Mια «παραδοσιακή» άσκηση που έχει τα καλύτερα αποτελέσματα

Δεν λέμε, καλές οι νέες τεχνικές γυμναστικής, τα συνδυασμένα προγράμματα και τα παράξενα εργαλεία που γυμνάζουν μέχρι και τα αυτιά, αλλά μερικές φορές η καλύτερη λύση είναι να εμπιστευτείς τις παλιές, κλασικές κι αγαπημένες ασκήσεις που «χτίζουν» κορμιά χρόνια τώρα. Και μία από αυτές, από τις πιο βασικές και αποτελεσματικές, είναι η γνωστή «γέφυρα». Πώς γίνεται; Πολύ απλά, ξαπλώνετε ανάσκελα, στηρίζετε γερά τα πόδια σας σε ευθυγράμμιση με τους ώμους και ανασηκώνετε τους γλουτούς με την μέση σταθερή σε τέλεια ευθεία, σφίγγοντάς τους ταυτόχρονα μαζί με τα πόδια. Προσοχή μόνο να μοιράζετε το βάρος σας το ίδιο σε όλο το σώμα και να μην ρίχνετε όλη την ένταση στους ώμους. Πρόκειται για μία εξαιρετική άσκηση γράμμωσης, η οποία εκτός των άλλων βοηθά στο να ξαναβρούμε την σωστή στάση του σώματός μας, μετά από μια μέρα γεμάτη καμπούριασμα μπροστά στον υπολογιστή. Δεν είναι τυχαίο πως την χρησιμοποιούν συνέχεια στην yoga, το pilates και σε οργανωμένα προγράμματα γυμναστικής -λειτουργεί στην εντέλεια!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ