#PinkAlert: Δύο «κλικ» έκαναν τη διαφορά

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
#PinkAlert: Δύο «κλικ» έκαναν τη διαφορά

Η πιο πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης και κινητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, το #PinkAlert, ολοκληρώθηκε χθες από την Avon

H καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού της Avon κορυφώθηκε χθες, και για ακόμα μία φορά, το αγαπημένο μας brand πρωτοστάτησε δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη και την στήριξή της στις γυναίκες. Μια πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης και κινητοποίησης για την νόσο, το #PinkAlert, με αποκορύφωμα την 25η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, ολοκληρώθηκε, έχοντας «αγγίξει» χιλιάδες Ελληνίδες, με χιλιάδες μηνύματα αγάπης για τη ζωή να έχουν μοιραστεί, μέσω του PinkAlert.gr.

Avon Pink Alert 2

Η μάχη ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού είναι ένας αγώνας που δίνεται κάθε μέρα και ΟΧΙ μια φορά το χρόνο. Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Avon παρουσίασε το Pinkalert.gr, ώστε ο καθένας να μπορεί να στείλει το δικό του μήνυμα αγάπης για τη ζωή, μέσω δημιουργικών και αισιόδοξων εικαστικών, στη μητέρα, την αδελφή, τη φίλη και σε όλες τις γυναίκες της ζωής του, υπενθυμίζοντας ότι η ενημέρωση και η πρόληψη διαδραματίζουν το σημαντικότερο ρόλο στον αγώνα κατά της νόσου.

Ξεκινώντας από τον Απρίλιο, κάθε μήνα ένα νέο εικαστικό ήταν διαθέσιμο για να το μοιραστούμε με τις αγαπημένες μας, στέλνοντάς το με προσωπικό μήνυμα μέσω Facebook, Messenger, Instagram, Viber και Whatsapp ή με μια κοινοποίηση στα Social Media. Συνήθως, εξαιτίας των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας και των υποχρεώσεων, ξεχνάμε όσα έχουν πραγματική σημασία για εμάς. Σε τέτοιες στιγμές χρειαζόμαστε τους αγαπημένους μας να μας υπενθυμίζουν πως δεν πρέπει ποτέ να βγάζουμε από τις προτεραιότητες μας τον εαυτό μας και κυρίως την υγεία μας.

Avon Pink Alert Pinkers

Ενεργοί σύμμαχοι στην καμπάνια ενημέρωσης ήταν οι αγαπημένοι “PINKERS”. Η ομάδα των PINKERS αποτελείται από επτά δημοφιλής και ταλαντούχους άνδρες, οι οποίοι κάθε μήνα «γίνονταν ροζ», στέλνοντας το δικό τους ηχηρό και ανατρεπτικό μήνυμα. Ο Αντίνοος Αλμπάνης (@andinoos), ο Ορφέας Αυγουστίδης (@orfeasav), o Σταύρος Σβήγκος (@Stavros_svigkos), o Σπύρος Μαργαρίτης (@spiros.margar), ο Λάμπρος Κωνσταντάρας (@lamproskonstantaras), ο Νικόλας Μάστορας (@nmastoras) και ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης (@sp_chatzi) πόζαραν στο φωτογραφικό φακό και αποτύπωσαν με το δικό τους μοναδικό τρόπο ένα μήνυμα αγάπης για την καμπάνια. Όλες οι εντυπωσιακές φωτογραφίες των “PINKERS” φιλοξενούνται στο Pinkalert.gr.

Η Avon, πιστός σύμμαχος της γυναικείας ομορφιάς, γνωρίζοντας πως η έγκαιρη διάγνωση μπορεί πραγματικά να σώσει ζωές, τάσσεται παγκοσμίως υπέρ της μάχης ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού, αναλαμβάνοντας κάθε χρόνο σημαντικές δράσεις, με στόχο κάθε γυναίκα να γνωρίζει ότι η υγεία του στήθους είναι στο χέρι της!

Διάβασε ακόμα:

Η Meghan ακολούθησε τα βήματα της Evan Rachel Wood και της Emma Stone

H JLo έκανε το πιο fun χτένισμα και έμοιαζε με κοριτσάκι!

Ποια αλλαγή του GNTM σου άρεσε περισσότερο; Ψήφισε εδώ!