Αυτό το προϊόν θα αλλάξει την καθημερινότητά σας!

Αυτό το προϊόν θα αλλάξει την καθημερινότητά σας!

Η Nivea αλλάζει όλα όσα ξέρατε μέχρι σήμερα στην ενυδάτωση του σώματος

Κάνοντας ένα flashback -και σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατη έρευνα- η λίστα με τα προϊόντα που έχουν αλλάξει την καθημερινότητά των γυναικών περιλαμβάνει: σίδερα ισιώματος μαλλιών, κρέμες αντιγήρανσης, σουτιέν push-up, concealer ματιών, ξηρά σαμπουάν, ξυραφάκια μιας χρήσης, καλσόν, Liposan, τσιμπιδάκια.

Αυτά τα προϊόντα προέκυψαν από την ανάγκη των γυναικών όχι μόνο να δείχνουν αλλά και να αισθάνονται καλά- και ταυτόχρονα να κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά τους, συνδυάζοντας την αποτελεσματικότητα με την πρακτικότητα. «Μια επανάσταση δεν αλλάζει πάντα τον κόσμο - για πολλές γυναίκες, είναι ένα προϊόν που τις κάνει απλώς να αισθάνονται καλύτερα για τον εαυτό τους, ή κάνει την ημέρα τους λίγο πιο εύκολη» σχολιάζει η Anna Grassano, Global Marketing Director, NIVEA Body.


Σύμφωνα με έρευνες* 2 στις 3 γυναίκες (το 43%) χρησιμοποιούν σποραδικά μία λοσιόν σώματος είτε λόγω έλλειψης διαθέσιμου χρόνου είτε λόγω της λιπαρής αίσθησης που αφήνει - όλες μας, όμως θέλουμε να έχουμε επιδερμίδα ενυδατωμένη και απαλή. Και εδώ έρχεται η NIVEA η οποία, κατανοώντας τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας κάνει την επανάσταση: δημιουργεί το πρώτο Conditioner Σώματος, ένα πρωτοποριακό προϊόν ενυδάτωσης της επιδερμίδας που με 4 πολύ απλά και γρήγορα βήματα χαρίζει τέλεια ενυδάτωση και λεία επιδερμίδα χωρίς ίχνος λιπαρότητας!

Η χρήση του απλούστατη: κάνετε το ντους σας και ενώ είστε μέσα στο μπάνιο, το απλώνετε σε βρεγμένη επιδερμίδα. Το ξεπλένετε, σκουπίζεστε με την πετσέτα και είστε έτοιμη! Χωρίς να χρειάζεται να αφιερώσετε έξτρα χρόνο ή να περιμένετε να απορροφηθεί η κρέμα σώματος που χρησιμοποιείτε- και χωρίς πλέον να νιώθετε τύψεις γιατί αφήνετε την επιδερμίδα του σώματός σας στην τύχη της! «Για τη μία στις τρεις γυναίκες που δεν χρησιμοποιούν προϊόντα ενυδάτωσης λόγω έλλειψης χρόνου ή εξαιτίας της αίσθησης λιπαρότητας που αφήνουν, το Conditioner Σώματος είναι η τέλεια λύση», προσθέτει η Anna Grassano- και μεις δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο!

• Η έρευνα σχετικά με τα προϊόντα που φέρνουν την επανάσταση στις ζωές των γυναικών διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2013 από την ICM
• Συμμετείχαν 6,000 γυναίκες ηλικίας 18 – 45 χρόνων σε 6 χώρες
• Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν: Γερμανία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρωσία, Νότια Κορέα και Ελβετία

DPG Network