5 μυστικά tips που θα σας χαρίσουν... όνειρα γλυκά!

Κοιμηθείτε σαν... πουλάκια

Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά για εμάς τουλάχιστον ο ύπνος είναι ιερό πράγμα. Όλες τις εποχές του χρόνο λατρεύουμε την ώρα που έρχεται να πάμε στο κρεβάτι. Δουλειά, γυμναστική και υποχρεώσεις μας στέλνουν στο σπίτι έτοιμες για... ύπνο. Μέχρι τώρα ούτε και εμείς ξέραμε πως για να είναι ακόμα πιο απολαυστικός και αποδοτικός ο ύπνος μας, μπορούμε να ακολουθήσουμε μερικά έξυπνα και δοκιμασμένα tips για να ξυπνήσουμε... φρεσκότατες.

Διαβάστε τα παρακάτω με απόλυτη προσοχή και αλλάξτε μερικές συνήθειες που είχατε ως τώρα στο κρεβάτι από σήμερα το βράδυ κιόλας. Αν οι συνάδελφοί σας, ρωτήσουν που οφείλεται η ανανέωσή σας αυτή, φυσικά και να τους δώσετε τα... φώτα σας.

Ρυθμίστε τη θερμοκρασία του δωματίου: Το καλοκαίρι ζεσταίνεστε και το χειμώνα κρυώνετε. Ναι δε γίνεται να ξυπνάτε μέσα στον ύπνο σας για να διώξετε ή να πάρετε το σεντόνι. Καλό θα ήταν να φροντίζετε η θερμοκρασία του δωματίου να κυμαίνεται από 15-17 βαθμούς Κελσίου.

Απενεργοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές: Τι σας λέμε τώρα. Ενώ ξαπλώνετε θέλετε να χαζέψετε λίγο στα social media και να ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα πριν κλείσετε τα βλέφαρά σας για τις επόμενες οχτώ ώρες. Και όμως θα έχετε ακούσει ξανά πως το φως τόσο του κινητού όσο και του tablet σας, δεν αφήνει το νευρικό σας σύστημα να ηρεμήσει.Τα νέα θα σας περιμένουν και αύριο. Αφήστε τα στο σαλόνι και κοιμηθείτε σαν πουλάκια. Και για εσάς που θα μας πείτε, ότι το χρειάζεστε για ξυπνητήρι, θα σας προτείναμε τουλάχιστον να το αφήνατε αθόρυβο, και την οθόνη να κοιτάει προς τα κάτω. Η πιο σωστή λύση βέβαια είναι να πάρετε ένα... ξυπνητήρι.

Βρείτε το κατάλληλο στρώμα: Μπορεί να το θεωρείτε ανώφελο να αλλάξετε το στρώμα σας, αφού βολεύεστε, αλλά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο για την υγεία σας όσο και για την ξεκούρασή σας. Το ότι ζείτε και περπατάτε το οφείλετε στην σπονδυλική σας στήλη, για αυτό και δεν πρέπει να την παραμελείτε. Ένα μέτριο στρώμα- ούτε μαλακό, ούτε σκληρό- θα σας προσφέρει όνειρα γλυκά.

Βάλτε πρόγραμμα στον ύπνο σας: Δεν είστε ρομπότ και το ξέρουμε. Απλά δε γίνεται το ένα βράδυ να κοιμάστε στις 21:00 και το επόμενο στις 5:00 το πρωί. Πόσο να αντέξει και αυτός ο οργανισμός σας. Πρέπει να του μάθετε πότε είναι η ώρα που ξυπνάει και πότε αυτή που... κοιμάται. Ναι εννοείται πως μερικά βράδια θα το ρίξετε έξω και σίγουρα θα σας βρει το ξημέρωμα και εκτός προγράμματος.

Αποφύγετε τα συνθετικά σεντόνια: Πηγαίνετε για ψώνια και ανακαλύπτετε τα πιο ωραία floral σεντόνια για την κρεβατοκάμαρά σας. Πριν φτάσετε όμως στο ταμείο, κοιτάξτε τη σύνθεσή τους. Τα βαμβακερά και σατέν σεντόνια κρίνονται άκρως κατάλληλα για έναν ξεκούραστο ύπνο. Θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας σταθερή και θα αποφύγετε τις αϋπνίες λόγω... καιρού. Και επειδή σίγουρα θα σας ενδιαφέρει, να σας υπενθυμίσουμε πως οι σατέν μαξιλαροθήκες θα εμποδίσουν τα σημάδια του προσώπου σας να κάνουν την εμφάνισή τους. Ναι τις ρυτίδες εννοούμε, καλά καταλάβατε.

 

Διαβάστε ακόμα:

5 + 1 απίστευτοι τρόποι για να λύσετε τα προβλήματα της καθημερινότητας

Νιώθεις συνεχώς κουρασμένη; Ιδού τι μπορεί να φταίει

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ