MIELĒV: Η founder του skincare brand που ξεχώρισε η Vogue και το Vanity Fair μάς μιλά αποκλειστικά

115 SHARES

Η Μαριαλένα Μπακλατζή είναι μια νέα γυναίκα γεμάτη όνειρα και στόχους, που αποφάσισε να αφήσει πίσω της μια καριέρα και ένα σταθερό και ασφαλές επαγγελματικό περιβάλλον για να αφοσιωθεί στη μεγάλη της αγάπη: στα φυσικά και βιολογικά καλλυντικά. Λατρεύοντας από την παιδική της ηλικία τα τριαντάφυλλα και έχοντας στην οικογένεια έναν ολάνθιστο κήπο, η πορεία της μάλλον ήταν προδιαγεγραμμένη από πολύ νωρίς. Η «γέννηση» της MIELĒV, του νεοσύστατου skincare brand της, ήρθε πολύ φυσικά και αβίαστα κάνοντας τις γυναίκες μοναδικά όμορφες και λαμπερές.

Η φήμη του brand, μάλιστα, εκτοξεύτηκε όταν μόλις στους δύο μήνες λειτουργίας του, η Ιταλική Vogue και το Vanity Fair του Λονδίνου το συμπεριέλαβαν σε μεγάλα αφιερώματά τους. Πόσο καλύτερα θα μπορούσε να ξεκινήσει η Μαριαλένα το εγχείρημα της στον χώρο της ομορφιάς; Ρητορική είναι η ερώτηση.

Για όλη αυτήν την απροσδόκητη και μεγάλη επιτυχία της, λοιπόν, για τη δημιουργία του skincare brand της, για τα προϊόντα της και για τα όνειρά της στο μέλλον μάς μιλά η founder της MIELĒV, Μαριαλένα Μπακλατζή.

 baklatzi marialena

Η founder της MIELĒV, Μαριαλένα Μπακλατζή

Τι έχεις σπουδάσει και ποια ήταν η επαγγελματική σου δραστηριότητα πριν ασχοληθείς με τον χώρο της ομορφιάς;

Σπούδασα νομικά και διεθνείς και ευρωπαϊκές σπουδές στην Αθήνα και στο Παρίσι, ενώ στη συνέχεια εργάστηκα για πέντε χρόνια περίπου σε πολυεθνική εταιρεία, που εδρεύει στην Ελλάδα. Η κοσμετολογία ήρθε στη ζωή μου όταν ήμουν 24-25 χρόνων.

Πότε και πώς πήρες την απόφαση να δημιουργήσεις το δικό σου beauty brand;

Η ιδέα προϋπήρχε από την παιδική μου ηλικία. Βλέπεις, η οικογένειά μου διαθέτει, από τότε που ήμουν παιδί, έναν κήπο με υπέροχες τριανταφυλλιές, οι οποίες έχουν ένα εκπληκτικό χρώμα και άρωμα. Από αυτές τις τριανταφυλλιές φτιάχναμε εκχυλίσματα ροδόνερου και επειδή η μαμά μου και η νονά μου είχαν πολύ μεγάλη αδυναμία στις κρέμες, είχα πει ότι όταν μεγαλώσω θα κάνω από αυτό το άρωμα κρέμες, καλλυντικά και αρώματα. Η πρώτη ιδέα είχε μπει από τότε που ήμουν μικρή, λοιπόν. Επειδή, όμως, είμαι ένας άνθρωπος, που θέλει να ολοκληρώνει οτιδήποτε ξεκινά, αποφάσισα πως πρέπει να ολοκληρώσω τις σπουδές μου, από τη στιγμή που πέρασα στις Πανελλήνιες. Στην πορεία, όταν πια άρχιζα να εργάζομαι- μετά το πέρας των σπουδών- κατάλαβα ότι δεν με «γέμιζε» απόλυτα αυτό που έκανα. «Ξύπνησε», λοιπόν, και πάλι η ιδέα του καλλυντικού μέσα μου.

Έχοντας και τα εφόδια από την εταιρεία στην οποία εργαζόμουν (γνώσεις οικονομικών, marketing κλπ.), ξεκίνησα παράλληλα με τη δουλειά τις σπουδές πάνω στην κοσμετολογία. Παρακολούθησα πολλά χημικά εργαστήρια και πρακτικές, οπότε μόλις έφτιαξα την πρώτη μου κρέμα, η ιδέα τού να παραιτηθώ από τη δουλειά μου και να ξεκινήσω επίσημα τη δική μου εταιρεία καλλυντικών ήταν μονόδρομος.

katharistiko gel

Το καθαριστικό gel προσώπου, La Pluie, του skincare brand MIELĒV

Πόσο χρόνο ζωής μετρά η MIELĒV;

Μετρά τέσσερις μήνες ζωής. Για την ακρίβεια, καταφέραμε να ανοίξουμε στις 17 Δεκεμβρίου του 2020. Η αλήθεια είναι ότι όλη η προετοιμασία διήρκησε τρία χρόνια περίπου. Κι αυτό, γιατί εγώ είχα δημιουργήσει κάποιες φόρμουλες, τις οποίες ήθελα να τελειοποιήσω. Έτσι, συνεργάστηκα με μία ομάδα χημικού εργαστηρίου και με δερματολόγους, για να μπορέσουμε να κάνουμε αυτές τις φόρμουλες να «σταθούν» στην αγορά και να έχουν νόημα. Επιπλέον, εξ αρχής εγώ ήθελα να κινηθώ στο πεδίο του οργανικού και βιολογικού, κάτι το οποίο είναι αρκετά πιο δύσκολο από τη δημιουργία ενός χημικού προϊόντος. Οπότε, και αυτό πήρε αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι να επιτευχθεί.

Το beauty brand σου τηρεί τους κανόνες βιωσιμότητας, καθώς τα προϊόντα σου είναι vegan, cruelty free, ενώ προσπαθείς να μη χρησιμοποιείς και πλαστικό στις συσκευασίες. Υπάρχει δυσκολία σε αυτό;

Η σειρά δεν θα μπορούσε να μην ήταν vegan, γιατί είμαι χορτοφάγος τα τελευταία 17 χρόνια. Επομένως, δεν θα μπορούσα με τίποτα να χρησιμοποιήσω ζωική πρώτη ύλη. Και οι πρώτες ύλες που έχουν χρησιμοποιηθεί στη MIELĒV είναι όλες οργανικής προέλευσης. Αυτό, όπως καταλαβαίνεις, έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Η κρέμα θα πρέπει να πάρει την πιστοποίησή της, να έχει μια διάρκεια ζωής εγκεκριμένη από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων και την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, να μην εμφανίζει λάδια στην επιφάνεια, να μη χαλάει εύκολα. Γιατί το φυσικό και βιολογικό προϊόν είναι πολύ εύκολο να χαλάσει. Οπότε, θέλει και πολλή φροντίδα. Γι’ αυτό και η έρευνα και η ανάπτυξη πήρε κοντά στα τρία χρόνια. Επίσης, προσπάθησα πολύ να αποφύγω το πλαστικό στις συσκευασίες. Κι αυτό είχε τη δυσκολία του, γιατί πρέπει το προϊόν να μένει σταθερό μέσα στις συσκευασίες, να μη μετακινείται. 

Πόσο δύσκολο ήταν -σε καιρό κρίσης και πανδημίας- να ασχοληθείς με το επιχειρείν;

Ήταν πάρα πολύ δύσκολο μιας και δεν είχα καμία βοήθεια. Φαντάσου ότι εργαζόμουν σε μια εταιρεία που μου προσέφερε έναν ικανοποιητικό μισθό και μια πολύ καλή θέση, επικρατούσε δηλαδή μια ασφάλεια και σταθερότητα στη ζωή μου, οπότε ήταν διπλό το ρίσκο να τα αφήσω όλα και να μηδενίσω πάλι το κοντέρ. Ήρθε μετά και ο κορονοϊός και πραγματικά το άνοιγμα της εταιρείας έγινε τη δυσκολότερη εποχή της χώρας. Δεν μπορούσε να καθυστερήσει άλλο, όμως. Είχε γίνει τόση δουλειά και προεργασία, τα οικονομικά και οι υποχρεώσεις «έτρεχαν». Έπρεπε να ανοίξουμε. Ήμουν, βέβαια, κι εγώ σίγουρη ότι μιλάμε για προϊόντα, τα οποία έχουν βάση, έχουν νόημα, είναι όμορφα και ξεχωριστά. Η MIELĒV, άλλωστε, έχει γίνει με πολλή αγάπη. Έχουμε προσέξει και την παραμικρή λεπτομέρεια.

marialena mielev

Η founder της MIELĒV, Μαριαλένα Μπακλατζή

MIELĒV: Τι σημαίνει;

Η λέξη MIELĒV προκύπτει από το γαλλικό ρήμα m’élèver. Je m’ élève είναι το α’ ενικό και σημαίνει ανυψώνομαι, αναβαθμίζω τον εαυτό μου. Μεταφορικά, λοιπόν, αυτή η ονομασία για μας έχει να κάνει με την εσωτερική ομορφιά. Στον πυρήνα της MIELĒV είναι μια γυναίκα δυναμική, που έχει όραμα, που αγαπά τα ζώα και το περιβάλλον, που έχει μέλημα να φροντίζει τον εαυτό της, να ψάχνει το καλύτερο για αυτήν, γενικώς να αναβαθμίζεται από μέσα προς τα έξω.

Σε ποιες γυναίκες και σε ποιες ηλικίες απευθύνεται η MIELĒV;

Η MIELĒV είναι αλληλένδετη με μία δυναμική γυναίκα και απευθύνεται σε όποια γυναίκα αναγνωρίζει τα προσόντα της, πιστεύει στον εαυτό της, τον εκτιμά πάρα πολύ και διεκδικεί το καλύτερο για αυτήν. Ηλικιακά, η MIELĒV απευθύνεται στην ομάδα 30-45. Ωστόσο, κάποια από τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από νεότερες ηλικίες, αλλά και από πιο ώριμες επιδερμίδες.

Ποια είναι τα προϊόντα της σειράς;

Η MIELĒV περιγράφει τον κύκλο ζωής του τριαντάφυλλου και τα προϊόντα της σειράς είναι τέσσερα. Όλα τα προϊόντα έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: είναι ενισχυμένα με πρεβιοτικά. Πρώτο προϊόν είναι το καθαριστικό gel, το οποίο χρησιμεύει και σαν ντεμακιγιάζ προσώπου και χρησιμοποιείται πρωί και βράδυ. Το έχω ονομάσει «La Pluie», που στα γαλλικά σημαίνει η βροχή. Ουσιαστικά είναι το νερό, που θρέφει τη φύση και αναζωογονεί και το λουλούδι, άρα και εμάς. Ο ορός προσώπου λέγεται L’ Éclaircie, που σημαίνει η λάμψη. Είναι το φως, που δίνει φροντίδα στο λουλούδι και σε εμάς, και το βοηθά να λάμψει φυσικά. Ο ορός περιέχει εκχυλίσματα μαύρης τρούφας, άγρια μύρτιλα στα οποία οφείλει και το χρώμα του, υαλουρονικό οξύ, οργανική αλόη και κάπως έτσι αναγεννά και αναπλάθει το δέρμα.

Η κρέμα προσώπου λέγεται La Roseraie. Στα γαλλικά σημαίνει ο κήπος με τις τριανταφυλλιές και είναι ακριβώς ο κήπος μου! Σε αυτήν την κρέμα έχω εντάξει ό,τι αντιοξειδωτικό μπορούσε να συνδυαστεί για την προστασία του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία και από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Πρόκειται, στην ουσία, για μια ενυδατική και αντιοξειδωτική κρέμα, η οποία μειώνει φλεγμονές και ερεθισμούς, καταπολεμά κοκκινίλες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρωί και βράδυ και αφήνει ματ, μη λιπαρή υφή, οπότε δεν αφήνει και βαριά αίσθηση. Η κρέμα ματιών- η οποία μας ταλαιπώρησε και περισσότερο, αλλά μας δικαίωσε γιατί έχει αγαπηθεί πάρα πολύ- είναι ισχυρή δραστική κρέμα για τους μαύρους κύκλους, το πρήξιμο και τη μείωση των λεπτών γραμμών. Έχει πολύ ωραία δραστικά συστατικά, όπως η ευφράζια, που καταπολεμά το πρήξιμο, guarana, που έχει μεγάλη ποσότητα καφεΐνης και βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία της περιοχής και εκχύλισμα κισσού, που επίσης βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος. Την έχω ονομάσει Le Pétale, που είναι το πέταλο του τριαντάφυλλου, του οποίου η ευαισθησία παρομοιάζεται με την ευαισθησία της περιοχής των ματιών.

proionta mielev

Τα προϊόντα του skincare brand, MIELĒV

Πρόσφατα, η MIELĒV αναφέρθηκε στην Ιταλική Vogue, αλλά και στο Vanity Fair. Σίγουρα, αυτό- μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ζωής του brand- αποτελεί μεγάλη κατάκτησή σου. Πώς αισθάνθηκες για αυτήν την επιτυχία και την αναγνώριση;

Αισθάνθηκα υπέροχα. Σε πρώτη φάση δεν το πίστευα. Νόμιζα πως κάποιος μου κάνει πλάκα. Η ιστορία έγινε ως εξής: Η Ιταλική Vogue έκανε tag τη σελίδα της MIELĒV στο Instagram, αλλά παράλληλα μου είχαν στείλει και ένα e-mail στο οποίο μου ανέφεραν ότι συμπεριλαμβάνουν το brand μου στην κατηγορία με τα 21 καλύτερα καθαριστικά προσώπου διεθνώς. Αυτό έγινε τον περασμένο Φεβρουάριο και με τη MIELĒV να έχει μόλις δύο μήνες ζωής. Η αναφορά έγινε στην online έκδοση της Ιταλικής Vogue και μου έκανε τεράστια εντύπωση που δεν έβαλαν τη MIELĒV σε κατηγορία με πρωτοεμφανιζόμενα προϊόντα. Τη συνέκριναν με πάρα πολύ καταξιωμένα και established brands στον κόσμο. Εγώ, ωστόσο, πρώτα είδα το tag. Σε πρώτη φάση θεώρησα ότι είναι κάτι διαφημιστικό ή ότι γενικά είναι κάτι ασήμαντο. Μετά είδα το e-mail και… κοκάλωσα. Ήταν η πιο ωραία στιγμή μου! Ένιωσα μια δικαίωση για όλο αυτό. Αισθάνθηκα ότι η προσπάθειά μου- μέσα σε ούτε δύο μήνες τότε- είχε ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον της Vogue. Παράλληλα, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον με τρίμηνη συνεργασία το Vanity Fair του Λονδίνου, όπου και αγάπησαν πολύ τα καλλυντικά μου. Το Vanity Fair έχει μια special έκδοση κάθε Φεβρουάριο, που λέγεται The Hollywood Edition, και προτείνει κάποια καλλυντικά για το red carpet radiance, όπως το ονομάζουν, ή για τα καλύτερα προϊόντα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την άνοιξη για να λάμπεις. Η προσοχή του Vanity Fair, λοιπόν, στράφηκε στον ορό μου. Ακόμα δεν το πιστεύω. Δεν ξέρω πώς προέκυψε όλο αυτό. Η αλήθεια είναι πως στην πορεία έχουν έρθει κι άλλα ωραία πράγματα. Με έχουν προσεγγίσει αρκετά περιοδικά του εξωτερικού – εκτός από την Ιταλία και τη Βρετανία- και από την Πορτογαλία και μάλιστα έχουν γίνει πολλά αφιερώματα στη MIELĒV. Γενικά, έχω πολύ μεγάλη προσέγγιση και ανταπόκριση από το εξωτερικό. Μάλιστα, το καλοκαίρι θα συμβεί κάτι πάρα πολύ ωραίο που… δεν μπορώ ακόμα να αποκαλύψω!

 

 

Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σου αναφορικά με τη MIELĒV; Σκέφτεσαι εκτός από το skincare να επεκταθείς και σε άλλο κομμάτι της ομορφιάς (π.χ. αρώματα, προϊόντα μαλλιών κλπ.);

Οι στόχοι είναι πάρα πολλοί και πρέπει να μπουν σε μια σειρά. Θεωρώ ότι το επόμενο βήμα είναι να συνεχίσουμε με το skincare, που τόσο αγαπώ. Πιστεύω ότι ακόμα η σειρά έχει προϊόντα να δώσει. Μπορούν να δημιουργηθούν νέες κατηγορίες προϊόντων ή μπορεί να απευθυνθούμε σε μια άλλη ηλικιακή ομάδα. Ή να βγάλουμε ένα πέμπτο προϊόν στη σειρά, το οποίο μπορεί να είναι και πέμπτο προϊόν, αλλά μπορεί να είναι και πρώτο από μια νέα σειρά προϊόντων ή να χρησιμοποιείται και μόνο του. Να μη συμπληρώνει, δηλαδή, κάποιο άλλο απαραίτητα. Οι στόχοι είναι ανεξάντλητοι. Μπορεί να δημιουργηθεί σειρά MIELĒV Kits ή μπορεί να πάμε στο MIELĒV Men. Υπάρχουν πολλά σχέδια κατά νου, αλλά είναι πολύ νωρίς. Ήδη συμβαίνουν πολλά πράγματα και επειδή είμαι μόνη μου σε όλο αυτό προσπαθώ να τα διαχειριστώ.

Ποιο είναι το best seller προϊόν σου και αυτό που σου ζητούν με μανία οι γυναίκες;

Θα έλεγα ότι είναι ο ορός, αλλά συναγωνίζεται πολύ με το καθαριστικό προσώπου.

oros mielev

Ο ορός προσώπου της MIELĒV, L’ Éclaircie

Αυτήν τη στιγμή δραστηριοποιείσαι μόνο διαδικτυακά μέσα από το e-shop του brand; Σε ποιες χώρες στέλνεις τα προϊόντα σου; Είσαι ανοιχτή να ξεκινήσεις συνεργασίες με φυσικά καταστήματα;

Με ενδιαφέρει να κάνω συνεργασίες με φυσικά καταστήματα. Έχω πολλές προτάσεις για συνεργασίες και ήδη η MIELĒV είναι διαθέσιμη σε ένα φαρμακείο και σε μία εταιρεία, που αντιπροσωπεύει ξένα brands στην Ελλάδα. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές προτάσεις για συνεργασία και είναι κάποια πράγματα που θα πρέπει να βάλω σε τάξη. Λόγω χρόνου δεν έχω καταφέρει ακόμα να προχωρήσω πολλά πράγματα στο κομμάτι των συνεργασιών. Φαντάσου ότι πριν μερικές ημέρες ενεργοποιήσαμε και τις αποστολές εξωτερικού, γιατί υπήρχαν παραγγελίες τις οποίες δεν μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε. Πλέον μπορούμε να στέλνουμε διεθνώς όλα τα προϊόντα μας. Κυρίως, βέβαια, υπάρχει μεγάλη ζήτηση από Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία.

Αν σκεφτόσουν να έχει η MIELĒV μια brand ambassador, ποια θα ήθελες να είναι; Θα οραματιζόσουν κάποιο διάσημο πρόσωπο;

Θα οραματιζόμουν κάθε γυναίκα! Κάθε γυναίκα, που αγαπά και περιποιείται την επιδερμίδα της με οργανικά προϊόντα και νιώθει όμορφα γι’ αυτό, θα μπορούσε να είναι η ambassador της MIELĒV.

Έχεις σκεφτεί πώς θα ήθελες να είναι μια worldwide καμπάνια σου; Πώς φαντάζεσαι να βγει προς τα έξω δυναμικά το προϊόν σου;

Θα τη φανταζόμουν σίγουρα σε κάποιο ελληνικό νησί. Και συγκεκριμένα σε ένα νησί των Κυκλάδων. Μου αρέσουν πολύ οι Κυκλάδες και νομίζω πως θα μπορούσα να ζήσω σε ένα κυκλαδίτικο νησί. Λατρεύω το λευκό με το μπλε. Μ’ αρέσουν πάρα πολύ οι εκτάσεις που έχουν στάχια και Pampas grass σε συνδυασμό με την κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και τη θάλασσα. Θα φανταζόμουν, λοιπόν, μια γυναίκα με φυσική ομορφιά να περπατάει και να χρησιμοποιεί τα καλλυντικά MIELĒV με φυσικό και απλό τρόπο σε ένα τέτοιο ειδυλλιακό τοπίο.

krema mielev

Η κρέμα προσώπου της MIELĒV, La Roseraie

Θα ήθελες να συνεργαστείς με κάποια μεγάλη εταιρεία στον χώρο της ομορφιάς; Να είσαι κάτω από τη σκέπη της;

Δεν το απορρίπτω σαν σκέψη. Μου αρέσει η ιδέα. Αρκεί η συγκεκριμένη εταιρεία να πρεσβεύει τις αρχές που πρεσβεύει και η MIELĒV.

Ποια είναι η δική σου ρουτίνα ομορφιάς;

Το πρωταρχικό βήμα είναι ο πολύ καλός καθαρισμός του προσώπου. Είναι το πρώτο βήμα που κάνω μόλις ξυπνήσω. Κατά κύριο λόγο χρησιμοποιώ τη δική μου σειρά! Πλένω, λοιπόν, καλά το πρόσωπό μου, εφαρμόζω στη συνέχεια τον ορό, την ενυδατική μου κρέμα και ολοκληρώνω με την κρέμα ματιών. Οπωσδήποτε χρησιμοποιώ το αντηλιακό μου και είμαι έτοιμη.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλές φορές στην καθημερινότητά μου που χρησιμοποιώ προϊόντα, είτε του εμπορίου, είτε τα δείγματα από τα εργαστηριακά προϊόντα που πρόκειται να βγάλει η MIELĒV, όπως συμβαίνει αυτήν την περίοδο. Ορίστε, σου αποκάλυψα και κάτι! Συνεπώς, πολλές φορές προσθέτω στη ρουτίνα μου προϊόντα, τα οποία έχουμε σχεδιάσει με το εργαστήριο και τα οποία βρίσκονται στα πρώτα βήματα της ανάπτυξης.

Μπορείς να βρεις τη MIELĒV στο mielev.com και στο Instagram

Διάβασε ακόμα: Γρηγόρης Πυρπύλης: Μία εφ όλης της ύλης συνέντευξη με τον makeup artist που μας κάνει περήφανους

115 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ