5 ασκήσεις για να κάνεις καθημερινά και να δεις με άλλο μάτι το σώμα σου

Όλα όσα μπορείς να δοκιμάσεις για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση.

Η καθιστική ζωή αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για όλες μας αφού η πλειοψηφία των γυναικών περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας στο γραφείο. Ο χρόνος για άσκηση είναι ελάχιστος με αποτέλεσμα συχνά να αφήνουμε το σώμα μας στην τύχη του και αργότερα να υποφέρουμε από πόνους στη μέση ή άλλα σημεία.

Λίγα λεπτά καθημερινά αρκούν

Οι ειδικοί τονίζουν ότι δεν πρέπει να γυμνάζεσαι σε καμία περίπτωση καθημερινά για ώρες. Λίγα λεπτά καθημερινά αρκούν για να βάλεις τη γυμναστική έξυπνα στη ρουτίνα σου και να έχεις άμεσα ορατά αποτελέσματα. Οι ασκήσεις που θα επιλέξεις καλό θα είναι να στοχεύουν στην καύση θερμίδων ενώ παράλληλα θα ενισχύουν την γράμμωσή σου.

Ποιες είναι άραγε οι καλύτερες ασκήσεις; Ιδού η απορία!! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου 5 από αυτές ώστε να επιλέξεις αυτήν που σου ταιριάζει καλύτερα και να θέσεις νέους fitness στόχους. 

Βαριέσαι τη γυμναστική; 6 εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για εσένα

6 αποτελεσματικές ασκήσεις που αξίζει να δοκιμάσεις

1) Περπάτημα

Ένας γρήγορος περίπατος μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις έως και 500 θερμίδες μέσα σε 1 μόνο ώρα. Μαγικό έτσι;

2) Squats

H καλύτερη άσκηση για ενδυνάμωση ποδιών και σύσφιξη γλουτών. Δεν χρειάζεται εξοπλισμό και μπορεί να γίνει σε οποιονδήποτε χώρο. Ξεκίνα με 20-30 επαναλήψεις κάθε μέρα, τις οποίες θα αυξάνεις σταδιακά.

3) Push-ups

Όσο περισσότερα, τόσο το καλύτερο. Θέσε έναν ρεαλιστικό στόχο και προσπάθησε να βελτιώνεσαι καθημερινά. Tip: Κράτησε τον αυχένα σε ουδέτερη θέση καρφώνοντας το βλέμμα σου ελαφρώς μπροστά σου, προς το έδαφος. Μη σηκώνεις το κεφάλι σου και μην κοιτάς προς τα μέσα.

4) Ακροστασία

Αν θέλεις να συσφίξεις τις γάμπες σου, μια εύκολη άσκηση που μπορείς να κάνεις είναι η ακροστασία. Ξεκίνησε έχοντας τα πόδια σου ακουμπισμένα στο έδαφος. Φρόντισε τα πόδια σου να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους γοφούς σου. Ανασήκωσε τις φτέρνες σου από το έδαφος μέχρι να στηριχθείς στο σημείο του ποδιού που βρίσκεται κάτω από τα δάχτυλα σου. Χαμήλωσε ξανά τις φτέρνες. Επανέλαβε 30-40 φορές.

5) Σανίδες

Για να ξεκινήσεις, ξάπλωσε μπρούμυτα στο πάτωμα ή σε ένα στρώμα και στηρίξου στους αγκώνες. Με τα δύο πόδια τεντωμένα πίσω σου, κάνε flex τα πέλματα. Για να εκτελέσεις την άσκηση, πάτησε με δύναμη στα δάχτυλα των ποδιών και σπρώξε ώστε τα πόδια σου να ξεκολλήσουν από το έδαφος και το κεφάλι σου να έρθει σε ευθεία με τη σπονδυλική σου στήλη. Φαντάσου ότι δημιουργείς μια ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πέλματα.

5 ασκήσεις που θα κάνεις στο σπίτι για τέλειους γλουτούς

Πηγή κεντρικής: freepik.com

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ