Οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις αν θες να γυμναστείς μόνο 5 λεπτά

1 SHARE

Σε πέντε λεπτά μπορείς να γυμνάσεις πόδια, κοιλιά και γλουτούς. 

Τον τελευταίο καιρό το πρόγραμμά σου είναι αρκετά επιβαρυμένο με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνεις καθόλου να πας γυμναστήριο. Και για να είμαστε και ειλικρινείς, βαριέσαι και λιγάκι καθώς έξω κάνει κρύο, είσαι κουρασμένη από τη δουλειά και η διάθεση για βόλτα μέχρι το στούντιο pilates είναι μηδενική. 

Μπορείς όμως να γυμναστείς έστω και για πέντε λεπτά. Μην περιμένεις πως θα δεις στο σώμα σου τεράστιες αλλαγές και μάλιστα από τις πρώτες εβδομάδες καθώς ο χρόνος είναι ελάχιστος αλλά όσο να ναι από το τίποτα, καλά είναι και τα πέντε λεπτά. Βοηθάς το σώμα σου να κάνει stretching και να ξεμουδιάσει από την καθιστική ζωή του γραφείου. 

Δες στην παρακάτω gallery τις ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις τώρα και σε πέντε λεπτά να έχεις τελειώσει ήδη. 

Δες και αυτό:

5 λάθη που πρέπει να αποφύγεις αν θες να χάσεις μια και καλή τα κιλά των εορτών

 

  • Πάρε θέση σανίδας αλλά με τεντωμένα χέρια στο ύψος των ώμων. Κάνοντας πους απς, λύγιζε τα γόνατα εναλλάξ πλησιάζοντας το στήθος με το γόνατο. Κάνε 10 επαναλήψεις με το δεξί πόδι και δέκα με το αριστερό
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ