Ταξίδεψα ως τις Κάννες για να μάθω τα πάντα για το αγαπημένο σου νερό ντεμακιγιάζ

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη

…και ήταν μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ!

Δεν θα σου πω ψέματα… Είμαι πολύ, ΠΟΛΥ τυχερή (εδώ Χριστίνα, η Χρόνη). Κάνω τη δουλειά που λατρεύω και μέσω αυτής της δουλειάς μου έχει δοθεί η ευκαιρία να κάνω υπέροχες φίλες (beauties ενωμένες ποτέ νικημένες) και να ταξιδέψω σε ονειρεμένους προορισμούς. Ένα από αυτούς ήταν και οι Κάννες με την λατρεμένη μου Bioderma και για αυτό θα σου μιλήσω σήμερα. Φτιάξε λοιπόν καφέ και έλα μαζί μου στο πιο luxurious (και ξεκαρδιστικό) beauty trip ever!

Ημέρα Δευτέρα και οι βαλίτσες μας ήταν ήδη έτοιμες και ασφυκτικά γεμάτες αφού η Αλεξία μας πληροφόρησε πως «we don’t need to pack light». Δεν τα λες αυτά σε 4 beauty editors αλλά ας γυρίσουμε στο θέμα μας. Η παρέα του ταξιδιού δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη και τα γέλια είχαν ξεκινήσει πριν ακόμη μπούμε στο αεροπλάνο. Με τα bioderma travel kit μας ανα χείρας επιβιβαστήκαμε.

lw0614 37357908 720x450

Μετά από ευτράπελα στο αεροδρόμιο της Γενεύης, πολύ τρέξιμο για να προλάβουμε την connect πτήση και γέλιο μέχρι δακρύων φτάσαμε στη Νίκαια και λίγη ώρα μετά είμασταν στις Κάννες. To ξενοδοχείο μας ήταν αυτό ακριβώς στο οποίο μένουν οι σταρ όταν καταφθάνουν στις Κάννες για το φεστιβάλ, το όνομα αυτού: Hotel Majestic και είμασταν όλες starstruck από τη στιγμή που μπήκαμε στο lobby. Κατάκοπες αλλά super ενθουσιασμένες καθίσαμε για το δείπνο και οργανωθήκαμε για την επόμενη μέρα. Θα επισκεπτόμασταν το εργοστάσιο και τα κεντρικά γραφεία της NAOS αλλά ούτε που φανταζόμασταν τι μας περίμενε…

Βλέπεις, τα ταξίδια της Bioderma δεν είναι απλά «ταξιδάκια». Δώσαμε ραντεβού νωρίς το πρωί και μετά από αβγά και πολλά… ΠΟΛΛΑ κρουασάν επιβιβαστήκαμε στα βαν νομίζοντας πως θα πάμε στο εργοστάσιο. Όχι, φίλη, δεν πήγαμε με αυτοκίνητο στο εργοστάσιο… πήγαμε με ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ!

christinet0 55937666 115125736333508 3033482781422143518 n

Ναι, διάβασες πολύ καλά. Η bioderma αποφάσισε να απογειώσει και κυριολεκτικά αυτό το ταξίδι αφού η μεταφορά μας προς τα κεντρικά της NAOS έγινε με ελικόπτερο και το instagram πήρε φωτιά!

Η παρουσίαση ξεκίνησε με τις υπεύθυνες των brand της NAOS να μας εξηγούν για το πως δημιουργούνται τα προϊόντα και σου μιλώ πολύ ειλικρινά, ενώ περιμέναμε πως θα είναι μία ακόμη παρουσίαση σαν όλες τις άλλες εκπλαγήκαμε πολύ ευχάριστα. Βλέπεις, οι επιστήμονες της Bioderma που μας μίλησαν κάνουν με πάθος τη δουλειά τους και μας ταξίδεψαν πραγματικά σε έναν κόσμο ομορφιάς. Είναι πολύ σπουδαίο να βλέπεις τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από την τεχνολογία και τα προϊόντα που έχεις στο μπάνιο σου και ακόμα πιο σημαντικό να αντιλαμβάνεσαι πως δημιουργούν με πραγματική αγάπη. Έτσι, εξηγείται κιόλας το ότι μιλάμε για το νούμερο #1 brand περιποίησης! Επόμενη στάση, το εργοστάσιο και εκεί τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο συναρπαστικά!

Δυστυχώς, οι φωτογραφίες απαγορεύονταν εντός του εργοστασίου και των κεντρικών γραφείων αλλά θα σου πω με λίγα λόγια τα συγκλονιστικά πράγματα που μάθαμε! Από το εργοστάσιο παράγοντα κάθε χρόνο 22.000 τόνοι προϊόντων! Καθημερινά, γεμίζουν 250.000 μπουκάλια και 250.000 σωληνάρια. Η παραγωγή των προϊόντων σταματά το Σαββατοκύριακο για όλους εκτός από τη γραμμή παραγωγής του Sensibio Η2Ο! Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορούν να χάσουν ούτε λεπτό από την παραγωγή του θαυματουργού νερού που αγαπάς! Επόμενη στάση: Aix En Provence! Μία πόλη που μοιάζει βγαλμένο από παραμύθι.

Εκεί κάναμε διάλειμμα για μεσημεριανό και λίγη ώρα μετά ξεχυθήκαμε στα γραφικά σοκάκια για… Shopping και φωτογραφίες! Περίμενες κάτι άλλο; Όταν πλέον φτάσαμε στο ξενοδοχείο είχε ήδη αρχίσει να σουρουπώνει.

IMG 7261

Εκείνο που δεν είχα παρατηρήσει το προηγούμενο βράδυ από την κούραση του ταξιδιού ήταν πως μέσα στο δωμάτιο με περίμενε μία έκπληξη! Ένα νεσεσέρ γεμάτο με λαχταριστά προϊόντα περιποίησης Bioderma και L’ Institut Aesthederm (θα μιλήσουμε για αυτά άλλη φορά, μη βιάζεσαι) τα οποία και ευθύς αμέσως άνοιξα για να χρησιμοποιήσω. Το νεράκι αφαίρεσε όλη την ημέρα από το πρόσωπό μου και το δέρμα μου έλαμπε σα να μην είχα κάνει 1000 πράγματα τις τελευταίες 24 ώρες. Το αφρόλουτρο-λάδι με χαλάρωσε και πριν το καταλάβω ήταν ώρα για δείπνο! Το μενού είχε θαλασσινά και ακόμα περισσότερα γέλια αφού όταν φύγαμε, στην τσάντα μου υπήρχε ένα από τα όστρακα που τρώγαμε… ήθελα να το κάνω ring disk, τι;!

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο δώσαμε ραντεβού νωρίς το πρωί και ανεβαίνοντας στο δωμάτιο, δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω. Ξεβάφτηκα ξανά με το Sensibio H2O και όταν ξημέρωσε… Ξαναπέρασα λίγο από το θαυματουργό νεράκι στο πρόσωπό μου. Ναι, το παραδέχομαι, είμαι εθισμένη. Μετά τα άπειρα ακόμη κρουασάν, προορισμός ήταν το Μονακό. Αν νόμιζες πως πιο luxurious deν γίνεται είσαι γελασμένη… όσο γελασμένες είμασταν και εμείς.

WhatsApp Image 2019 04 04 at 19.55.07

Το πρόγραμμα είχε περιήγηση στο παλάτι και γεύμα αλλά ο καιρός αποφάσισε να παίξει μαζί μας… Δεν μας πτόησε όμως! Φωτογραφηθήκαμε, γελάσαμε και φάγαμε περισσότερο βούτυρο από ότι είναι επιτρεπτό για έναν μέσο άνθρωπο! H επιστροφή μας στις Κάννες έγινε με χαλάζι και είμασταν σίγουρες πλέον πως μας έχουν ματιάσει! Το ίδιο μας συνέβη γυρίζοντας από το δείπνο όπου στο δρόμο μας έπιασε τέτοια βροχή που γίναμε μούσκεμα ως το κόκαλο!

Την επόμενη μέρα το ραντεβού ήταν για αναχώρηση προς Αθήνα και με βαριά καρδιά συγκεντρωθήκαμε στο lobby (αφού φάγαμε 30 κρουασάν). Τα γέλια δεν σταμάτησαν ούτε στην επιστροφή καθώς είχαμε τόσα πράγματα να πούμε και το group chat sto Whatsapp δεν σβήστηκε ποτέ μιας που το πάρτι της Bioderma συνεχίζεται. Τι θα κρατήσω από αυτό το ταξίδι; 4 πράγματα…

#1 Η Bioderma είναι το wholesome brand που λατρεύει όλη η υφήλιος γιατί πίσω από τα προϊόντα της κρύβεται πρωτοποριακή τεχνολογία, genius επιστήμονες και αγάπη!

#2 Κάπου στη Γαλλία, υπάρχει ένα τεράστιο καζάνι με νερό Sensibio Η2Ο πoυ δεν αδειάζει ποτέ και χαρίζει στο δέρμα μας μοναδική απαλότητα και φροντίδα.

#3 Τα ταξίδια της ΝAOS είναι legendary και μου χάρισαν μία εμπειρία που ποτέ δεν θα ξεχάσω.

#4 Ναι, μας μάτιασαν αλλά who cares!

Bioderma you rock! Ραντεβού του χρόνου…