Ξετρυπώσαμε την παλιά δίαιτα της Σίσσυς Χρηστίδου με την οποία είχε χάσει πολλά κιλά

7 SHARES

Tο μακρινό 2015, η Σίσσυ είχε αποκαλύψει τη διατροφή που έκανε

Όπως σου αναφέραμε πριν μερικές ημέρες, η Σίσσυ Χρηστίδου αποκάλυψε πως το τελευταίο διάστημα κάνει δίαιτα, η οποία έχει αποφέρει καρπούς. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Σίσσυ κάνει διατροφή, μιας και το 2015, είχε ακολουθήσει μια διατροφή με τις οδηγίες της Μαρίας Θωμά και είχε καταφέρει να χάσει πάνω από 13 κιλά. 

Η Σίσσυ είχε ξεκινήσει ζυγίζοντας 74,6 κιλά και απορούσε και η ίδια γράφοντας:

«Πότε έγινε πάλι αυτό; Πως τα κατάφερα πάλι; Δεκατρία ολόκληρα κιλά πάνω από τα κιλά μου - 61. Ποια κιλά μου δηλαδή, που την τελευταία φορά που είδα αυτό το νούμερο είχα μόνο ένα παιδί, έκανα το πρωινό του Αντέννα και πρωθυπουργός ήταν ο Λουκάς Παπαδήμος.
Και τώρα τι; Η ζυγαριά της Μαρίας λέει πως είμαι 74.6. Εντάξει.. προφανώς και δεν δουλεύει σωστά! Ή θα φταίει ο καφές που ήπια το πρωί. Ας μην σταθώ στην λιπομέτρηση και τα νούμερα της μεζούρας γιατί μπορεί να διαβάσει το κείμενο και ο άντρας μου, και θα ήθελα να κρατήσω τα τελευταία ψίχουλα αξιοπρέπειας που μου απομένουν.

Η Μαρία λοιπόν, μου ετοίμασε την δίαιτα μου. "Κάτι γρήγορο" της είπα. "Δεν έχω και πολύ υπομονή". Ο λόγος που την μοιράζομαι μαζί σου είναι γιατί θέλω καταρχήν, άτυπα να δεσμευτώ ότι θα την κάνω, και γιατί μπορείς και εσύ να την ξεκινήσεις μαζί μου προσαρμόζοντας την πάντα σε σένα. Βέβαια για να λέμε και το σωστό, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφτείς έναν διαιτολόγο να βγάλει μία πάνω σου. Αλλά γενικά είναι μια πολύ καλή δίαιτα, γρήγορη και υγιεινή. Κάθε 15 ημέρες θα σου δίνω και την ανανέωση της.

Καταρχήν μου είπε: "Το πιο βασικό από όλα είναι να πίνεις πολύ νερό. πάρα πολύ νερό, μετά να πίνεις λίγο νερό και στο τέλος να μην ξεχάσεις να πιεις νεράκι" Πήρα λοιπόν και εγώ τον Βίκο μου αγκαλιά και σου παραθέτω την δίαιτα:

 Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής της Σίσσυς Χρηστίδου

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό ανά ημέρα

Πρωινό:
1τοστ (ψωμί ολικής άλεσης ) με 1 φ. γαλοπούλα και 1φ. τυρί χαμηλών λιπαρών
ή Γάλα 1,5% (200ml ) και 3κουτ. Σούπας βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης και 10 αμύγδαλα

Ενδιάμεσα:
1 φρούτο και 10 αμύγδαλα

Απογευματινό:
1φρούτο και 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό
1η μέρα: Μπριζόλα μοσχαρίσια 130γρ και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο
2η μέρα: Φασολάκια κοκκινιστά 1 1/2 φλ και 60γρ τυρί φέτα χαμηλών λιπαρών, 1 μικρό παξιμάδι ολικής.
3η μέρα: Ομελέτα 2 αυγά και λαχανικά, σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.
4η μέρα: Πατατοσαλάτα με 2 μέτριες πατάτες βραστές και 1 τόνο σε νερό και 1κ.σ ελαιόλαδο και λαχανικά.
5η μέρα:Κοτόπουλο ψητό 130γρ και 3 μέτρια κομμάτια πατάτα φούρνου, σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.
6η μέρα: Ψαρονέφρι 130ρ και σαλάτα με ½ αβοκάντο.
7η μέρα: Ψάρι ψητό 150γρ και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο

Δες τις επιλογές βραδινού παρακάτω

  • Βραδινό:
1η μέρα: Σαλάτα 2φλ με 1κ.σ ελαιόλαδο και 1 φ. ψωμί ολικής και 1φ. γαλοπούλα και 1φ. τυρί χαμηλών λιπαρών.
2η μέρα: Σαλάτα 2φλ και 1κ.σ ελαιόλαδο και 2 καλαμάκια κοτόπουλο
3η μέρα: Σαλάτα 2φλ με 1κ.σ ελαιόλαδο και 1 φ. ψωμί ολικής και 1φ. γαλοπούλα και 1φ. τυρί χαμηλών λιπαρών.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ