Οι καλύτεροι κινηματογραφικοί γάμοι

Οι καλύτεροι κινηματογραφικοί γάμοι

Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Four_Weddings_And_A_Funeral
Monsoon_Wedding
KillBill2
TheGraduate
TheGodfather



Τέσσερις Γάμοι και Μία Κηδεία
, 1994, σκηνοθεσία Mike Newell

Ο αμήχανος Rowan Atkinson είναι ένας από τους πιο διασκεδαστικούς ιερείς που εμφανίστηκαν ποτέ επί σκηνής. Τα αλησμόνητα σαρδάμ του περιλαμβάνουν και μπέρδεμα των ονομάτων των μελλονύμφων και κάνουν τους καλεσμένους να νιώθουν αμήχανα και τους θεατές να δακρύζουν από τα γέλια.



O Γάμος των Μουσώνων, 2001, σκηνοθεσία Mira Nair

Η Mira Nair έκλεισε το μάτι στο Hollywood με μια ταινία που ξεπήδησε κατευθείαν από το Bollywood με τέτοιο χορό και τέτοιο σκέρτσο που θα ζήλευε και η πιο κιτς Ινδική παραγωγή.



Kill Bill Vol.2, 2004, σκηνοθεσία Quentin Tarantino

Μην πυροβολείτε τη νύφη και τους καλεσμένους της. Το flashback είναι η εξήγηση της σκηνής που έχουμε ήδη παρακολουθήσει στο πρώτο μέρος της ταινίας του Tarantino, στην οποία οι προσκεκλημένοι της Uma Therman είναι όλοι νεκροί, πνιγμένοι μέσα στο αίμα. Το splater συνεχίζεται και η νύφη συνοδεύει το πέπλο της με μια σφαίρα στο κεφάλι από το πρώην αφεντικό της, Bill.



Ο Πρωτάρης, 1967, σκηνοθεσία: Mike Nichols

Εξαρτάται από ποια οπτική θα το δει κανείς για να αποφασίσει αν ο γάμος αυτός είναι από τους καλύτερους ή από τους χειρότερους. Ο Benjamin (Dustin Hoffman) διακόπτει την τελετή, επιτίθεται στους καλεσμένους, τους κλειδώνει στην εκκλησία και το σκάει με τη νύφη (με της οποίας τη μητέρα έχει κάνει σεξ νωρίτερα). Μπαίνουν σε ένα λεωφορείο και πέφτουν οι τίτλοι τέλους αφήνοντάς μας να αναρωτιόμαστε αν η εντυπωσιακή αποχώρηση θα σημάνει την αρχή μιας ωραίας ζωής.



O Νονός, 1972, σκηνοθεσία Francis Ford Coppola

Η κόρη του Vito Corleone παντρεύεται και το κλίμα είναι ιδιαιτέρως εορταστικό. Την ημέρα του γάμου ο Don Corleone δεν μπορεί να αρνηθεί καμία χάρη, σύμφωνα με τα σισιλιάνικα ήθη και έθιμα. Και η εναρκτήρια σκηνή της ταινίας είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αποτυπωμένες κινηματογραφικές αντιθέσεις με τα έντονα χρώματα και τη χαρά της γαμήλιας τελετής σε αντιπαράθεση με τη σκοτεινιά και τη μουντάδα των επιχειρήσεων του Don.