Αυτοί είναι οι μεγάλοι νικητές των Influencer Marketing Awards ‘22

Αυτοί είναι οι μεγάλοι νικητές των Influencer Marketing Awards ‘22

Τα Influencer Marketing Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για 3η χρονιά, από το Marketing Week και τη Boussias, βράβευσαν τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου τις πιο αγαπημένες ενέργειες Influencer Marketing, σε μια live Τελετή Απονομής στο Box Athens.

Με προσθήκες στις κατηγορίες που αντικατόπτριζαν τις εξελίξεις, τα Influencer Marketing Awards πραγματοποιήθηκαν σε μια χρονική στιγμή που το Ιnfluencer Marketing σημειώνει άνοδο, το οποίο αποτυπώθηκε τόσο στον αριθμό των υποψηφιοτήτων, όσο και στην ποιότητα των έργων. Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν η Μυρτώ Κάζη, Δημοσιογράφος, Influencer και CEO των Yes I Do και BOOM. Μαζί με ακόμη 27 καταξιωμένα στελέχη των σημαντικότερων agencies επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς ανέλαβαν το έργο της αξιολόγησης. Η Πρόεδρος της επιτροπής δήλωσε σχετικά: «Είμαι πραγματικά χαρούμενη που φέτος ως Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των Influencer Marketing Awards γνώρισα εκ των έσω τις επιδραστικές καμπάνιες που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα. Καμπάνιες που μας έκαναν να χαμογελάσουμε, να συγκινηθούμε, να πράξουμε, να αλλάξουμε. Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη από τέτοιες καμπάνιες! Σε κάποιες έλαβα μέρος και κάποιες άλλες τις “ζήλεψα” γιατί ήταν πραγματικά υπέροχες! Η ψηφοφορία ήταν μια απαιτητική διαδικασία καθώς σε αυτό το επίπεδο είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς εκείνες τις μικρές αλλά τελικά ουσιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά».

Έτσι, μεγάλοι νικητές των φετινών βραβείων αναδείχθηκαν:

Influencer Agency of the Year: Digital Minds

Influencer Brand of the Year: Adidas

Influencer of the Year: Unboxholics

Influencers Dream Team of the Year: Οι 240 Influencers της καμπάνιας λανσαρίσματος ABOUT YOU από την Outstand.

Αντίστοιχα, με Platinum, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:

Η Mazda Autoone και White ad & Purple Events στις Ενότητες «Best Influencer Marketing per Industry» και «Best Influencers».

Η Outstand Communications στην Ενότητα «Best Influencer Marketing Strategy»

H Ikea στις Ενότητες «Growth & Creativity in Influencer Marketing» και «Best Use of Platforms for Influencer Marketing»

Χορηγός Επικοινωνίας ήταν το queen.gr και Photobooth Sponsor το iPhotoBooth.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο www.influencermarketingawards.gr

DPG Network