης, June Jacobs, συνιστά την ακόλουθη DIY συνταγή με σιρόπι σφενδάμου για μία αντιγηραντική μάσκα.
Ανακάτεψε 1 κ.σ ζεστό γάλα και μία κ.σ ακατέργαστο σιρόπι σφενδάμου. Πρόσθεσε 3 κ.σ ψιλοκομμένη βρώμη και ανακάτεψε ξανά. Κάνε απαλό μασάζ στο πρόσωπο σου και άφησε το γοα 20’ μάξιμουμ. Στη συνέχεια ξέπλυνε και χρησιμοποίησε την ενυδατική σου κρέμα.

#5. Παρθένο ελαιόλαδο
Εάν ακολουθείς μεσογειακή διατροφή, τότε ξέρεις, πως ένας μεγάλος παράγοντας αυτής είναι το ελαιόλαδο. Αυτή η «τροφή» έχει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση στο δέρμα. Επίσης μελέτες που εξετάζουν τη διατροφή ατόμων μέσης ηλικίας, διαπίστωσαν, πως αυτοί που κατανάλωναν τρόφιμα που ήταν πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά από ελαιόλαδο ήταν καλύτερα προστατευμένοι από τον ήλιο.

#6. Λαχανικά
Φυσικά, για το τέλος αφήσαμε τη μεγαλύτερη πηγή βιταμινών, σιδήρου και μετάλλων, τα λαχανικά. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, βοηθούν στα επίπεδα ενυδάτωσης της επιδερμίδας και αποκρούουν τις ρυτίδες. Επιπλέον, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, εάν τρως 2-3 μερίδες φυλλώδη λαχανικών την ημέρα, μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ