Είσαστε λαίμαργοι; 4 συμβουλές για να τρώτε λιγότερο!

Tips για να μην ανέβει κι άλλο ο δείκτης της ζυγαριάς σας

Είναι αλήθεια. Οι περισσότεροι από εμάς, τρώμε χωρίς καν να πεινάμε. Οι λόγοι; Βαρεμάρα, στρες, απογοήτευση. Όταν μας συμβαίνει κάτι άσχημο, ξεσπάμε στο φαγητό. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν οι ορμόνες του στρες αυξάνονται εμείς υποσυνείδητα αναζητάμε παρηγοριά στο φαγητό.


Πώς μπορούμε όμως να σταματήσουμε τη λαιμαργία μας; Ακολουθήστε τα 4 αυτά tips και δείτε το φερμουάρ σας να... ξανακλείνει!


1. Φάτε κάτι πριν... φάτε το κυρίως γεύμα σας: Ο οργανισμός μας χρειάζεται μισή περίπου ώρα για να νιώσει χορτάτος. Αυτό τι σημαίνει; Αν δε θέλετε να το παρακάνετε με το κυρίως γεύμα σας και να εφοδιαστείτε με περιττές θερμίδες, τότε φάτε ένα υγιεινό σνακ μισή ώρα πριν το κυρίως. Φροντίστε να μην ξεπερνά τις 100 θερμίδες. Θα δείτε ότι μετά δε θα πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό και θα φάτε με μέτρο
2. Μην πίνετε χυμούς και αναψυκτικά ενώ τρώτε: Τα αναψυκτικά και οι χυμοί περιέχουν φρουκτόζη, η οποία εμποδίζει τη λεπτίνη να δράσει, να στείλει δηλαδή στον οργανισμό μας την εντολή του κορεσμού. Αν διψάτε πιείτε άφθονο νεράκι


3. Προσθέστε φυτικές ίνες στα γεύματά σας: Οι φυτικές ίνες σας χαρίζουν την αίσθηση του κορεσμού. Φροντίστε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα πλούσιο πρωινό γεμάτο φυτικές ίνες
4. Μην τρώτε αφηρημένα: Μην τρώτε στο πόδι και αφοσιωθείτε στο γεύμα σας. Καθίστε στο τραπέζι σας και απολαύστε το φαγητό σας με ηρεμία
Δείτε το παραπάνω video. Η Νίκη Κάρτσωνα σας εξηγεί step by step πώς θα καταφέρετε να νικήσετε την λαιμαργία σας!

DPG Network