Φτιάξε εύκολα το δικό σου λικέρ από ρόδι

Μέσα σε 24 ώρες μόνο!

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες. Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος. ­Είναι πλούσιο σε τρεις διαφορετικές μορφές αντιοξειδωτικών ουσιών (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού. Σε πρόσφατη μελέτη, φάνηκε ότι το ρόδι και οι διάφορες ποι­κιλίες μούρων έχουν την ισχυρότερη αντιοξειδω­τική δράση σε κυτταρικό επίπεδο, σε σύγκριση με άλλα 25 φρούτα που εξετάστηκαν. Επίσης, ακόμη και αναμεμειγμένο με αλκόολ, διατηρεί τις περισσότερες από τις ευεργετικές του ιδιότητες.

Αν θέλετε κάτι ξεχωριστό να προσφέρετε στους καλεσμένους σας, κάτι με τη δική σας σφραγίδα και συνάμα οικονομικό, δοκιμάστε ένα γευστικό λικέρ από ρόδι, που θα σας εκπλήξει με την γρήγορη ετοιμασία του!

Τι χρειαζόμαστε:

Βασική αναλογία:
-1 φλυντζ. Σπόροι Ροδιού
-1 φλυντζ. Κονιάκ
-1 φλυντζ. Ζάχαρη
Αρωματικά μπαχαρικά:
(για 4 φλυν.σπόρους ροδιού)
-2 Ξύλα Κανέλας
-3 Σπόροι Γαρύφαλλο

Πως το κάνουμε:
Μετράμε τους σπόρους απο τα ρόδια, το κονιάκ και τη ζάχαρη σε φλυτζάνι. Ένα φλυτζάνι σπόρους ροδιού αντιστοιχεί σε ενα φλυτζάνι κονιάκ και σε ένα φλυτζάνι ζάχαρη. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε τους σπόρους απο τα ρόδια, το κονιάκ, τη ζάχαρη, τα ξύλα κανέλας και τα γαρύφαλλα. Βάζουμε τη κατσαρόλα στη φωτιά, ανακατεύουμε και μόλις αρχίσει να βράζει βγάζουμε τη κατσαρόλα απο τη φωτιά. Αφήνουμε όλα τα υλικά μέσα. Σκεπάζουμε τη κατσαρόλα με το καπάκι της και την αφήνουμε για 24 ωρες. Μόλις περάσουν οι 24 ώρες περνάμε από τουλπάνι και μετά περνάμε απο χαρτί καφέ φίλτρου. Τοποθετούμε σε μπουκάλια και το λικέρ είναι έτοιμο! 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ