Η Chloé δεν έχει ένα αλλά δύο καινούρια πρόσωπα

Η Chloé δεν έχει ένα αλλά δύο καινούρια πρόσωπα

Imogen Poots και Camille Rowe Pourcheresse: Εκπρόσωποι για το νέο άρωμα Chloé.

«Οι Imogen Poots και Camille Rowe Pourcheresse θα εκπροσωπήσουν τέλεια το άρωμα-σύμβολο και διαχρονικό Chloé. Ενσαρκώνουν και οι δύο τη γυναίκα Chloé, η κάθε μία με το δικό της τρόπο: Η Imogen εκφράζει τη φυσική και νεανική πλευρά της γυναίκας Chloé, ενώ η Camille τη γοητευτική και μοντέρνα πλευρά της», δήλωσε η Françoise Mariez, SVP International European Marketing Licenses της Coty Prestige.

Η Imogen Poots είναι μια από τις νέες, κορυφαίες και πολλά υποσχόμενες ηθοποιούς στην Αγγλία. Το 2006 πρωταγωνίστησε στην ταινία «V for Vendetta», ένας ρόλος που της χάρισε διεθνή αναγνώριση. Το 2007 ξεχώρισε για την ερμηνεία της στην ταινία θρίλερ «28 weeks later», που της εξασφάλισε και την υποψηφιότητά για το βραβείο της «Περισσότερο Υποσχόμενης Νέας Ηθοποιού», από την Βρετανική Ακαδημία Ανεξάρτητου Κινηματογράφου και το 2009, συμμετείχε στην ταινία «Solitary Man», στο πλευρό του Michael Douglas και της Susan Sarandon. Αυτήν τη χρονιά περιμένουμε να τη δούμε στην ταινία «Fright Night», σε σκηνοθεσία του Craig Gillespie, μαζί με τον Colin Farrell.

Μέχρι τώρα δεν έχει εκπροσωπήσει άλλο brand εμπορικά, και από ότι φαίνεται η πρώτη της υπογραφή συμβολαίου με την Coty, αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για την ίδια και την καριέρα της πράγμα που το αναγνωρίζει και η ίδια αφού δήλωσε «Είμαι πραγματικά υπερήφανη για τη συμμετοχή μου σε αυτή τη φανταστική καμπάνια, που διαφημίζει διαφορετικές γυναικείες προσωπικότητες».

H Camille Rowe Pourcheresse είναι μια νεαρή Γαλλίδα, μοντέλο και ηθοποιός. Την έχουν ήδη φωτογραφήσει διάσημοι φωτογράφοι όπως οι Karl Lagerfeld, Bruce Weber, Paolo Roversi και Jean Baptiste Mondino. Επίσης, ο ανερχόμενος Romain Gavras τη σκηνοθέτησε στο πλευρό του Vincent Cassel για την ταινία του, «Our day will come», το 2010.

Η δήλωση της Camille Rowe Pourcheresse ήταν «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που η Coty με επέλεξε για να εκπροσωπήσω ένα άρωμα-σύμβολο, όπως το Chloé».

Η διαφημιστική καμπάνια του αρώματος Chloé θα βγει στον αέρα το Σεπτέμβριο του 2011.