Όταν μάθεις την ιστορία του θρυλικού No 5 του οίκου Chanel θα θες να το κάνεις δώρο στον εαυτό σου

5 SHARES

…και σε κάθε γυναίκα της ζωής σου!

Το θρυλικό –πλέον- Chanel No 5 έκανε πρώτη φορά την εμφάνισή του το 1921 και αποτελεί μέχρι σήμερα το πιο δημοφιλές άρωμα σε όλο τον κόσμο. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, δεν υπάρχει γυναίκα που να μην το έχει –έστω- ακουστά όμως… Πόσα πραγματικά ξέρεις για το άρωμα-θρύλος που σημάδεψε έναν ολόκληρο αιώνα; Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη σου, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε το σημερινό «κουτάκι» του 25 Days of Beauty Advent Calendar στο Νο 5 και την ιστορία του. Είσαι έτοιμη για το πιο elegant ταξίδι;

DD

Για τη δημιουργία του πρώτου της αρώματος, η Mademoiselle Chanel επιστρατεύει τη «μύτη» του Ernest Beaux, αρωματοποιού των Τσάρων της Ρωσίας, ζητώντας του να δημιουργήσει ένα «γυναικείο άρωμα με τη μυρωδιά μίας γυναίκας». Η Coco Chanel εξάλλου, βρίσκει το άρωμα εξίσου σημαντικό με το στιλ μίας γυναίκας. Πιστεύει πως οι γυναίκες πρέπει να φορούν άρωμα στα σημεία που θέλουν να της φιλήσεις και πως μπορείς να καταλάβεις πολλά από το άρωμα μίας γυναίκας.

SFDSFD

Για να αντλήσει έμπνευση, ο master Beaux ταξιδεύει μέχρι τον Αρκτικό κύκλο όπου τον εμπνέει η ευωδιά του παγωμένου αέρα πάνω από τις κρυστάλλινες λίμνες τα μεσάνυχτα. Επιστρέφοντας δημιουργεί ένα άρωμα που αψηφά τις τάσεις τις εποχής που θέλουν τη μυρωδιά να επικεντρώνεται σε ένα άνθος και τα πρώτα πειράματά του περιλαμβάνουν σανδαλόξυλο, μαγιάτικο ρόδο, νερολί και γιασεμί. Η Mademoiselle Chanel ζητά ακόμα περισσότερο γιασεμί που είναι το πιο πολύτιμο υλικό της εποχής.

SFDGSDFGSDFGSD

Ο master Beaux της παρουσιάζει 80 δείγματα και εκείνη επιλέγει το Νο 5. Το άρωμα παίρνει το όνομά του από το νούμερο του δείγματος και κλείνεται σε ένα μπουκάλι που αντανακλά τη διαχρονικότητά του. Minimal, κομψό, διαφέρει από τα μπουκάλια της δεκαετίας του 20 και μάλιστα, το καπάκι του μιμείται την αρχιτεκτονική της Place Vendome. Μέχρι σήμερα έχει παραμείνει το ίδιο (με ανεπαίσθητες αλλαγές) και είναι το πιο αναγνωρίσιμο μπουκάλι του κόσμου.

HGG

Με την απελευθέρωση του Παρισιού, οι Αμερικανοί στρατιώτες περιμένουν για ώρες ώστε να αγοράσουν το πολύτιμο άρωμα για τις αγαπημένες τους. Με την άφιξή του στην Αμερική το Νο 5 γίνεται ανάρπαστο και ξεκινά να κατακτά όλο τον κόσμο. Η επιτυχία του επισφραγίζεται το 1952 όταν η Marilyn Monroe παραδέχεται πως, στο κρεβάτι, φορά μόνο μερικές σταγόνες Νο 5.

jhgjgj

Ο οίκος Chanel πρωτοπορεί όχι μόνο στον κόσμο του αρώματος όμως αλλά και στον κόσμο της διαφήμισης δημιουργώντας τις πρώτες καμπάνιες και για πρώτη φορά, μία couturier διαφημίζει η ίδια το άρωμά της. Η Mademoiselle Chanel φωτογραφίζεται στο Ritz για το Harper’s Bazaar για την προώθηση του No 5. Στα επόμενα χρόνια, γυναίκες θρύλοι παίρνουν τη θέση τους σαν πρόσωπα του αρώματος όπως η Catherine Deneuve αλλά και ένας άνδρας, ο Brad Pitt, σε μία ακόμη πρωτιά για τον κόσμο του αρώματος.

DFSFSDFSDFSDFSDFSDF

Πρωτοπόρος, εμπνευσμένη και ιδιοφυής, η Mademoiselle Chanel δεν κατάφερε μόνο να κάνει το όνομά της συνώνυμο της κομψότητας και του στιλ αλλά κατάφερε να αιχμαλωτίσει την διαχρονική θηλυκότητα σε ένα μπουκάλι, δημιούργησε ένα άρωμα που αντιστέκεται στα καπρίτσια της μόδας και το πέρασμα του χρόνου...Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Με ένα scroll στην παρακάτω gallery θα ανακαλύψεις τις γυναίκες του No 5 από το 1921 αλλά και τα δώρα που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και τις αγαπημένες σου. Welcome to the wonderful world of Mademoiselle Chanel’s No 5….

Διάβασε ακόμα: Η γιορτινή συλλογή «Les Ornements De Chanel» είναι ό, τι πιο πολυτελές έχεις δει

  • 1921 Tο άρωμα λανσάρεται με ένα visual φτιαγμένο από τον cartoonist Sem και είναι τόσο λιτό και κομψό όσο και το ίδιο το άρωμα.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ