3 tips για να αποφύγεις την κατακράτηση υγρών στο σώμα σου

3 SHARES

Η κατακράτηση υγρών συνήθως συμβαίνει όταν υπερβολικά υγρά συσσωρεύονται στο σώμα.

 Η κατακράτηση γίνεται στο κυκλοφορικό σύστημα ή στους ιστούς και τις κοιλότητες και μπορεί να προκαλέσει οίδημα στα χέρια, τα πόδια και τους αστραγάλους.

Μερικές γυναίκες παθαίνουν κατακράτηση υγρών στη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή πριν την περίοδο, ενώ άνθρωποι που συνήθως βρίσκονται σε ακινησία ή πετάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να την εμφανίσουν επίσης.

Η κατακράτηση υγρών μπορεί να είναι και σύμπτωμα κάποιας πιο σοβαρής ιατρικής πάθησης, όπως της νεφρικής νόσου ή της καρδιακής ανεπάρκειας.

Υπάρχουν, όμως, και περιπτώσεις που το πρήξιμο στην κοιλιά από κατακράτηση υγρών μπορεί να είναι πιο ήπιο και να μην οφείλεται σε κάποια άλλη πάθηση.

Δες 3 απλά tips για να αποβάλεις τα περιττά υγρά από την κοιλιά γρήγορα:

 

  • 1. Να τρως λιγότερο αλάτι.
Το αλάτι είναι φτιαγμένο από νάτριο, το οποίο συνδέεται με το νερό στο σώμα και βοηθά στη διατήρηση μίας ισορροπίας στα υγρά μέσα και έξω από τα κύτταρα. 
Αν τρως συχνά γεύματα που περιέχουν πολύ αλάτι, όπως τα επεξεργασμένα τρόφιμα, το σώμα σου μπορεί να κατακρατήσει νερό. Για αυτό το λόγο, φρόντισε να μειώσεις λίγο το αλάτι που λαμβάνεις από την διατροφή σου, για να μειώσεις και την κατακράτηση που ακολουθεί, καθώς το νάτριο συνδέεται με το νερό στην κοιλιά σου.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ