«Η Μαρία που έγινε Κάλλας»: Ευρωπαϊκή διάκριση μετά τις κριτικές και 4 εκατομμύρια προβολές
«Μας αποζημίωσε η Berninale» λέει μετά τις αρνητικές κριτικές η σκηνοθέτης Όλγα Μαλέα που δημιούργησε τη «Μαρία που έγινε Κάλλας».
«Η Μαρία που έγινε Κάλλας» είναι η σειρά που συζητήθηκε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στην τηλεοπτική μας πραγματικότητα τις τελευταίες μέρες. Δίχασε λόγω των αρνητικών κριτικών από δημοσιογράφους από τη μία μεριά και τα θετικά σχόλια του κοινού από την άλλη πλευρά.
Μετά την Ελένη Ράντου που υπερασπίστηκε τη σειρά, στην οποία υποδύεται τη μητέρα της Μαρίας Κάλλας, Λίτσα Καλογεροπούλου και η σκηνοθέτης της σειράς Όλγα Μαλέα μίλησε για όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν αλλά κυρίως για τη μεγάλη ευρωπαϊκή διάκριση της σειράς και το ρεκόρ θεάσεων στο Ertflix.
«Μην υποτιμούμε το κοινό»: Ράντου - Ρουγγέρη απάντησαν στην κριτική για τη «Μαρία που έγινε Κάλλας»
«Η δουλειά μου "μιλάει" από μόνη της»
Η σκηνοθέτης Όλγα Μαλέα που είχε επιμεληθεί και το σενάριο της σειράς, αποκάλυψε σήμερα μιλώντας στο Στούντιο 4, αρχικά το ρεκόρ με τις θεάσεις της σειράς στο Ertflix όπου αρχικά έπαιξαν τα 10 επεισόδια και την απόδοση των δύο πρώτων επεισοδίων στην ΕΡΤ, τη Δευτέρας και της Τρίτης.
Όπως είπε σε συνέντευξή της στο Στούντιο 4, 4 εκατομμύρια θεατές είδαν τη σειρά στο στην πλατφόρμα της ΕΡΤ ενώ το δεύτερο επεισόδιο σημείωσε άνοδο μίας μονάδας στην τηλεθέαση. Για να είμαστε ακριβείς, έκλεισε με 7% στο δυναμικό κοινό και 10,1% στο σύνολο. Για τα δεδομένα της δημόσιας τηλεόρασης και της γενικότερης φετινής τηλεθέασης, αυτό είναι μία καλή απόδοση.
Μας αποκάλυψε επίσης πως η σειρά ήδη επιλέχθηκε για να συμμετέχει στο τηλεοπτικό φεστιβάλ Berlinale Series Market Selects 2025 (13/2 με 23/2).
Είναι το αντίστοιχο φεστιβάλ με το κινηματογραφικό, αλλά μόνο για τις τηλεοπτικές παραγωγές. Μία συμμετοχή που είναι σημαντική, γιατί λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για νέες τηλεοπτικές παραγωγές.
Όταν ρωτήθηκε σήμερα από τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για τις αρνητικές κριτικές που αφορούν τόσο στο σύνολο της παραγωγής, όσο και στην ερμηνευτική απόδοση της Ελένης Ράντου η Όλγα Μαλέα απάντησε λέγοντας:
«Τα ακούω με χαρά όλα αυτά. Ευτυχώς ζούμε σε δημοκρατία, ζούμε σε μία χώρα που επιτρέπεται να έχεις διαφορετική άποψη, μία χαρά το θεωρώ. Μας αποζημίωσε η θετική γνώμη της Berninale γιατί την επέλεξε μαζί με άλλες παραγωγές από την Αυστραλία, την Αμερική, τη Γερμανία. Διαλέγουν παραγωγές που πιστεύουν ότι μπορούν να "περπατήσουν" εκτός Ελλάδας. Δεν ξέρουμε ακόμη αν θα συμβεί αυτό. Και για εμένα εξίσου σημαντικό είναι ότι μπορεί να οδηγήσει αυτό σε συμπαραγωγές στο μέλλον γιατί εκεί είναι το "κλειδί"».
«Η δουλειά μου "μιλάει" από μόνη της» συμπλήρωσε στη συνέχεια.
Η σκηνοθέτης Όλγα Μαλέα μας είχε μιλήσει στο Queen.gr μερικούς μήνες πριν από την πρεμιέρα της σειράς «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» και για τις δυσκολίες σε αυτό το τηλεοπτικό εγχείρημα, που αναφέρεται στη ζωή της μεγάλης ντίβας της όπερας, τα χρόνια της νεότητάς της, όταν ζούσε στην Αθήνα.
«Δεν είναι εύκολο καταρχάς με τα locations, γιατί η Αθήνα έχει ανακαινιστεί. Όταν πας για παράδειγμα στην Ιταλία, μπορείς με άνεση να κάνεις ταινία η οποία να αναφέρεται σε όλες τις εποχές. Ευτυχώς στη δική μας περίπτωση, έχουμε πλεονεκτήματα στα εσωτερικά γυρίσματα. Εδώ που βρισκόμαστε σήμερα στην παλιά Λυρική Σκηνή στην οδό Ακαδημίας, είναι και το θέατρο στο οποίο η νεαρή Μαρία Κάλλας έκανε τις πρώτες παραστάσεις της. Καταφέραμε επίσης να κάνουμε γυρίσματα στο σπίτι της στην οδό Πατησίων, το οποίο ανακαινίζεται από τη σοπράνο Βάσω Παπαντωνίου, τη σύζυγο του Βασίλη Βασιλικού. Με τη βοήθεια του Δήμου Αθηναίων, θα γίνει στο μέλλον «Ακαδημία Τραγουδιού Μαρία Κάλλας». Σταμάτησαν οι εργασίες στο εργοτάξιο για να καταφέρουμε να κάνουμε τα γυρίσματά μας».
Και είχε αναφερθεί φυσικά στη συζήτηση που είχε κάνει με την Ελένη Ράντου όταν της πρότεινε τον ρόλο της μαμάς Κάλλας: «Η Ελένη Ράντου όταν διάβασε την πρώτη φορά το σενάριο, είπε αμέσως πως ήθελε να παίξει τον ρόλο της μαμάς. Και όταν τη ρώτησα το γιατί, μου απάντησε «Μα δεν το βλέπεις; Είναι ένα πάσχων πρόσωπο».
Δες όλη τη συνέντευξη εδώ:
