Kiehl's «Save the Donkey»: Η εκστρατεία πάει Μύκονο

Kiehl's «Save the Donkey»: Η εκστρατεία πάει Μύκονο

Και συγκεκριμένα, στο Ηοndos Center Μυκόνου

Πιστή στη φιλοσοφία της για την προσφορά έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται, η Kiehl's συνεχίζει την πρωτοβουλία «Save the donkey» μέσα από την οποία υποστηρίζει τα συμπαθή γαϊδουράκια και τα προστατεύει από την εξαφάνιση.

Έτσι, στις 18 & 19 Ιουνίου, η Kiehl's στο Hondos Center Μυκόνου (Αγία Άννα, Χώρα Μυκόνου) φέρνει στο νησί μία κτηνίατρο και έναν πεταλωτή που θα παρέχουν κτηνιατρική, οδοντιατρική και πεταλωτική φροντίδα, ενώ θα δοθούν συμβουλές για είναι τα γαϊδουράκια υγιή.

H γνωστή σχεδιάστρια μόδας Ορσαλία Παρθένη προσφέρθηκε να σχεδιάσει limited edition παρεό του οποίου τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στην πρωτοβουλία Kiehl's «Save the Donkey».

Αναπόσπαστο μέρος της πλούσιας Ελληνικής φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς, τα γαϊδουράκια έχουν παίξει σημαντικότατο ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, ξεκινώντας από τους Μινωικούς χρόνους. Ειδικά στη Μύκονο, ο ρόλος τους υπήρξε εξαιρετικά σημαντικός αφού ήταν το αποκλειστικό μέσο μεταφοράς των σιτηρών στους διάσημους πλέον, μύλους του νησιού.

Σήμερα, τα γαϊδουράκια δίνουν το δικό τους αγώνα επιβίωσης. Αντιστέκονται μαζί με τους ηλικιωμένους ιδιοκτήτες τους ή αφήνονται στην τύχη τους. Πολλά γαϊδουράκια αντιμετωπίζονται απάνθρωπα, είτε λόγω άγνοιας είτε εξαιτίας της παραδοσιακά στωικής φύσης τους. O αριθμός τους στην Ελλάδα έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία 50 χρόνια και ο λόγος είναι ότι ο παραδοσιακός τους ρόλος ως μέσω μεταφοράς και υποστήριξης των αγροτικών εργασιών έχει αντικατασταθεί από σύγχρονα μέσα. Στη Μύκονο σήμερα υπάρχουν 50 γαϊδουράκια τα οποία δεν εργάζονται αλλά γεμίζουν με την παρουσία τους τη ζωή των ιδιοκτητών τους.

Σκοπός της καμπάνιας της Kiehl's είναι η ευαισθητοποίηση όλων μας για την απειλή που υφίστανται σήμερα είδη που ταυτίζονται με την ελληνική φύση καθώς και για τους τρόπους που μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε.

DPG Network