Από την αδίστακτη Κυβέλη στη μεταφυσική Ιόλη: 10 γυναίκες που έκαναν τους ρόλους της χρονιάς στην ΤV
Σκληρές, ευαίσθητες, πολύπλοκες, μυστηριώδεις, αδίστακτες, μεταφυσικές. Οι γυναίκες ηθοποιοί που θαυμάσαμε και έκαναν του ρόλους της χρονιάς στην TV, ακόμη και αν δεν τις αγαπήσαμε ως τηλεοπτικούς χαρακτήρες.
Οι γυναίκες που έκαναν τους ρόλους της χρονιάς στην TV τη φετινή σεζόν είναι πολλές, αλλά ξεχωρίσαμε 10 από αυτές που είχαν μία ιδιατερότητα λόγω και του τηλεοπτικού τους χαρακτήρα. Όλες ταλαντούχες, όλες μοναδικές.
Από την αδίστακτη Κυβέλη του Grand Hotel, στη σχεδόν μεταφυσική Ιόλη στους Μαύρους Πίνακες. Ρόλοι που ξεχώρισαν και δε βασίστηκαν μόνο στη λάμψη ή στη γοητεία, αλλά σε βαθύτερα συναισθήματα.
Από το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι, στους Αθώους: Οι 9 νέες δραματικές σειρές που θα δεις τον χειμώνα
Γυναίκες που ξεχώρισαν και οι love to hate χαρακτήρες
Οι σκοτεινοί ρόλοι, αυτό που απλοποιημένα λέμε ως κακούς στην ελληνική τηλεόραση, είναι πάντα μία ωραία πρόκληση για έναν ή μία ηθοποιό. Είναι πολύπλοκοι, είναι δύσκολοι, μα είναι πάντα στο επίκεντρο της πλοκής και χρειάζονται μία επιπλέον υποκριτική δεινότητα.
Σε αυτή την κατηγορία αλλά σε μία πιο πολύπλοκη συνθήκη, κυριαρχεί με διαφορά, η Δάφνη Λαμπρόγιαννη ως Κυβέλη στο Grand Hotel. Φαινομενικά σκληρή, αλλά βαθιά πληγωμένη. Με τρωτές πλευρές, αλλά και λάθη. Δέσμια μίας εξουσίας στην οποία αυτοβούλως καταδικάστηκε. Η ηθοποιός πέρασε όλες τις συναισθηματικές βαθμίδες με θαυμαστό τρόπο. Σπουδαία ηθοποιός.
Το δε ταίριασμα με τον Γιώργο Γεροντιδάκη ως Ρήγα, πέτυχε φέτος, το απόλυτο.
Και για μην αδικήσουμε τις νεότερες σε εμπειρία και ηλικία συναδέλφους της στη σειρά, ας κάνουμε και μία ειδική μνεία στο ταλέντο της Καλλιόπης Χάσκα που υποδύεται την τηλεοπτική της κόρη Αλίκη.
Ο Ρήγας ή ο Πέτρος θα έχει τραγικό τέλος στο Grand Hotel; Το μοιραίο βράδυ και οι εκτελεστές τους
Είμαι σίγουρη πως δύσκολα θα ξεχάσεις τη πιο ξεχωριστή σκηνή τη φετινή χρονιά στον Άγιο Έρωτα με την Ταμίλλα Κουλίεβα ως Θάλεια, όταν ο σύζυγός της την κλείνει με τη βία στο ψυχιατρείο. Η ηθοποιός υπερέβη τον εαυτό της για αρκετά επεισόδια και έκανε μία θεαματική στροφή με επιτυχία, όταν ο ρόλος της επέστρεψε σε πιο φυσιολογικά μονοπάτια. Με θεατρική μαεστρία που διαθέτουν λίγες γυναίκες ηθοποιοί στην Ελλάδα.
Σε αυτή τη σειρά ξεχωρίζουν αρκετές ηθοποιοί αλλά θα κάνουμε μία ειδική μνεία στη Μαρίνα Ψάλτη, την τηλεοπτική μητέρα του Δημήτρη Γκοτσόπουλου. Η Πετρούλα δεν είναι μόνο μία βασανισμένη γυναίκα που ζητά εκδίκηση για τον θάνατο της κόρης της. Είναι και μία βαθιά γενναιόδωρη ψυχή. Αυτά τα δύο άκρα κατάφερε να τα ισορροπήσει άψογα.
Η Mαρίνα Ψάλτη αποφάσισε λόγω bullying να μείνει εκτός θεάτρου, πριν έρθει ως «δώρο» ο Άγιος Έρωτας
Οι Μαύροι Πίνακες είναι για εμένα η σειρά της σεζόν που ξεχώρισε ως πρωτότυπο σενάριο και μάλιστα χωρίς να βασίζεται σε ξένο format. Η Σοφία Καζατζιάν και ο Μάριος Ιορδάνου εμπνεύστηκαν τον καταλληλότερο ρόλο για τη Σοφία Κόκκαλη ως Ιόλη. Απέδωσε τον πρώτο της τηλεοπτικό χαρακτήρα, με όλους τους κανόνες ενός ψυχολογικού θρίλερ με το μέτρο και την εκφραστική υπόνοια που χρειαζόταν. Οσκαρική απόδοση για να μιλήσουμε και με κινηματογραφικούς όρους.
Ειδικά επειδή τελειοποίησε και το πιο απρόσμενο φινάλε που είδαμε σε ελληνική σειρά τα τελευταία χρόνια.
Την ευθραστότητα της Άννας στη Διάφανη Αγάπη, καμία δεν θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα από τη Χαρά Μάτα Γιαννάτου. Δεν βοήθησαν μόνο τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά της σε αυτό, αλλά και ο τρόπος που χειρίστηκε υποκριτικά τον λόγο της και την κίνησή της. Και με το δυναμισμό που χρειαζόταν όταν πάλευε για να δικαιώσει και να δικαιωθεί για τη δολοφονία του συζύγου της ή για να τιμωρήσει τους ενόχους.
Η νεαρή Μέγκι Σούλι ως Φωτεινή και ο μόνος σύνδεσμος του Μάρκου ως φάντασμα με τον πραγματικό κόσμο αποτελεί επίσης μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς.
Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου στα Παιχνίδια Εκδίκησης δημιούργησε εξαρχής μία σπάνια ταύτιση με το κοινό της σειράς. Δε τη συμπονούμε μόνο ως Μαρίνα για όσα βίωσε λόγω της απιστίας του συζύγου της, αλλά παλεύουμε και εμείς μαζί της για να κερδίσει την ευτυχία που της αξίζει. Είναι από τους πιο δύσκολους ρόλους της χρονιάς με τις διαρκείς συναισθηματικές αλλαγές, αλλά η ηθοποιός λειτουργεί με έναν ιδιαίτερο ρεαλισμό στην απόδοση και απόλυτο - και θαυμαστό - μέτρο στην κίνηση. Της άξιζε αυτός ο ρόλος.
Διάβασε και την αποκλειστική μας συνέντευξη, όπου μιλά και για τον φετινό της ρόλο.
Μαριλίτα Λαμπροπούλου: «Δεν ήταν ποτέ θέμα για εμένα, το να αποδείξω ποια είμαι»
Η Μαρίνα Καλογήρου ως Έλλη στον Τιμωρό ζούσε για δύο δεκαετίες στην άγνοια για τον θάνατο του μόνου άντρα που αγάπησε και πατέρα του παιδιού της. Όταν έμαθε την αλήθεια, σα να γύρισε με ευκολία έναν νοητό διακόπτη για να υποδυθεί ξαφνικά μία άλλη Έλλη. Να τιμωρήσει και εκείνη για τη ζωή που της στέρησαν. Διαχειρίστηκε με λεπτότητα αυτό το plot twist.
Last but not least, η νεαρή ηθοποιός Μαριάννα Πουρέγκα στη σειρά Απαραίτητο Φως τη ΕΡΤ. Σε έναν διπλό ρόλο υποδυόμενη τη γιαγιά της σε νεαρή ηλικία και την εγγονή της έδωσε μία άλλη οντότητα στην ιστορία μυστηρίου. Έκανε μία υποκριτική υπέρβαση που δύσκολα πετυχαίνει, όταν έκανε αυτή τη μετάβαση από τις δύο εποχές και τις δύο ηλικίες με τρόπο που άρμοζε σε ένα καλογραμμένο αστυνομικό θρίλερ.
