Πώς να γυμνάζεσαι εάν έχεις τετράγωνους γλουτούς

2 SHARES

Δες τις ιδανικές ασκήσεις

Οι γυναίκες (και οι άνθρωποι γενικότερα) δεν έχουμε όλες τον ίδιο σωματότυπο και προφανώς δεν έχουμε όλες το ίδιο σχήμα γλουτών. Οι γλουτοί μπορεί να διαφέρουν από γυναίκα σε γυναίκα, και γι’ αυτό υπάρχουν και οι κατάλληλες ασκήσεις για το κάθε σχήμα γλουτών.

Υπάρχουν τέσσερις τύποι (τετράγωνοι, στρογγυλοί, καρδιόσχημοι και ανεστραμμένοι) και ανάλογα με το σχήμα που έχεις, πρέπει να γυμνάζεσαι κιόλας. Δεν θα σε βομβαρδίσουμε με πολλές πληροφορίες, θα πάρουμε ένα-ένα τα σχήματα και θα σου πούμε πως ακριβώς πρέπει να γυμνάζεσαι.

Εάν λοιπόν έχεις τετράγωνους γλουτούς πρέπει να ακολουθήσεις τις ασκήσεις που θα δεις στα παρακάτω βίντεο.

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ