2ο Influencer Marketing Conference
H Boussias και το Marketing Week σας προσκαλούν στο 2ο Influencer Marketing Conference που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 14 Απριλίου 2022.
Το Influencer Marketing έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο δημοφιλείς και hot τομείς του σύγχρονου Marketing. Ο κλάδος βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς παρουσιάζονται ολοένα και περισσότερες νέες τάσεις, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του χώρου να καλούνται να προσαρμοσθούν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Και απ΄ ότι φαίνεται, τα καταφέρνουν περίφημα. Τα νούμερα το επιβεβαιώνουν: η αξία της αγοράς του Influencer Marketing υπολογιζόταν το 2016 στα 1.7 δις δολάρια ενώ το 2021 το νούμερο αυτό εκτινάχθηκε στα 13.8 δις δολάρια!
Στο συνέδριο αυτό σπουδαίοι ομιλητές και πετυχημένοι επαγγελματίες από μεγάλες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού θα μιλήσουν για τις νέες τάσεις και θα ενημερώσουν το κοινό για τις τελευταίες εξελίξεις. Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Scott Guthrie, επαγγελματίας σύμβουλος στο Influencer Marketing και επικεφαλής του Influencer Marketing Trade Body (IMTB). H Vuelio έχει συμπεριλάβει το ιστολόγιό του στα 10 κορυφαία ιστολόγια Δημοσίων Σχέσεων των τελευταίων τεσσάρων χρόνων (2018-2021) ενώ ο ίδιος έχει περιληφθεί στη λίστα Talking Influence Top 50, μια λίστα που αναγνωρίζει τους επαγγελματίες που αλλάζουν το χώρο του Influencer Marketing. O Scott θα εξηγήσει πώς γίνονται πιο αποδοτικές οι Influencer Marketing καμπάνιες και θα μιλήσει για το social commerce και το live-stream shopping. Πώς τα brands μπορούν να επωφεληθούν από τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους influencers;
Όμως ο Scott είναι ένας μόνο από τους σπουδαίους ομιλητές αυτού του συνεδρίου. H Shazia Ginai, CEO της εταιρείας Neuro-insight UK, θα αναφερθεί στην Επιρροή και στην επιστήμη του Neuromarketing και σημειώνει ότι «το influencer περιεχόμενο δημιουργεί συναισθηματικούς συνδέσμους και αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για τα brands».
Άλλα θέματα που θα συζητηθούν, μεταξύ άλλων, αφορούν στα κριτήρια επιλογής των influencers, στους influencers μέσα στο εργασιακό περιβάλλον και πώς μπορούν να προωθήσουν το brand της εταιρείας τους, στο πώς οι influencers ενισχύουν το digital brand strategy, στο Influencer Marketing μη κυβερνητικών οργανισμών αλλά και σε επιτυχημένες καμπάνιες που θα αναλυθούν ως case studies.
To συνέδριο απευθύνεται σε digital, brand και community managers, influencers και ambassadors, content creators, retailers και agencies. Δηλώστε συμμετοχή και παρακολουθήστε το για να ενημερωθείτε για το συναρπαστικό χώρο του Influencer Marketing και να μάθετε από τους κορυφαίους του είδους για τις πιο αποδοτικές πρακτικές.
Χορηγοί:
DIGITAL MINDS
FISIKON - ΔΕΠΑ
KNOWCRUNCH
Πληροφορίες και εγγραφές: https://www.influencermarketingconference.gr/