Αποκτήστε τέλειο κορμί μόνες σας στο σπίτι, με τη βοήθεια του καναπέ σας!

Αποκτήστε τέλειο κορμί μόνες σας στο σπίτι, με τη βοήθεια του καναπέ σας!

Τρεις ασκήσεις για όλο το σώμα

Δεν έχετε χρήματα να γραφτείτε στο γυμναστήριο; Είσαστε σπιτόγατοι; Τώρα δε χρειάζεται να εγκαταλείψετε τη θαλπωρή και την άνεση του σπιτιού σας, καθώς μπορείτε να γυμναστείτε μόνοι σας με την ηρεμία σας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν... καναπέ! Πάμε να δούμε τις τρεις ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα super καλλίγραμμο κορμί:


1. Κοιλιακοί: Ξαπλώνετε στον καναπέ και τεντώνετε τα πόδια σας ευθεία. Φέρνετε τα χέρια σας πάνω από τα αυτιά σας και πιέζοντας την κοιλιά σας σηκώνετε το δεξί σας πόδι τεντωμένο προς το ταβάνι. Κατά την άνοδό σας φροντίστε οι ώμοι σας να μην ακουμπάνε στον καναπέ και προσπαθήστε να ακουμπήσετε με τα χέρια σας τα δάχτυλα των ποδιών σας. Μείνετε στη θέση αυτή για πέντε δευτερόλεπτα και κατεβείτε. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία και με το αριστερό πόδι. Κάνετε 15 επαναλήψεις των τριών σετ για κάθε πόδι.


2. Καθίσματα: Πλησιάστε στον καναπέ και σταθείτε σωστά ευθυγραμμισμένη μπροστά του. Φροντίστε τα γόνατά σας να μην ξεπερνάνε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Κατεβείτε χαμηλά, όπως ακριβώς θα κάνατε αν θέλατε να καθίσετε στον καναπέ σας. Λίγο πριν ακουμπήσετε ανεβείτε. Μην ξεχνάτε να σφίγγετε τους γλουτούς σας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Τρία σετ των 15 επαναλήψεων αρκούν


3. Χέρια: Χρησιμοποιήστε τον καναπέ σας για να πετύχετε τέλεια push-ups. Σταθείτε στην άκρη του καναπέ στην κλασική θέση για push-ups. Φροντίστε τα πόδια σας να είναι στην ευθεία και οι ώμοι σας ανοιχτοί. Λυγίστε προσεκτικά τους αγκώνες σας και χαμηλώστε το στήθος σας προς τον καναπέ. Πιέστε και ανεβείτε. Μην ξεχνάτε να σφίγγετε καλά την κοιλιά σας καθώς αυτή θα σας χαρίσει ισορροπία και θα σας βοηθήσει να βγάλετε την άσκηση. Κάνετε τρία σετ των 12 επαναλήψεων

Διαβάστε ακόμα

10 περίεργα τρικ απώλειας κιλών, που όμως αποδίδουν!

Nέος χρόνος, νέα εσύ;

DPG Network