5 τρόποι για να χάσεις σίγουρα βάρος (και δεν τους έχεις ανακαλύψει ακόμα)

13 SHARES

Τα σημαντικότερα tips για να απογειώσεις τη fitness ρουτίνα σου.

Όλες οι γυναίκες έχουμε αποφασίσει κάποια στιγμή της ζωής μας να χάσουμε μερικά περιττά κιλά και να δούμε στον καθρέπτη την πιο fit εκδοχή του εαυτού μας. Η υγιεινή, ισορροημένη διατροφή σε συνδυασμό πάντα με καθημερινή άσκηση είναι ο πιο αποτελεσματικός και ασφαλής τρόπος για να αδυνατίσεις.

Η άσκηση είναι το παν

Η άσκηση είναι πολύτιμη στην απώλεια βάρους και τη διατήρηση ενός φυσιολογικού Δείκτη Μάζας Σώματος. Σε βοηθά να διατηρήσεις και να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, η οποία επίσης συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των θερμίδων που καις κάθε μέρα.

Ο τύπος άσκησης (αερόβια, με βάρη, τρέξιμο κ.ά) που επιλέγεις δεν έχει τόσο σημασία όσο το να βάλεις άμεσα την άθληση στη ζωή σου και να δημιουργήσεις μια fitness ρουτίνα που θα ακολουθείς για καιρό.

Οι στόχοι ευεξίας που αξίζει να θέσεις. Kάνε κλικ εδώ για να τους ανακαλύψεις.

5 tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

#1 Απόκτησε το σωστό mindset

Αρχικά, προσδιόρισε γιατί θέλεις να αλλάξεις το βάρος σου. Είναι για να νιώσεις καλύτερα με το σώμα σου, να αποκτήσεις ευεξία ή περισσότερη ενέργεια; Το βασικό κίνητρο θα σε βοηθήσει να παραμείνεις αφοσιωμένη στον στόχο σου και να κάνεις αλλαγές που βασίζονται στην αγάπη για τον εαυτό σου.

#2 Βάλε την πρωτεΐνη στη διατροφή σου

Η πρωτεΐνη είναι το no1 συστατικό για να χορταίνεις και βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας. Απόφυγε τα πολύ λιπαρά γεύματα και προτίμησε άπαχο κρέας, κοτόπουλο, αυγά και ψάρια που είναι εξαιρετικά πλούσια σε πρωτεΐνη. 

#3 Κάνε καλό και επαρκή ύπνο- μείωσε το στρες

Τα επίπεδα άγχους και ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικά με το φαγητό και την άσκηση όταν έχουμε ως στόχο την απώλεια βάρους. Ο ύπνος είναι καθοριστικός παράγοντας για τη λειτουργία του μεταβολισμού σου. Προσπάθησε να κοιμάσαι 7-8 ώρες καθημερινά.

#4 Πες όχι στις στερήσεις αλλά ναι στην υγεινή διατροφή

Οι εξαντλητικές δίαιτες ποτέ δεν θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Βάλε ποικιλία στη διατροφή σου και επίλεξε υγιεινά γεύματα που σου αρέσουν και δεν σε βάζουν σε mood στέρησης.

#5 Μείνε αφοσιωμένη στην ρουτίνα σου

Τα μικρά αλλά σταθερά βήματα είναι το παν για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση. Μείνε πιστή στο πρόγραμμα άσκησης και διατροφής σου και να είσαι σίγουρη ότι θα έχεις ορατά αποτελέσματα.

5 ασκήσεις για να κάνεις καθημερινά και να δεις με άλλο μάτι το σώμα σου

Πηγή κεντρικής: unsplash.com

13 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ