Αν έχεις φούσκωμα στην κοιλιά, μπορεί να φταίει το άγχος: Ιδού πώς θα το νικήσεις

5 SHARES

Μήπως όλο αυτό το στρες με τον κορονοϊό σου έχει δημιουργήσει φούσκωμα

Την εποχή αυτή που είμαστε κλεισμένες σπίτι, είναι πιθανό από το τσιμπολόγημα και μόνο, το διαρκές και επίμονο τσιμπολόγημα, από το σαλόνι στην κουζίνα και πίσω, να σου έχει προκαλέσει φούσκωμα, ειδικά στην κοιλίτσα. 

Πέρα όμως από το φαγητό, υπάρχει ένας ακόμα παράγοντας που μπορεί να δημιουργεί πρήξιμο: Το άγχος!

Το άγχος πρήζει και κάθε φορά που νιώθεις παραπάνω στρες, το σώμα εκκρίνει την ορμόνη κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες, η οποία δημιουργεί φούσκωμα ακόμη και όταν δεν έχεις φάει. 

Πώς θα ξεπρηστείς: 

Αρχικά, κάνε οτιδήποτε μπορείς για να μειώσεις το στρες: Κλείσε την τηλεόραση, κάνε διαλογισμό, άκου χαλαρωτική μουσική, κάνε ένα ζεστό μπάνιο, κάνε βιντεοκλήση με τις κολλητές. Όλες αυτές οι δραστηριότητες θα κρατήσουν τα χέρια και το μυαλό σου απασχολημένα. 

Έπειτα, μείωσε τις θερμίδες: Δεν θα σου κάνουν ζημιά οι θερμίδες που θα πάρεις από φρούτα και λαχανικά αλλά από εκείνα τα μικρά και αθώα κριτσίνια, μπάρες δημητριακών, κρουασάν ακόμα και το αλκοόλ.

Μην επενδύεις σε επεξεργασμένες τροφές: Όσο πιο φυσικά τόσο το καλύτερο! Τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν πολύ αλάτι, ζάχαρη, λίπος και πλήθος τεχνητών συστατικών, τα οποία ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να πέψει σωστά.Αν θες να φας πίτσα, μην παίρνεις έτοιμο ζυμάρι, φτιάξε το ζυμάρι από την αρχή!

Ενυδατώσου: Το νερό και το πράσινο τσάι αποτελούν πολύτιμα «εργαλεία» στην απόκτηση επίπεδης κοιλιάς. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού συμβάλλει στην καλή πεπτική λειτουργία, την απομάκρυνση των τοξινών αλλά και στην καλή λειτουργία του εντέρου. Άλλωστε, έρευνες δείχνουν πως η κατανάλωση τέσσερων φλιτζανιών πράσινου τσαγιού χωρίς ζάχαρη συμβάλλει στην απώλεια σπλαγχνικού λίπους, λόγω των κατεχινών που περιέχει, οι οποίες μειώνουν το ενδοκοιλιακό λίπος.

Μάσησε αργά: Όταν τρως πολύ γρήγορα, συχνά καταπίνεις και αέρα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται στομαχικές διαταραχές κα φούσκωμα. Οπότε χαλάρωσε, σπίτι είσαι άλλωστε, φάε αργά και όχι αγχωμένα, ώστε να μην εμποδίζεται η φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

5 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ