H επιδερμίδα έχει συναισθηματική νοημοσύνη

H επιδερμίδα έχει συναισθηματική νοημοσύνη

Ξέρετε ότι ο τύπος της επιδερμίδας σας συνδέεται με την προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής σας, όπως αποδεικνύουν τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας της Nivea, που πραγματοποιήθηκε στην εκατοστή της επέτειο.

Εκτός από τη γενετική προδιάθεση, το κλίμα και τη διατροφή η επιδερμίδα μπορεί να επηρεαστεί επίσης και από τη διάθεση, τα συναισθήματα και πάνω από όλα την προσωπικότητά μας. Αυτό έγινε γνωστό μετά από έρευνα της Nivea που πραγματοποιήθηκε στην εκατοστή της επέτειο. Συγκεκριμένα, πάνω από 8.000 άντρες και γυναίκες από χώρες όπως η Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Βραζιλία, Κίνα, ΗΠΑ, Βέλγιο και Ολλανδία συμμετείχαν στην έρευνα αυτή, με απώτερο σκοπό να παρουσιαστεί η σχέση μεταξύ του τρόπου ζωής και του χαρακτήρα του κάθε ατόμου με τον τύπο της επιδερμίδας του.

Με βάση την έρευνα που έγινε αποκαλύφθηκαν πέντε διαφορετικοί τύποι επιδερμίδας: «ο δραστήριος προνοητικός», «ο αναλυτικός στοχαστής», «ο ανήσυχος αναζητητής», «ο συναισθηματικός υποστηρικτής» και «ο εσωστρεφής ηθικολόγος». Αυτοί οι πέντε τύποι επιδερμίδας δεν έχουν καμία σχέση με το φύλο, την ηλικία ή την κουλτούρα του κάθε ανθρώπου. Ύστερα από την αξιολόγηση της έρευνας, η θεωρία πως υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ της αντίληψης που έχουμε για τον εαυτό μας και αυτής που έχουμε για την επιδερμίδα μας, είναι πλέον υπαρκτή και αποδεκτή.

Τα αποτελέσματα της παγκόσμιας αυτής έρευνας, αποδεικνύουν ότι η επιδερμίδα έχει συναισθηματική νοημοσύνη - είναι ένα όργανο το οποίο προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Καταγράφει στιγμές και τις αποθηκεύει στη μνήμη της. Αυτά τα σημαντικά ευρήματα θα αποτελέσουν και τη βάση για τη δημιουργία νέων προϊόντων Nivea, τα οποία θα καλύπτουν όλες τις διαφορετικές ανάγκες της κάθε επιδερμίδας, λαμβάνοντας υπόψη όμως και τη συναισθηματική πλευρά της.

«Για 100 χρόνια, η Nivea, ανέπτυσσε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ανθρώπων με διαφορετικούς τύπους επιδερμίδας σε όλο τον κόσμο. Καταφέραμε να κατανοήσουμε τη γλώσσα της επιδερμίδας και να την μεταφράσουμε σε πρωτοποριακά προϊόντα φροντίδας και περιποίησής της. Μετά την πραγματοποίηση της έρευνας ανακαλύψαμε την ύπαρξη 5 διαφορετικών τύπων επιδερμίδας, οι οποίοι αποτελούν σημαντικά ευρήματα και θα τους ενσωματώσουμε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων μας» είπε ο Ansgar Hoelscher, επικεφαλής του τμήματος Brand Strategy & Research της Beiersdorf AG.