Τι δεν πρέπει να μάθει ποτέ το αφεντικό σας

Για να κάνετε όσο καλύτερη εντύπωση γίνεται

Έχουμε μιλήσει στο παρελθόν για τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν το αφεντικό σας να ενθουσιαστεί, αλλά καμία φορά, είναι σημαντικό να ξέρουμε και ποια είναι αυτά που πρέπει να αποφεύγουμε, ώστε να μην το δυσαρεστήσουμε. Το μέλλον της καριέρας σας εξαρτάται και από την άποψη που έχει για σας το αφεντικό σας, γι' αυτό καλό είναι να διαχειριστείτε προσεκτικά κάποια θέματα. Αυτά είναι τα πράγματα που δεν θέλει να σας ακούσει να συζητάτε.

 

Τους μισθούς των συναδέλφων σας
Ακόμα κι αν υπάρχουν πειστικοί λόγοι για τους οποίους κάποιος συνάδελφος πληρώνεται καλύτερα από εσάς, ποτέ δεν νιώθετε καλά όταν το μαθαίνετε. Όπως κι αν έφτασε στ΄ αυτιά σας, και όπως κι αν νιώθετε ξέροντας το, δεν είναι πρέπον να αναφέρετε στο αφεντικό σας ότι ξέρετε πόσα χρήματα βγάζει κάποιος συνεργάτης σας- είναι αντιεπαγγελματικό και θα φέρει και τους προϊστάμενούς σας σε δύσκολη θέση.

 

Να ισχυρίζεστε ότι κάτι είναι αδύνατο
Φυσικά, αν χρονικά ο όγκος δουλειάς σας δεν βγαίνει, είναι σημαντικό να το εξηγήσετε με σαφήνεια στο αφεντικό σας. Αλλά πρέπει να το κάνετε με προσοχή. Ειδικά όταν, και άλλοι συνάδελφοι έχουν, περίπου, τον ίδιο όγκο εργασίας, και τον φέρουν εις πέρας, το να υποστηρίξετε ότι κάτι είναι «αδύνατο» σας βάζει, αυτόματα, στη θέση του εργαζόμενου που δεν είναι ικανός να εκπληρώσει εγκαίρως τις υποχρεώσεις του.

 

Να υπονοείτε ότι είστε με το ένα πόδι έξω από την εταιρεία
Είναι σωστό, εφόσον σκοπεύετε να παραιτηθείτε, να ενημερώσετε τους συνεργάτες σας αρκετά νωρίτερα, ώστε να βρεθεί χρόνος για να αντικατασταθείτε, αλλά αν τα πράγματα δεν έχουν ακόμα δρομολογηθεί προς τα εκεί, καλό είναι να μην αναφέρετε τίποτα. Ανα απλώς μόλις αποφασίσατε ότι ήρθε η ώρα να προχωρήσετε, και ακόμα κοιτάτε αγγελίες και επαφές, μην κάνετε καμία ανακοίνωση. Μπορεί η αναζήτηση δουλειάς να σας πάρει περισσότερο χρόνο απ' όσο πιστεύατε, ή ακόμα και να αλλάξετε γνώμη.

 

Να μοιράζεστε λεπτομέρειες από την προσωπική σας ζωή
Δεν είναι κακή ιδέα να ξέρει το αφεντικό σας κάποια πράγματα για την προσωπική σας ζωή, αφού αυτό δημιουργεί πιο άνετο κλίμα στο γραφείο, και μπορεί να κάνει πιο κατανοητές τις άλλες υποχρεώσεις σας. Μην το παρακάνετε όμως: δεν είναι ανάγκη να γνωρίζουν όλοι ότι αργήσατε να κοιμηθείτε επειδή τσακωνόσασταν με τον φίλο σας, ή ότι το hangover σας αποσπά την προσοχή από την δουλειά.

 

 

Διαβάστε ακόμα:
Η ζηλιάρα συνάδελφος που σου κάνει τη ζωή δύσκολη και πώς να την αντιμετωπίσεις
Αν γλυκoκοιτάτε το αφεντικό σας ξεχάστε το! Δεν παντρεύονται πια τις γραμματείς τους
Επαγγελματική συνέντευξη: 5 βασικοί λόγοι για τους οποίους δεν πήρατε τη θέση!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ