Γύμνασε στήθος και τρικέφαλους με αυτή την άσκηση, χωρίς καν να σηκωθείς από το στρώμα σου

1 SHARE

Θες μόνο δύο βαράκια

Καμιά φορά ακόμη και η γυμναστική που κάνεις απαιτεί τόση «δουλειά», που στο τέλος καταλήγεις να είσαι περισσότερο κουρασμένη από πριν. Ωστόσο υπάρχουν και κάποιες ασκήσεις οι οποίες μπορούν και να σε γυμνάσουν και να σε ξεκουράσουν ταυτόχρονα. Τέλειο δεν ακούγεται; Και δεν ακούγεται μόνο, αλλά είναι κιόλας, και δεν φαντάζεσαι πόσο καλό θα σου κάνουν.

Ναι, καλά κατάλαβες. Μπορείς να γυμναστείς (ανάλογα ποια μυϊκή ομάδα θέλεις) και να μη χρειαστεί καν να σηκωθείς από το στρωματάκι σου. Δεν θα σε κουράσουμε πολύ, γι’ αυτό σήμερα θα γυμνάσουμε μόνο στήθος και τρικέφαλους.

  • Ξάπλωσε ανάσκελα, κρατώντας τους αλτήρες, και ακούμπησε τα πόδια στο πάτωμα με τα γόνατα να δείχνουν προς τα πάνω. Λύγισε τους αγκώνες σου έτσι ώστε τα βάρη να στέκονται πάνω από τους καρπούς σου. Στη συνέχεια φέρε τους αγκώνες σου σε γωνία 45 μοιρών - τα χέρια σου θα πρέπει να μοιάζουν με βέλος.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ