Τα οφέλη της νηστείας και διατροφικές συμβουλές για να μην πάρουμε βάρος στη διάρκειά της

3 SHARES

Τι πρέπει να προσέξουμε στη διατροφή μας στη νηστεία;

Η Μαργαρίτα Μπουλούμπαση, διατροφολόγος, εξηγεί πώς πρέπει να τρεφόμαστε τις ημέρες της νηστείας για να μην πάρουμε τελικά βάρος αντί να χάσουμε. 

Η ειδικός εξηγεί πως η νηστεία είναι ό,τι καλύτερο για αποτοξίνωση του οργανισμού. Mερικά από τα  τα οφέλη της νηστείας είναι: η αποτοξίνωση, η πρόσληψη φυτικών ινών, η μειωμένη εμφάνιση χρόνιων νοσημάτων και η ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Για να αποφύγουμε την πρόσληψη βάρους στη νηστεία, η διατροφολόγος δίνει τις συμβουλές της στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος 5.30 και στο βίντεο που ακολουθεί.

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ