H boutique του Louis Vuitton στην Ιαπωνία μοιάζει σαν μια πολιτεία μέσα στο νερό

Νατάσσα Σιδηροκαστρίτου
H boutique του Louis Vuitton στην Ιαπωνία μοιάζει σαν μια πολιτεία μέσα στο νερό

Η εμπειρία του επισκέπτη μέσα σε αυτή τη boutique είναι ανεπανάληπτη!

Τα τελευταία χρόνια οι οίκοι μόδας δεν πηγαίνουν την εξέλιξη των collection τους ένα βήμα παραπέρα αλλά επενδύουν και στα atelier τους. To ίδιο συμβαίνει και με τις boutique των διασημότερων brands παγκοσμίως.

Μετά τον οίκο Boulgari, που δημιούργησε ένα πραγματικό στολίδι στην Μπαγκόκ, σειρά έχει ο κολοσσός Louis Vuitton για να ανακαινίσει, με εντυπωσιακά αποτέλεσμα τολμώ να πω, το υπερπολυτελές κατάστημά της στην Ιαπωνία.

Εδώ και τρία χρόνια, σκαλωσιές κάλυπταν το εξωτερικό της παλαιότερης boutique του Louis Vuitton στην Ιαπωνία· η boutique Ginza Namiki-Dori στην περίφημη συνοικία Γκίνζα της ιαπωνικής πρωτεύουσας είχε δημιουργηθεί το 1981. Πριν λίγες ημέρες, αποκαλύφθηκε το νέο πρόσωπό της το οποίο μοιάζει με υδάτινη κολόνα, με την αστραφτερή πρόσοψη να αντανακλά τις ηλιαχτίδες και το γύρω περιβάλλον.

To κατάστημα σχεδιάστηκε από το δίδυμο που σχεδίασε τη boutique του οίκου στην Οζάκα και η οποία εγκαινιάστηκε πέρυσι: τον Ιάπωνα αρχιτέκτονα Jun Aoki που σχεδίασε την πρόσοψη και τον με έδρα τη Νέα Υόρκη Peter Marino που σχεδίασε τους εσωτερικούς χώρους. Με έμπνευση από τις αντανακλάσεις στο νερό, το γραφείο Jun Aoki & Associates σχεδίασε το όλο καμπύλες και ρυτιδισμούς εξωτερικό δημιουργώντας ένα εφέ τριών διαστάσεων. Το εφέ ενισχύεται από δίχρωμο γυαλί το οποίο γεννά ατέλειωτες χρωματικές παραλλαγές.

Οι εσωτερικοί χώροι που σχεδίασε ο Peter Marino θέλουν να δώσουν έμφαση στην οργανική όψη της boutique. Ραχοκοκαλιά είναι η δρύινη κλίμακα με υάλινο παραπέτο. Σε πολλές μορφές, χρήση χρώματος. Οι αποχρώσεις των επίπλων των Pierre Paulin και Stefan Leo συμπληρώνονται από ένα τοίχο - σε δεύτερη σκάλα στο πίσω μέρος του καταστήματος, η οποία υψώνεται σε τέσσερις ορόφους - που είναι διακοσμημένος με μια γύψινη ερμηνεία του έργου ζωγραφικής «Wave Blue Line» (1977) της Kimiko Fujimura.

Η εμπειρία του επισκέπτη κορυφώνεται στον τελευταίο όροφο, στο «Le Café V» όπου ο διάσημος chef Yosuke Suga συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον γαλλικό οίκο. Από τα τέλη Απριλίου, το καφέ θα διαθέτει και σημείο πώλησης μπάρας σοκολάτας, της Chocolat V, με τα χρώματα του Louis Vuitton (αυτό, για πρώτη φορά στην ιστορία του οίκου).

«Η εξαιρετικά σύγχρονη εμφάνιση του κτηρίου ερμηνεύει τις αντανακλάσεις του νερού ως ένα υλικό φαινόμενο», είπαν εκπρόσωποι του οίκου. «Ποιητικό, αλλά παιγνιώδες· να λαμπυρίζει και να είναι ρυθμικό... Η πρόσοψη του Jun Aoki είναι μονολιθική και, ταυτόχρονα, εμποτισμένη με ρευστότητα. Χαμηλά, το κτήριο αντικατοπτρίζει τον δυναμισμό της Γκίνζα· πιο ψηλά, οι γειτονικοί ουρανοξύστες γίνονται κυματιστές οπτασίες, ενώ ο ουρανός περνά από το γυαλί σηματοδοτώντας το πέρασμα της μέρας».

Δες το υπέροχο κτήριο που μοιάζει σα να έχει ξεπηδήσει από τον βυθό..