Η αποκάλυψη της Καίτης Γαρμπή για τη Eurovision το 1993 στο ΤikTok

Γεωργία Βλαχοπούλου
Η αποκάλυψη της Καίτης Γαρμπή για τη Eurovision το 1993 στο ΤikTok
eurovisionworld.com

Ποιος «κρυβόταν» πίσω από την κάμερα που επί 43 δευτερόλεπτα εστίαζε στην Καίτη Γαρμπή και ποιος σκηνοθετούσε την βραδιά εκείνη του τελικού στην Ιρλανδία;

Αν ένα ρεκόρ κατέχει η Ελλάδα στον μουσικό διαγωνισμό της Eurovision, αυτό είναι το κοντινό πλάνο που έγινε στην Καίτη Γαρμπή το 1993 και διήρκησε 43 δευτερόλεπτα.

To look της Σάττι στο τιρκουάζ χαλί της Eurovision ενθουσίασε τους fans που είδαν vibes νικήτριας

Κάτι τέτοιο δεν έχει ξανασυμβεί με άλλον καλλιτέχνη όλα αυτά τα χρόνια και αυτό είναι και το λογικό μιας και ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί ένα τηλεοπτικό προϊόν και δεν θα είχε νόημα να βλέπαμε για τόση ώρα μόνο το πρόσωπο των καλλιτεχνών. Αν σκεφτεί κανείς πως το τραγούδι «Ελλάδα Χώρα του Φωτός» που ερμήνευσε η Καίτη Γαρμπή είχε διάρκεια περίπου 3,5 λεπτά τα 43 δευτερόλεπτα ήταν πολύ για συνεχόμενο κοντινό πλάνο.

Η αποκάλυψη για το κοντινό πλάνο στην Καίτη Γαρμπή

Η Καίτη Γαρμπή θυμήθηκε την συμμετοχή της και δημοσίευσε στο προφίλ της στο TikTok ένα βίντεο με το συγκεκριμένο απόσπασμα και το κοντινό πλάνο.

Φυσικά, οι followers σχολίασαν για ακόμα μια φορά το πόσο λαμπερή ήταν εκείνη τη βραδιά με το viral - μέχρι και σήμερα - γαλάζιο φόρεμά της με τα ιδιαίτερα πετράδια και τα κοψίματα στο πλάι (δημιουργία της Σίλιας Κριθαριώτη), το οποίο αναδείκνυε απόλυτα τα γαλάζια μάτια της.

Η Μαρίνα Σάττι παραδέχτηκε τη λάθος απόφαση στην 2η πρόβα της και καθησύχασε τους fans της

Αυτός ήταν και ο λόγος που πολλοί θεώρησαν πως ο κάμεραμαν δεν μπορούσε να πάρει τα «μάτια» του από πάνω της και γι' αυτό προέκυψε αυτό το κοντινό διαρκείας.

Όπως αποκάλυψε όμως η Καίτη Γαρμπή απαντώντας σε μια follower της, δεν κρυβόταν άντρας πίσω από την κάμερα αλλά γυναίκα, κάτι ακόμα πιο τιμητικό για εκείνη.

438238386_419276641034115_2585541098892073634_n.jpg

Γυναίκα όμως, ήταν και αυτή που σκηνοθετούσε τη βραδιά, με τις οδηγίες της οποίας φυσικά έγινε το συγκεκριμένο κοντινό πλάνο. Η Anita Notaro ήταν η δεύτερη γυναίκα σκηνοθέτης στα χρονικά της Eurovision - μετά την Yvonne Littlewood το 1963 στο Λονδίνο - και ήταν εκείνη που «μαγεύτηκε» από την Καίτη Γαρμπή.

https://www.instagram.com/p/C6hDJzRLSz2/

Το «Ελλάδα Χώρα του Φωτός» κατέλαβε την 9η θέση ανάμεσα στις 25 χώρες που συμμετείχαν εκείνη τη χρονιά, με πολλούς να λένε πως άξιζε να φτάσει πιο ψηλά.