4 τροφές για λαμπερή και νεανική επιδερμίδα!

Αποκτήστε τη τρώγοντας τις "σωστές" τροφές!

Μήπως η επιδερμίδα σας δείχνει άτονη και συνεχώς κουρασμένη; Πριν εναποθέσετε όλες τις ελπίδες (και τα χρήματά σας ) σε προϊόντα και θεραπείες περιποίησης που θα επαναφέρουν τη νεανική όψη στο δέρμα σας, τι θα λέγατε να βάζατε στην καθημερινή διατροφή σας, μερικές θαυματουργές τροφές που υπόσχονται να το κάνουν πιο λαμπερό;

Αρχικά, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τα οποία κάνουν καλό και στο δέρμα. Ιδίως, το σπανάκι που περιέχει εκτός από ασβέστιο, κάλιο, βιταμίνη Α, C και Ε, μαγνήσιο, σίδηρο και αντιφλεγμονώδη ωμέγα-3 λιπαρά, συμβάλλει στη σωστή ενυδάτωση της επιδερμίδας. Παράλληλα κρατά το δέρμα φρέσκο και σφριγηλό.

Οι ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο, το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής . Το λυκοπένιο είναι η υπεύθυνη ουσία για το κόκκινο χρώμα της ντομάτας ενώ παράλληλα έχει αντιγηραντικές ιδιότητες. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τρόφιμα με βάση την ντομάτα (π.χ σάλτσα ντομάτας) στη διατροφή σας τουλάχιστον 3-5 φορές την εβδομάδα και να ξεχάσετε μια για πάντα την ακμή!

Η μαύρη σοκολάτα- ναι το ξέρω οι περισσότερες όπως και εγώ, θα προτιμούσαμε τη γαλακτος αλλά δεν πειράζει σοκολάτα είναι μκαι αυτή-περιέχουν φλαβονοειδή και αντιοξειδωτικά , τα οποία βοηθούν στη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων και γενικότερα την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος , χαρίζοντας λάμψη στο δέρμα. Με μέτρο όμως...

Τα φρούτα που είναι πλούσια σε βιταμίνη C όπως πορτοκάλια, παπάγια, φράουλες εκτός του οτι διατηρούν το ανοσοποιητικό σύστημα ισχυρό, προστατεύοντάς από τυχόν κρυολογήματα, χαρίζουν και λάμψη στην επιδερμίδα σας!

 

Το μόνο, λοιπόν, που χρειάζεται να κάνετε, είναι να τρώνε υγιεινά και το δέρμα σας θα κερδίσει τη χαμένη λάμψη του!

 

 

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ