Η ομορφιά άνοιξε ξανά! Ένα μήνυμα αγάπης από τους επαγγελματίες κομμωτές προς όλες τις γυναίκες

1 SHARE

Το συναίσθημα δεν κλείνει #PROSAREBACK

Μετά το #istandforpros, η καμπάνια «Το συναίσθημα δεν κλείνει. Η ομορφιά άνοιξε ξανά» ήρθε για να καλωσορίσει και πάλι στη ζωή μας τους αγαπημένους μας κομμωτές! Με μια τηλεοπτική καμπάνια γεμάτη συναίσθημα και ύστερα από πενήντα ημέρες lockdown τα κομμωτήρια είναι ανοιχτά και οι pros κοντά μας και τους καλωσορίζουμε με τ απιο πλατιά χαμόγελα που… δεν φαίνονται κάτω από τις μάσκες αλλά λάμπουν μέσα από τα μάτια μας!

Με τίτλο «Το συναίσθημα δεν κλείνει. Η ομορφιά άνοιξε ξανά», η καμπάνια αφηγείται μέσα από τα μάτια των ίδιων των κομμωτών, τη μοναδική σχέση που τους δένει με τις γυναίκες και την αγάπη που τρέφουν οι ίδιοι για την τέχνη τους.

Για τους επαγγελματίες κομμωτές, αυτό που κάνουν είναι πολλά περισσότερα από μια απλή δουλειά. Βρίσκονται δίπλα σε κάθε γυναίκα προκειμένου να την κάνουν να αισθάνεται όμορφα, με μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση.

Για τους κομμωτές, κάθε γυναίκα είναι ξεχωριστή και η σχέση τους μαζί της ιδιαίτερη, ζεστή, γεμάτη συναίσθημα. Το συναίσθημα αυτό δε σταμάτησε ποτέ, ακόμα κι όταν έκλεισαν τα κομμωτήρια. Η ομορφιά λοιπόν «άνοιξε» ξανά και οι κομμωτές περιμένουν να υποδεχθούν όλες τις γυναίκες στο κομμωτήριο τους, με απόλυτη ασφάλεια. 

Μετά το #istandforpros, η καμπάνια «Το συναίσθημα δεν κλείνει. Η ομορφιά άνοιξε ξανά» έρχεται για να συμπληρώσει μια σειρά από πρωτοβουλίες που έλαβε η L’Oréal Professional Products προκειμένου να υποστηρίξει τους επαγγελματίες κομμωτές, υπενθυμίζοντας σε όλες τις γυναίκες ότι η κομμωτική είναι μια ολόκληρη τέχνη που συνδυάζει μαγικά τη δημιουργία με την ανθρώπινη επαφή.

Ανακάλυψε περισσότερα στα επίσημα κανάλια των μαρκών της L’Oréal Professional Products στο Facebook & στο YouTube.

Διάβασε ακόμα: 5 videos για να κάνεις beach waves χωρίς ψαλίδι

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ