Τρυπώσαμε στα παρασκήνια του show του Thom Browne με τον Eugene Souleiman και τη Wella Professionals

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
Τρυπώσαμε στα παρασκήνια του show του Thom Browne με τον Eugene Souleiman και τη Wella Professionals

Ο Eugene Souleiman έφερε ένα αφηρημένο στυλ επιπέδου Malevich στη συλλογή του Thom Browne για τη σεζόν Φ/Χ 2020 με ασύμμετρες περούκες

Η έμπνευση
Μπορεί το Παρίσι να είχε υγρασία και συννεφιά, αλλά ο Thom Browne μετέτρεψε τη Σχολή Καλών Τεχνών σε ένα μαγικό χειμωνιάτικο τοπίο για το show του για τη σεζόν Φ/Χ 2020, που συμπλήρωναν χιονισμένα πεύκα, και πύλες που θύμιζαν τη Narnia. Ο Browne ετοίμαζε τα μοντέλα του δυο-δυο, πριν τα στείλει αργά προς την πασαρέλα, την οποία άνοιξε ένα εντυπωσιακό μοντέλο με μάσκα καμηλοπάρδαλης, που θύμιζε την Κιβωτό. Κάνοντας μια μοντέρνα στροφή στην παραδοσιακή διάκριση μεταξύ ανδρικών και γυναικείων συλλογών, το show αποτελούνταν από ζευγάρια και των δυο φύλων, που όμως φορούσαν ολόιδια ρούχα, καθιστώντας ασαφές ποιο μοντέλο ήταν ποιο. Ο Eugene Souleiman χρησιμοποίησε αυτό το θέμα της διττότητας για να δημιουργήσει ένα έργο τέχνης ασύμμετρων περουκών που έμοιαζαν με γλυπτά, και φτιάχτηκαν η μια ως αντικατοπτρισμός της άλλης. Αυτά τα κατάμαυρα, παραστατικά κομμένα αξεσουάρ κεφαλιού λειτούργησαν ως το τέλειο ταίρι για το κλασικό ρεπερτόριο του Browne με πιέτες, καπαρντίνες, και πουκάμισα, γειώνοντας τον υπερφυσικό θεατρικό χαρακτήρα των έντονων κόκκινων και μπλε αξεσουάρ μαλλιών με μορφές ζώων.

WELLA

Κατάμαυρα πέπλα, με κεντητές λεπτομέρειες παιδιάστικων ζώων, χρησιμοποιήθηκαν για να καλύψουν το φύλο των μοντέλων, καθιστώντας αδύνατο να τα ξεχωρίσει κανείς, κάτι που ίσως αποτελεί μια ματιά σε ένα μέλλον που καθίσταται ταχύτατα αδιάφορο για τους κανόνες περί φύλων.

WELLA2

Το look κάθε μοντέλου τελειοποιήθηκε με ένα πέπλο που καρφιτσώθηκε προσεκτικά στην περούκα, χρησιμοποιώντας καρφίτσες καπέλων με πέρλες στην κορυφή, διακοσμημένο με μικροσκοπικούς φιόγκους στην κλασική χρωματική τριάδα του Browne, που αποτελείται από κόκκινο, λευκό και μπλε. Τα πέπλα στρώθηκαν τεχνηέντως στο πίσω μέρος του κεφαλιού, και δόθηκε δομή με άφθονες ποσότητες του προϊόντος Wella Professionals EIMI Mystify Me Strong.

WELLA6

Ο Eugene δεξιοτεχνικά ύφανε την ονειρική δημιουργικότητα του Thom Browne και την κατεύθυνση της διττότητας με ένα look «φτιαγμένο να ταιριάζει σε δυο μέρη». Ενώ το πίσω μέρος της περούκας διατηρούσε φυσικές ποιότητες της τρίχας, το μπροστινό έγινε μια έντονα αντιθετική υφή που θύμιζε B movies επιστημονικής φαντασίας της δεκαετίας του 50. Με τραχιά σχήματα να πλαισιώνουν το πρόσωπο, μια ποιότητα σχεδόν του επιπέδου του Malevich όσον αφορά τον αφηρημένο χαρακτήρα των σχημάτων και των γραμμών, το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ο Eugene είπε «ποιότητα Ρωσικού κονστρουκτιβισμού». Το τελικό look είναι ίσως κάτι πιο ταιριαστό σε κούκλα βιτρίνας καταστήματος.

WELLA7

Τα μαλλιά

Οι περούκες βάφονται με το ίδιο «μαύρο της νύχτας» πριν ξεκινήσουν τα μαγικά. Στα παρασκήνια, τα μαλλιά του μοντέλου προετοιμάζονται και τοποθετούνται κοντά στο κεφάλι με χρήση των προϊόντων Wella Professionals EIMI Mystify Me Strong και Wella Professionals EIMI Sculpt Force gel, ώστε να είναι έτοιμα να προστεθούν οι περούκες.

Αρχικά, οι περούκες ψεκάζονται με το σπρέι Wella Professionals EIMI Perfect Setting, πριν στεγνώσουν προσεκτικά με το σεσουάρ σε γωνία προς τα κάτω από τις ρίζες με τη χρήση του σεσουάρ ghd Air hairdryer. Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ sleek και ενιαίο φινίρισμα στα μαλλιά.

WELLA10

Στη συνέχεια, το φινίρισμα βελτιώνεται ώστε να φτάσει την τελειότητα με τη χρήση της λακ Wella Professionals EIMI Mystify Me Light, που εφαρμόζεται με βούρτσα μέχρι να υπάρξει ένα απρόσκοπτο αποτέλεσμα. Για κράτημα, ψεκάζεται ένα στρώμα λακ Wella Professionals EIMI Mystify Me Strong επάνω από την επιφάνεια, δημιουργώντας ένα φινίρισμα που θυμίζει γυαλί.

WELLA12

Όταν έχει τελειοποιηθεί η βάση της περούκας, ένα κοίλο τμήμα των μαλλιών επιλέγεται και χωρίζει τα μπροστινά μαλλιά από τα πίσω. Τα μαλλιά χτενίζονται στη συνέχεια ώστε να πέφτουν φυσικά, πριν κόψει ο στυλίστας προσεκτικά γραφικές αφηρημένες γραμμές στη φράντζα και το μπροστινό μέρος των μαλλιών. Το τελικό αποτέλεσμα είναι, κατά τα λεγόμενα του Eugene, «πιο πολύ σαν γλυπτό επάνω στο κεφάλι παρά σαν χτένισμα’. Προκειμένου να επιτευχθεί η διττότητα των υφών, το μπροστινό τμήμα περνιέται προσεκτικά με πολλά στρώματα από ένα ελαστικό βερνίκι έντονης λάμψης. Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί έντονη αντίθεση των υφών μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους των μαλλιών. Το στοιχείο έντονης λάμψης στο μπροστινό μέρος της περούκας γίνεται κάτι που θυμίζει στον Eugene το να «παρακολουθείς ένα φυσικό κανάλι και να βλέπεις να βγαίνει μια φώκια από το νερό με το νερό να γλιστράει από το τρίχωμά της’.

WELLA9 copy

Μια εκδοχή αυτού του look θα μπορούσε να δημιουργηθεί με την εφαρμογή ενός προϊόντος έντονης λάμψης όπως το Wella Professionals EIMI Oil Spritz στο μπροστινό τμήμα των μαλλιών. Ο σκοπός αυτού του φινιρίσματος είναι η δημιουργία μιας διττότητας των υφών, αντικατοπτρίζοντας τη διττότητα που χαρακτηρίζει τη συλλογή.

DPG Network