15 τρόποι να μειώσετε πανεύκολα τις καθημερινές σας θερμίδες

15 τρόποι να μειώσετε πανεύκολα τις καθημερινές σας θερμίδες

Είναι απλά θαυματουργοί!

Είναι απλά θαυματουργοί!
Για να βάλετε «φρένο» στην αύξηση του σωματικού σας βάρους δυο είναι τα πλέον απλά πράγματα που πρέπει να κάνετε σε καθημερινή βάση: περπάτημα και να τρώτε λιγότερο κατά 100 θερμίδες.
Εμείς σας παρουσιάζουμε 15 πανεύκολους τρόπου να μειώσετε την πρόσληψη των θερμίδων σας καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας!

Πρωινό:

Επιλέξτε άπαχο γάλα ή 1% αντί για πλήρες γάλα.

Χρησιμοποιήστε ένα μικρό ποτήρι για το χυμό σας και ένα μικρό μπολ για δημητριακά σας.

Μοιραστείτε το τοστ σας με κάποιον ή το άλλο μισό κρατήστε το για αύριο.

Προσθέστε στην ομελέτα σας κρεμμύδια, πιπεριές, σπανάκι, μανιτάρια αντί για τυρί και κρέας.

Μεσημεριανό:

Φάτε μακαρόνια με σάλτσα από φρέσκια κολοκυθάκια, πράσινες πιπεριές, μανιτάρια, και κρεμμύδια αντί να τα φάτε με κρέας ή κιμά.

Βάλτε μαρούλι, ντομάτα, κρεμμύδι και πίκλες στο burger ή το σάντουιτς αντί για τυρί.

Αντί για βούτυρο βάλτε στην τοστιέρα που θα ψήσετε το σάντουιτς σας αντικολλητικό σπρέι μαγειρέματος.

Στην πίτα βάλτε περισσότερα φρέσκα λαχανικά και λιγότερο κρέας ή τυρί.

Αν λατρεύετε τον τόνο επιλέξτε αυτόν που είναι στο νερό και όχι στο λάδι.

Βραδινό:

Κάντε μια πίτσα με το μισό τυρί.

Επιλέξτε 1% τυρί cottage αντί του κανονικού.

Αφήστε 3 με 4 πιρουνιές στο πιάτο σας.

Χρησιμοποιήστε 2 κουταλιές της σούπας ξύδι μπαλσάμικο και 1 κουταλάκι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αντί των κανονικών ποσοτήτων που βάζετε στη vinaigrette

Παραγγείλετε πίτσα με ψητό κοτόπουλο στη θέση του πεπερόνι.

Απολαύστε την σαλάτα σας χωρίς τα κρουτόν.

Eπιδόρπιο

Επιλέξτε σορμπέ με παγωμένα φρούτα.
Αν θέλετε κάτι σε ραβανί επιλέξτε το κομμάτι της πίτας από τη μέση, όπου θα έχει ιγότερο σιρόπι.

Απολαύστε ένα πιάτο από φρέσκα φρούτα εποχής.

Μοιραστείτε το επιδόρπιό σας με κάποιον άλλο.

DPG Network