Οι άνθρωποι που απαντούν πάντα με φωνητικά μηνύματα έχουν συνήθως τα εξής 8 χαρακτηριστικά

Πατούλια Κατερίνα
Οι άνθρωποι που απαντούν πάντα με φωνητικά μηνύματα έχουν συνήθως τα εξής 8 χαρακτηριστικά

Υπάρχει μια συναρπαστική διάκριση μεταξύ των ανθρώπων που απαντούν με γραπτά μηνύματα και εκείνων που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα.

Σου έχει συμβεί κι εσένα! Στέλνεις ένα γραπτό μήνυμα στην κολλητή και καταφτάνουν δέκα ηχητικά μηνύματα; Είναι η κολλητή ενοχλητική ή μήπως έχει ξεχωριστά χαρίσματα;

Ας ξετυλίξουμε το κουβάρι του τι κρύβεται πίσω από το εικονίδιο του φωνητικού μηνύματος που έφτασε μόλις στο κινητό σου.

FONITIKA_MHNYMATA.jpg

Όσοι στέλνουν ηχητικά μηνύματα...

1) Είναι multitaskers

Στον ταχύτατο κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας, οι άνθρωποι που απαντούν στα γραπτά μηνύματα με φωνητικά μηνύματα είναι συχνά multitaskers.

Ας το παραδεχτούμε- όλοι μας έχουμε βρεθεί σε μια κατάσταση όπου η πληκτρολόγηση μιας μακροσκελούς απάντησης μοιάζει με πραγματικό μπελά. Για όσους προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα, αυτό είναι ένα εμπόδιο που ξεπερνιέται αβίαστα με μια ηχητική απάντηση.

Τα άτομα αυτά έχουν διαπιστώσει ότι η ηχογράφηση ενός φωνητικού μηνύματος τους επιτρέπει να συνεχίσουν τη δουλειά τους, να μαγειρέψουν δείπνο ή ακόμη και να απολαύσουν μια προπόνησηcross fit ενώ παράλληλα παραμένουν συνδεδεμένοι.

Στην ουσία, έχουν μεταμορφώσει τον τρόπο επικοινωνίας τους ώστε να ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής τους, αποδεικνύοντας την ικανότητά τους να προσαρμόζονται και να κάνουν αποτελεσματικά πολλαπλές εργασίες.

2) Είναι εκφραστικοί επικοινωνιολόγοι

Για όσους προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα από το κείμενο, ένα χαρακτηριστικό ξεχωρίζει: είναι εκφραστικοί επικοινωνιολόγοι.

Επιλέγοντας τα φωνητικά μηνύματα, τα άτομα αυτά επιλέγουν μια πιο αυθεντική, εκφραστική μορφή επικοινωνίας. Όπως είπε ο ψυχολόγος και συγγραφέας Daniel Goleman:

«Η συναισθηματική αυτογνωσία είναι το δομικό στοιχείο της επόμενης θεμελιώδους συναισθηματικής νοημοσύνης: να μπορείς να αποτινάξεις την κακή σου διάθεση».

Και ποιος καλύτερος τρόπος για να διώξεις την κακή διάθεση από το να στείλεις ένα εκφραστικό, ειλικρινές φωνητικό μήνυμα;

3) Δεν σκορπούν τον χρόνο τους

Οι άνθρωποι που επιλέγουν να απαντούν με ηχητικά μηνύματα καταλαβαίνουν ότι κάθε δευτερόλεπτο είναι πολύτιμο και παίρνουν συνειδητές αποφάσεις για τη βελτιστοποίησή του χρόνου τους.

Επιλέγοντας να στείλουν ένα φωνητικό μήνυμα αντί να πληκτρολογήσουν ένα μακροσκελές κείμενο, αποφασίζουν να εξοικονομήσουν χρόνο και ενέργεια, επιλέγουν έναν τρόπο επικοινωνίας που μεταφέρει το μήνυμά τους πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά, επιτρέποντάς τους να εστιάσουν την προσοχή τους σε άλλες εργασίες ή στιγμές που έχουν σημασία.

4) Κατανοούν τη δύναμη της μη λεκτικής επικοινωνίας

Η επικοινωνία δεν έχει να κάνει μόνο με τις λέξεις που λέμε αλλά και με το πώς τις λέμε. Σε αυτό το σημείο τα φωνητικά μηνύματα υπερτερούν.

Η ψυχολογία μας λέει ότι ένα σημαντικό μέρος της επικοινωνίας μας είναι μη λεκτικό. Ο τόνος, η χροιά και η έμφαση παίζουν ζωτικό ρόλο στη μετάδοση του μηνύματός μας και αυτές οι αποχρώσεις μπορεί να χαθούν στο γραπτό κείμενο.

Οι άνθρωποι που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα το αναγνωρίζουν αυτό. Καταλαβαίνουν ότι η φωνή τους μπορεί να εκφράσει την ενσυναίσθηση, τον ενθουσιασμό ή την ανησυχία πολύ καλύτερα από το κείμενο. Είναι μια πιο πλούσια μορφή επικοινωνίας που επιτρέπει μια βαθύτερη σύνδεση.

5) Δεν φοβούνται την ευαλωτότητα

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν συχνά φωνητικά μηνύματα είναι συχνά πιο άνετοι με την ευαλωτότητα.

Σε έναν κόσμο όπου έχουμε χρόνο να επεξεργαστούμε τα γραπτά μας μηνύματα στην εντέλεια, η αποστολή ενός φωνητικού μηνύματος είναι μια ωμή και αφιλτράριστη μορφή επικοινωνίας. Τα άτομα που επιλέγουν τα ηχητικά μηνύματα αγκαλιάζουν τις ατέλειες στην ομιλία τους και είναι ένας τρόπος για να πουν: «Αυτός είμαι εγώ στην πιο αυθεντική μου μορφή».

Αυτή η προθυμία να είναι κανείς ευάλωτος ανοίγει βαθύτερα επίπεδα σύνδεσης και εμπιστοσύνης με τους άλλους.

6) Εκτιμούν την προσωπική σύνδεση

Ένα γραπτό μήνυμα, όσο εύγλωττα κι αν είναι συντεθειμένο, δεν έχει τη ζεστασιά και την προσωπικότητα μιας ανθρώπινης φωνής.

Οι άνθρωποι που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα το καταλαβαίνουν αυτό και εκτιμούν την προσωπική σύνδεση που μπορούν να καλλιεργήσουν τα φωνητικά μηνύματα.

Οι άνθρωποι αυτοί γνωρίζουν ότι η φωνή τους μπορεί να μεταφέρει συναισθήματα, διαθέσεις που το κείμενο σε μια οθόνη δεν μπορεί. Ένα γέλιο, ένας αναστεναγμός ανακούφισης ή ένα ενθουσιασμένο ξεφύσημα, είναι στοιχεία της συνομιλίας που μας κάνουν ανθρώπους.

Οι λάτρεις των φωνητικών μηνυμάτων ζουν αυτή την αλήθεια στην ψηφιακή τους επικοινωνία, προωθώντας τις προσωπικές συνδέσεις σε έναν ολοένα και πιο απρόσωπο ψηφιακό κόσμο.

7) Είναι ανοιχτοί στην εξέλιξη

Ο κόσμος της επικοινωνίας εξελίσσεται διαρκώς και όσοι προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα όχι απλώς συμβαδίζουν με την εποχή, αλλά συχνά πρωτοστατούν στην αλλαγή.

Όπως είπε ο Κάρολος Δαρβίνος, δεν επιβιώνει το ισχυρότερο είδος, ούτε το πιο έξυπνο. Είναι εκείνο που είναι πιο προσαρμοστικό στις αλλαγές.

Αυτό ισχύει για τους λάτρεις των φωνητικών μηνυμάτων που αποτελούν παράδειγμα προσαρμοστικότητας στην ψηφιακή τους επικοινωνία.

8) Έχουν αυτοπεποίθηση στην επικοινωνία

Η αποστολή ενός φωνητικού μηνύματος απαιτεί ένα επίπεδο αυτοπεποίθησης. Δεν μπορείς να κρυφτείς πίσω από emojis ή προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις. Είναι η φωνή σου, οι σκέψεις σου εκεί έξω για να τις ακούσει ο παραλήπτης.

Οι άνθρωποι που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα τείνουν να έχουν αυτοπεποίθηση στην επικοινωνία, νιώθουν άνετα να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους ανοιχτά και άμεσα και δεν διστάζουν να ακουστούν και να γίνουν κατανοητοί.

Αυτή η αυτοπεποίθηση μπορεί να είναι μεταδοτική, ενθαρρύνοντας και τους άλλους να εκφραστούν πιο ελεύθερα και αυθεντικά.

voicemessage.jpg

Οι άνθρωποι που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα από το κείμενο δεν υιοθετούν απλώς μια τάση ή μια τεχνολογική εξέλιξη αλλά εκφράζουν τα ατομικά τους χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές τους.

Ίσως εκείνοι που προτιμούν τα φωνητικά μηνύματα να έχουν βρει διαισθητικά έναν τρόπο να κάνουν ακριβώς αυτό - να εκφράσουν τον αυθεντικό εαυτό τους μέσω της επιλογής της επικοινωνίας τους. Την επόμενη λοιπόν φορά, που η κολλητή θα στείλει δέκα ηχητικά μαζί, μην βιαστείς να την κατηγορήσεις!