Νέες υπηρεσίες ΔΕΗ: Τι αλλάζει στην εξυπηρέτηση σου
Η πανδημία όρισε νέες συνήθειες εκ μέρους των καταναλωτών.
Με τρεις νέες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ γίνεται τώρα πιο προσιτή στο κοινό: Έχεις τη δυνατότητα να επισκεφθείς τρία κεντρικά καταστήματά της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι τις 8 το βράδυ, μπορείς να κλείσεις ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά ραντεβού για να μην περιμένεις στιγμή ή μπορείς να εξυπηρετηθείς ακόμα και από το smartphone σου, μιλώντας με την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ»!
Η πανδημία όρισε νέες συνήθειες εκ μέρους των καταναλωτών, που, όπως φαίνεται, ήρθαν για να μείνουν και προκάλεσαν μια σειρά αλλαγές. Τις νέες αυτές ανάγκες αφουγκράστηκε η ΔΕΗ, η οποία τις ενέταξε στο ευρύτερο σχέδιο εκσυγχρονισμού της και προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών με ξεκάθαρο στόχο την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Η προσαρμογή στις νέες συνθήκες, με τη δημιουργία νέων ψηφιακών αλλά και άλλων υπηρεσιών, για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, έγινε αναγκαία. Στη ΔΕΗ, η άμεση αναβάθμιση των υπηρεσιών της, σηματοδότησε την αρχή μίας ευρύτερης αλλαγής, που είχε ήδη ξεκινήσει. Εξάλλου, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εκσυγχρονίζεται συνεχώς και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση. Ήδη έχουν ενσωματωθεί και λειτουργούν τρεις νέες υπηρεσίες, το διευρυμένο ωράριο, το ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό ραντεβού και η ψηφιακή εξυπηρέτηση.
Νέο, διευρυμένο ωράριο
Από τις 07:30 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, μπορείς να εξυπηρετηθείς αυτοπροσώπως σε τρία κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι της οδού Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου 11, ενώ στη Θεσσαλονίκη, είναι το κατάστημα της οδού Τσιμισκή 136. Ήδη τα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά, καθώς από τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.
Κλείνουμε ραντεβού ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά
Μία από τις μεγάλες καινοτομίες της νέας εποχής στη ΔΕΗ είναι το ότι πλέον μπορείς εκ των προτέρων να κλείσεις ραντεβού, ώστε να εξυπηρετηθείς συγκεκριμένη ώρα και μέρα, χωρίς επί τόπου αναμονή! Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30. Ο προγραμματισμός του ραντεβού γίνεται είτε ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.
Η «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ» στις υπηρεσίες μας
Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών της ΔΕΗ για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή. Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot, η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις σου για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης, ανά πάσα στιγμή, όλο το 24ωρο.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή, στην οποία σίγουρα θα απολαύσεις εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή στην ουρά, την ώρα που σε βολεύει και με τον τρόπο που εσύ επιλέγεις