Βραζιλιάνικα οπίσθια μέχρι το καλοκαίρι. You can do it!

Το πιο ανώδυνο πρόγραμμα γυμναστικής για να αποκτήσεις τα τέλεια οπίσθια!

Και τι πιστεύεις, πως επειδή ακόμη φοράς τα boyfriend jeans σου με τα αγαπημένα σου πουλόβερ, έχεις ακόμη χρόνο για τεμπελιά και αποχή από το γυμναστήριο; Νο, dear! Ώρα να σηκώσεις μανίκια, να φορέσεις τα αθλητικά σου παπούτσια (ή να αγοράσεις ένα ζευγάρι) και να ανοίξεις το ραδιόφωνο. Τι δεν το ξέρεις; Ξεκινάς γυμναστική. 

Το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής κάνει focus σε δύο σημεία του κορμιού σου. Πρώτον στους γλουτούς και δεύτερον στην κοιλιά. Οπότε φαντάσου πως με τρεις και τέσσερις προπονήσεις εβδομαδιαίως, την πρωτομαγιά δεν θα αγχώνεσαι ούτε για κυτταρίτιδα, ούτε για φούσκωμα στην κοιλιά. 

 

Δες επίσης

Πώς μπορείς να χάσεις 3 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα και χωρίς δίαιτα;

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ