«A Minecraft Movie»: Σάρωσε στο Box Office με ρεκόρ $157 εκατομμυρίων στο 1ο Σαββατοκύριακό της
Η ταινία «A Minecraft Movie» κυριάρχησε στο box office, εισπράττοντας το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας της το ποσό των 157 εκατομμυρίων δολαρίων.
«A Minecraft Movie»: Δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο εγχώριο ντεμπούτο της χρονιάς, αλλά και το καλύτερο στην ιστορία για μεταφορά βιντεοπαιχνιδιού στη μεγάλη οθόνη.
Ξεκινώντας το περασμένο Σαββατοκύριακο, η κωμωδία φαντασίας της Warner Bros. και της Legendary, με πρωταγωνιστές τους Jack Black και Jason Momoa, προβλεπόταν να εισπράξει 70 έως 80 εκατομμύρια δολάρια, με ορισμένους αισιόδοξους αναλυτές να κάνουν λόγο για ένα τελικό νούμερο κοντά στα 90 εκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, χάρη στην ανεβασμένη ζήτηση για μια οικογενειακή ταινία και την ευρεία απήχηση που έχει το βιντεοπαιχνίδι του 2011, το «Minecraft» κατέρριψε τις προσδοκίες στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό.
Στο διεθνές box office, η ταινία έφτασε τα 144 εκατομμύρια δολάρια με ένα παγκόσμιο ξεκίνημα 301 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η παραγωγή της ταινίας κόστισε 150 εκατομμύρια δολάρια πριν από τα παγκόσμια (χωρίς να υπολογίζονται όπως πάντα τα έξοδα για το μάρκετινγκ).
«A Minecraft Movie»: το βιντεοπαιχνίδι που έγινε ταινία
Πριν από αυτό το Σαββατοκύριακο, η Disney και η Marvel με την ταινία «Captain America: Brave New World» (88 εκατομμύρια δολάρια) κρατούσε την πρωτιά για το μεγαλύτερο άνοιγμα της χρονιάς, ενώ η επιτυχία “The Super Mario Bros. Movie” (146 εκατομμύρια δολάρια) της Universal και της Illumination για το 2023 είχε τη μεγαλύτερη εκκίνηση για μεταφορά βιντεοπαιχνιδιού στη μεγάλη οθόνη.
Ο Jared Hess («Napoleon Dynamite», «Nacho Libre») σκηνοθέτησε το «A Minecraft Movie», το οποίο ακολουθεί μια ομάδα διαφορετικών μεταξύ τους ανθρώπων που τραβιέται από μια πύλη σε έναν κυβικό κόσμο και καθοδηγείται από έναν ειδικό τεχνίτη ονόματι Steve (Jack Black). Οι κριτικές ήταν ανάμεικτες (48% στο Rotten Tomatoes), αν και αυτό προφανώς δεν επηρέασε καθόλου την προσέλευση του κοινού.
Η ταινία απευθύνεται ευρέως σε όλους - νεότερους και μεγαλύτερους ενήλικες, καθώς και νέους εφήβους και παιδιά. Οι κριτικές δεν είναι καλές, αλλά αυτές οι ταινίες φτιάχνονται για τους κινηματογραφόφιλους, όχι για τους κριτικούς.
Η επιτυχία ήταν αναγκαία για την Warner Bros.
Η Warner Bros. διψούσε πάντως για μιατέτοια μεγάλη επιτυχία. Τα συνολικά έσοδα του box office συνεχίζουν να υστερούν, με τις πωλήσεις εισιτηρίων να βρίσκονται σήμερα 5,3% πίσω από το 2024 και 35% πίσω από το 2019, σύμφωνα με την Comscore, αν και το «Minecraft» βοήθησε να συρρικνωθεί αυτό το χάσμα.
Και η Warner Bros. προέρχεται από τις διαδοχικές αποτυχίες στις κινηματογραφικές αίθουσες όπως «The Alto Knights» και το «Mickey 17» Στη συνέχεια, το στούντιο έχει το «Sinners», ένα θρίλερ με βρικόλακες που κοστίζει 90 εκατ. δολάρια από τους δημιουργούς του «Black Panther» και του «Creed», Ryan Coogler και Michael B. Jordan.
Το «A Minecraft Movie» βασίζεται σε ένα από τα βιντεοπαιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία, αλλά αυτού του είδους η συσχέτιση δεν εγγυάται πάντα την επιτυχία στο Χόλιγουντ. Ωστόσο, οι ταινίες που βασίζονται σε παιχνίδια έχουν σημειώσει περισσότερες επιτυχίες παρά αποτυχίες τον τελευταίο καιρό, με τα «The Super Mario Bros. Movie», «Five Nights at Freddy's», «Sonic the Hedgehog» και το «Uncharted» του Tom Holland να σημειώνουν μεγάλες εισπράξεις στο box office.
Και η Warner Bros. πάντως έκανε ό,τι μπορούσε σε επίπεδο μάρκετινγκ για να φέρει το «Minecraft» στο ραντάρ των κινηματογραφικών θεατών. Η διαφημιστική καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη συνεργασία με τρίτους στην ιστορία της εταιρείας (και αυτό είναι σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για το στούντιο που βρίσκεται πίσω από την «Barbie»), συνεργάστηκε με 45 brands, συμπεριλαμβανομένων των McDonalds, Doritos, Oreo και Poppi Soda αλλά και με τη NYX βάζοντας στο πλάνο των επίοδοξων θεατών και το γυναικείο κοινό.
Καθώς το «A Minecraft Movie» κυριάρχησε στο box office, άλλες ταινίες στις αίθουσες είδαν περιορισμένο αριθμό θεατών να τις επισκέπτεται, όπως το A Working Man με τον Jason Statham, που συγκέντρωσε 7,2 εκατομμύρια δολάρια σε 3.262 αίθουσες.
Ο Jason Momoa, τα παιδιά του και η τεχνολογία
Το live-action «Snow White» της Disney, έπεσε ακόμα παρακάτω στην τέταρτη θέση με 6 εκατομμύρια δολάρια από 3.750 αίθουσες στην τρίτη εβδομάδα προβολής του (έχει φτάσει με δυσκολία τα 77 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 168 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και θα είναι μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της χρονιάς.
Μιλώντας στο Deadline πριν από την πρεμιέρα της ταινίας Minecraft, ο Momoa κατέστησε σαφές πως τα παιδιά του θα πλοηγηθούν στον ψηφιακό κόσμο μόνο όταν είναι ενήλικες.
«Δεν έχουμε τηλεόραση», είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός και τόνισε:
«Ο γιος μου δεν έχει καν τηλέφωνο. Είναι 16 και δεν έχει. Είμαστε διαφορετικοί. Όταν γίνει 18 και φύγει από το σπίτι, μπορεί να εξερευνήσει αυτόν τον κόσμο. Θέλω απλώς τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους με διαφορετικούς τρόπους».
Υπογραμμίζοντας ότι η οικογένειά του ασχολείται με πρακτικές δραστηριότητες αντί για τις οθόνες ο ηθοποιός μίλησε για την εξάρτηση των παιδιών και όχι μόνο από τη σύγχρονη τεχνολογία.
«Οι άνθρωποι ήταν μια χαρά πριν τα τηλέφωνα. Κανείς δεν μου είπε τι να κάνω και έπρεπε να το καταλάβω μόνος μου».
Ωστόσο, ο Momoa δεν είναι εντελώς κατά του χρόνου στις οθόνες, όταν αυτός και τα παιδιά του παρακολουθούν ταινίες μαζί ως οικογένεια.
Ο Momoa άρχισε να βγαίνει με τη Lisa Bonet το 2005. Δύο χρόνια αργότερα, ο Momoa και ο Bonet καλωσόρισαν το πρώτο τους παιδί μαζί, την κόρη τους Lola Iolani, τον Ιούλιο του 2007. Το δεύτερο παιδί τους, ο γιος τους Nakoa-Wolf, γεννήθηκε τον επόμενο χρόνο. (Η Bonet έχει επίσης την κόρη της Zoë Kravitz με τον πρώην σύζυγό της Lenny Kravitz την οποία ο Momoa μεγάλωσε σαν πατριός).
