Η Ζόζεφιν σου δείχνει τρεις ασκήσεις για γλουτούς και κοιλιά- πέτρα (video)

Τρεις βασικές ασκήσεις 

Η Ζόζεφιν, η όμορφη τραγουδίστρια που ήταν και νικήτρια του φετινού J2Us διαθέτει ένα σώμα – ζηλευτό, το οποίο η νεαρή Wedel έχει αποκτήσει με πολύ κόπο και ιδρώτα και μπόλικη γυμναστική.

Η Ζόζεφιν, μέσα από τα stories της στο Instagram, μας έχει δείξει πολλές φορές τον τρόπο με τον οποίο προπονείται και είναι σαφές πια, πως για να χτίσει αυτούς τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, η τραγουδίστρια προπονείται σκληρά.

Η ίδια η Ζόζεφιν εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της το σκεπτικό της όσον αφορά το fitness:

Κάνω σπορ, γυμναστική, προσέχω τη διατροφή μου για να είμαι υγιής. Έχω πολύ καλό μεταβολισμό, αλλά όταν το παρακάνω με το φαγητό, τότε μαζεύομαι. Αν και στην εφηβεία μου είχα βάλει 10 κιλά παραπάνω, αισθάνομαι ότι το ελέγχω. Με απασχολεί περισσότερο ο χρόνος. Θα ήθελα μεγαλώνοντας να μοιάσω στη μαμά μου, που έχει ακόμα ωραίο σώμα και είναι όμορφη. Εναποθέτω τις ελπίδες μου στο DNA μου».

Όσο για τις ασκήσεις της, η Wedel κάνει σχοινάκι, άρσεις βαρών με kettlebell και squats με αναπηδήσεις. Δες το βίντεο παρακάτω και ξεκίνα.

Θυμήσου παρακάτω τις ιδανικές αναλογίες της Ζόζεφιν

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ