Polite Worldwide: Το βιώσιμο brand που χρησιμοποιεί την πολυτελή μόδα για να αλλάξει τον κόσμο

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα brand που να ενσαρκώνει τον σεβασμό για τα πάντα: για τους ανθρώπους, για τους εαυτούς μας και για τον πλανήτη»

Με το βλέμμα στραμμένο στην ανακούφιση του περιβάλλοντος από τους περίσσιους ρύπους και με μία φανερή αγάπη και αποθέωση της πολυτέλειας, δύο ταλαντούχοι δημιουργοί, ο Christian και η Tavia Azzinaro, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα brand που θα επιτελεί πολλά περισσότερα από την ένδυση καθεαυτή. Το στυλ, η κομψότητα και η δημιουργικότητα είτε αυτά προκύπτουν με τον σχεδιαστή ως πομπό είτε από τον αγοραστή, παύουν να υφίστανται μόνα τους ανεξάρτητα από συνέπειες. Η αυξανόμενη ζήτηση προκαλεί αυξημένη παραγωγή και αυτό το pattern επαναλαμβάνεται σε έναν φαύλο κύκλο που καταλήγει στην επιβάρυνση του πλανήτη από τη διαδικασία της παραγωγής.

Ο Christian και η Tavia, συνιδρυτές του brand «Polite Worldwide» με έδρα το Los Angeles, γνωρίζουν πολύ καλά τον συγκεκριμένο σκοπό. Οι δημιουργίες τους και η διαδικασία παραγωγής τους δίνουν τον καλύτερο ορισμό της βιωσιμότητας. Υλικά που σέβονται το περιβάλλον, ανακυκλώσιμα ρούχα, μείωση των απόβλητων, συνθήκες εργασίας που σέβονται τον εργαζόμενο και τον άνθρωπο, και όλα αυτά προωθώντας την πιο θετική, μοντέρνα και γεμάτη αυτοπεποίθηση άποψη για το στυλ.


Πώς αποφασίσατε να ιδρύσετε ένα
brand που να βασίζεται στη βιωσιμότητα; Ποια γεγονότα της ζωής σας οδήγησαν σε αυτό;

Πάντα ήμασταν συνδεδεμένοι με τη φύση και είχαμε την επιθυμία να τη διατηρήσουμε και να την προστατεύσουμε. Βρισκόμενοι στη βιομηχανία της μόδας από άποψη σχεδίου, παραγωγής και επιχείρησης, μας οδήγησε να έχουμε μία βαθιά αντίληψη για το παρασκήνιο σχετικά με το πόσο σπάταλη μπορεί να έχει η βιομηχανία της μόδας. Η μαζική κατανάλωση συμβάλλει στην υπερβολική ρύπανση, στις υπερβολικές ποσότητες απόβλητων, ενέργειας και κατανάλωσης νερού. Οι καταναλωτικές μας συμπεριφορές έχουν γίνει αναλώσιμες. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα brand που να ενσαρκώνει τον σεβασμό για τα πάντα: για τους ανθρώπους, για τους εαυτούς μας και για τον πλανήτη. Η Polite Worldwide συνδυάζει διάφορες πλευρές βιωσιμότητας, της τέχνης, της πολυτέλειας και της μητέρας φύσης μέσω των συλλογών μας.

Ποιες είναι οι δυσκολίες στην προώθηση και στην εκπαίδευση των ανθρώπων για ένα βιώσιμο brand στον κόσμο της fast fashion (aka «γρήγορης μόδας»);

Φαίνεται ότι πρόσφατα πολλά brands δέχονται πίεση και δείχνουν ενδιαφέρον στο να γίνουν πιο βιώσιμα και στο να υιοθετήσουν αλλαγές σχετικές με το περιβάλλον, για να ενσωματώσουν αξίες βιωσιμότητας στα brands τους και στην εφοδιαστική τους αλυσίδα, κάτι που είναι πολύ συναρπαστικό. Για εμάς, η βιωσιμότητα και η ενσυνειδητότητα είναι κομμάτι της βάσης μας ως εταιρεία από την αρχή. Πάντα προσπαθούσαμε να βρούμε τρόπους για τεχνικές που ηγούνται, πρακτικές και ευκαιρίες για να γίνουμε περισσότερο οικολόγοι ως εταιρεία συνολικά και να ενθαρρύνουμε άλλα brands να ενσωματώσουν αυτές τις πρακτικές μέσα στις επιχειρήσεις τους.


Πώς θα περιγράφατε τη σημασία της ενασχόλησης με τη βιωσιμότητα στα
fashion brands σε κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα;

Πιστεύω ότι όλες οι εταιρείες έχουν την ευθύνη να είναι ενεργές στο να κάνουν προσαρμογές ώστε να λειτουργήσουν πιο ηθικά, υπεύθυνα και βιώσιμα με ευαισθησία στο περιβάλλον, στους ανθρώπους μέσα στην εταιρεία, στους πελάτες και στην επιρροή που έχουν στην κοινωνία. Υπάρχουν πολλοί απλοί τρόποι που οι εταιρείες μπορούν να υιοθετήσουν περισσότερες ευαισθητοποιημένες τακτικές μέσα στους οργανισμούς τους απλώς δίνοντας την υπόσχεση να το κάνουν και εκπληρώνοντάς τη.

Είναι η συνεργασία το κλειδί της επιτυχίας μέσα σε μία βιομηχανία που φημίζεται για την ανταγωνιστικότητά της και ένας τρόπος για να προωθήσουμε έναν σημαντικό αλλά όχι τόσο ενεργά επιλεγμένο σκοπό, όπως η βιωσιμότητα;

Πιστεύουμε στο να δουλεύουμε μαζί, οπότε μοιραζόμαστε ένα ενωμένο όραμα και επεκτείνουμε τις αξίες του brand μας με άλλους οργανισμούς. Μας αρέσει να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες για να κινήσουμε το ενδιαφέρον άλλων brands, να επεκτείνουμε την κοινότητά μας και να προσφέρουμε limited συλλογές προϊόντων για να στηρίξουμε αυτό το συλλογικό όραμα.


Στις συλλογές σας παρατηρούμε αισιοδοξία και ένα είδος αθωότητας μέσω των χρωμάτων, των
prints και των σχεδίων. Ποια είναι τα συναισθήματα που θέλετε να νιώθει ο κόσμος όταν φοράει τις δημιουργίες σας;

Ο Christian θέλει οι άνθρωποι να νιώθουν ασφαλείς, προστατευμένοι, ότι έχουν αξία και αυτοπεποίθηση. Όταν νιώθεις καλά, έχεις περισσότερη αυτοπεποίθηση. Αυτά που φοράμε αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του ποιου είμαστε. Το όνομα «Polite» από μόνο του μεταφέρει ενέργεια σεβασμού και ενσυνειδητότητας και ευελπιστούμε ότι ο κάθε ένας που θα φορέσει τις δημιουργίες μας θα νιώσει συνδεδεμένος με αυτό.


Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σας και το επόμενο μεγάλο σχέδιο για το
brand;

Κυκλοφορούμε την «Polite Footwear» και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και περήφανοι για την καινοτομία που υπάρχει στην κατασκευή και στη δημιουργία αυτού του παπουτσιού για να σπρώξει τα όρια και να επιτύχει μία βιώσιμη εναλλακτική σε μία κατηγορία που έχει μεγάλη πρόκληση να το κάνει. Οπότε, θα λανσάρουμε την πρώτη εκδοχή αυτού του παπουτσιού αυτόν τον Απρίλιο. Είμαστε ενθουσιασμένοι να το μοιραστούμε με τον κόσμο και ελπίζουμε να γίνει αποδεκτό και να εκτιμηθεί.


Πιστεύετε ότι το μέλλον της ένδυσης είναι βιώσιμο;

Πράγματι, νιώθουμε ότι το μέλλον της ένδυσης είναι βιώσιμο. Έχουμε μία σημαντική στροφή τον τελευταίο χρόνο, ειδικά με πολλά brands που αναδιαρθρώνουν τις αξίες του πυρήνα τους, εισάγοντας καμπάνιες που εστιάζουν στη βιωσιμότητα και βλέποντας καινοτομία σε υλικά κατά μήκος της αλυσίδας τροφοδοσίας με βάση την αυξανόμενη ζήτηση. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να είμαστε στην ίδια γραμμή με brands που σέβονται την ηθική δεξιοτεχνία, την αξία των προϊόντων που δημιουργούμε και την παρατεταμένη τους αξία, για να ενισχύουμε την πιο συνειδητοποιημένη κατανάλωση.

Photo credits: Instagram

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
DPG NETWORK
Πάσχα 2021: Έτσι θα γιορτάσουμε - Οι εκκλησίες, οι μετακινήσεις και τα άτομα στο πασχαλινό τραπέζι

Πάσχα 2021: Έτσι θα γιορτάσουμε - Οι εκκλησίες, οι μετακινήσεις και τα άτομα στο πασχαλινό τραπέζι

ECDC: Μπορούν να χαλαρώσουν οι περιορισμοί μεταξύ εμβολιασμένων - Δεν χρειάζονται μάσκες, αποστάσεις

ECDC: Μπορούν να χαλαρώσουν οι περιορισμοί μεταξύ εμβολιασμένων - Δεν χρειάζονται μάσκες, αποστάσεις

Τριπλό «χουνέρι» της Ελλάδας στον Ερντογάν: Το… φυσάει και δεν κρυώνει ο «σουλτάνος»

Τριπλό «χουνέρι» της Ελλάδας στον Ερντογάν: Το… φυσάει και δεν κρυώνει ο «σουλτάνος»

European Super League: Ήρθε, απείλησε και γκρεμίστηκε σαν «χάρτινος πύργος»

European Super League: Ήρθε, απείλησε και γκρεμίστηκε σαν «χάρτινος πύργος»

AstraZeneca - Johnson & Johnson: Τι γνωρίζουμε για τις θρομβώσεις που σχετίζονται με τα δυο εμβόλια

AstraZeneca - Johnson & Johnson: Τι γνωρίζουμε για τις θρομβώσεις που σχετίζονται με τα δυο εμβόλια

Τροχαίο στην Κρήτη: Έκκληση για αυτόπτες μάρτυρες από τον πατέρα του 42χρονου Νάθαν

Τροχαίο στην Κρήτη: Έκκληση για αυτόπτες μάρτυρες από τον πατέρα του 42χρονου Νάθαν

Πέθανε ο Τόμας Φριτς: Ο ξανθός πρίγκιπας της Έλενας Ναθαναήλ

Πέθανε ο Τόμας Φριτς: Ο ξανθός πρίγκιπας της Έλενας Ναθαναήλ

Αυξάνονται οι υποχρεωτικές αργίες μέσα στο χρόνο: Από 5 γίνονται 8

Αυξάνονται οι υποχρεωτικές αργίες μέσα στο χρόνο: Από 5 γίνονται 8

Μόλις είδαμε το μεγαλύτερο κόλπο της «Συμμορίας των 12»

Μόλις είδαμε το μεγαλύτερο κόλπο της «Συμμορίας των 12»

Θρίλερ με την εξαφάνιση 27χρονου Γάλλου χορευτή: «Ξεσκονίζουν» περιοχή του Πειραιά

Θρίλερ με την εξαφάνιση 27χρονου Γάλλου χορευτή: «Ξεσκονίζουν» περιοχή του Πειραιά

MasterChef Spoiler: «Άρωμα γυναίκας» στην τελική ευθεία για τον τελικό - Πότε θα γίνει

MasterChef Spoiler: «Άρωμα γυναίκας» στην τελική ευθεία για τον τελικό - Πότε θα γίνει

Διπλό φονικό στα Ανώγεια: Η απολογία Καλομοίρη και το μοιρολόι της μάνας Ξυλούρη

Διπλό φονικό στα Ανώγεια: Η απολογία Καλομοίρη και το μοιρολόι της μάνας Ξυλούρη