Η Meta εισάγει την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram σε δύο περιπτώσεις. Τι αλλάζει;

 Άρτεμις Σκούφου
Η Meta εισάγει την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram σε δύο περιπτώσεις. Τι αλλάζει;
Pexels

Η Meta επαναφέρει την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram. Ο στόχος; Περισσότερη ασφάλεια και λιγότερες περιπτώσεις απάτης. 

Αν έχεις εξαπατηθεί έστω και μία φορά στο διαδίκτυο, τότε ξέρεις πόσο προσεκτική πρέπει να είσαι πριν εμπιστευτείς το οτιδήποτε και τον οποιοδήποτε. Αν από την άλλη δεν το έχεις πάθει, δε χρειάζεται κιόλας. Η Meta προσπαθεί να καταπολεμήσει τις online απάτες με διάφορους τρόπους τον τελευταίο καιρό και η εταιρεία δηλώνει ότι τα πηγαίνει αρκετά καλά. Τι νέο εισάγει αυτή τη φορά;

Η Meta θέλει να βάλει τέλος στη μάστιγα των διαφημίσεων απάτης που στηρίζονται σε διασήμους, προσπαθώντας για ακόμα μία φορά να προστατεύσει τους χρήστες των social media που ανήκουν στην εταιρεία. Αυτή τη φορά, η Meta εισάγει εισάγει την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Τι συμβαίνει με την Meta AI; Το να φτιάχνεις AI φωτογραφίες είναι κάτι που χρειάζεσαι πραγματικά;

Facebook και Instagram με αναγνώριση προσώπου

Η Meta ανακοίνωσε πως έχει στόχο να δοκιμάσει τη χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου με μια επιλεγμένη ομάδα 50.000 διάσημων και δημόσιων προσώπων.

Τι θα πετύχει με αυτό; Αν τα υπάρχοντα συστήματα της Meta υποψιαστούν ότι μια διαφήμιση μπορεί να είναι απάτη, θα συγκρίνουν τις εικόνες της διαφήμισης με τις εικόνες προφίλ του δημόσιου προσώπου στο Facebook και το Instagram και, εάν υπάρχει ταύτιση και η διαφήμιση είναι απάτη, θα διαγράφεται.

«Αυτή η διαδικασία γίνεται σε πραγματικό χρόνο και είναι ταχύτερη και πολύ πιο ακριβής από τις χειροκίνητες ανθρώπινες αξιολογήσεις, οπότε μας επιτρέπει να εφαρμόζουμε πιο γρήγορα τις πολιτικές επιβολής της νομοθεσίας μας και να προστατεύουμε τους ανθρώπους στις εφαρμογές μας από απάτες», δήλωσε ο David Agranovich, διευθυντής της Meta για την αντιμετώπιση παγκόσμιων απειλών.

Οι διάσημοι που θα συμμετέχουν σε αυτό θα πρέπει να έχουν ένα προφίλ σε Facebook ή Instagram.

facebook.jpg

Τι άλλο θα αλλάξει με την αναγνώριση προσώπου σε Facebook και Instagram;

Η Meta θα χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία επίσης για να επιτρέψει στους χρήστες να ανεβάζουν μια selfie με βίντεο για να ανακτήσουν το λογαριασμό τους, όταν αυτός έχεις μπλοκαριστεί, έχοντας πέσει θύματα απάτης.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που θα συμβεί κάτι τέτοιο. Το 2021, η Meta απέσυρε τη χρήση αναγνώρισης προσώπου στα social media, ειδικά σχετικά με την προτεινόμενη επισήμανση (tag) των χρηστών σε φωτογραφίες, επικαλούμενη ανησυχίες αναφορικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Αυτή τη φορά, όμως, ο David Agranovich τόνισε ότι τα δεδομένα προσώπου που δημιουργούνται θα διαγράφονται αμέσως μόλις ολοκληρωθεί το τεστ ταυτοποίησης τόσο για τις διαφημίσεις απάτης όσο και για την πειρατεία λογαριασμού, ανεξαρτήτως με το αν υπάρχει ταύτιση και δεν χρησιμοποιούνται για κανέναν άλλο σκοπό.

Τι είναι το sextortion που απειλεί τους εφήβους και πώς το Instagram τους προστατεύει;

https://www.instagram.com/reel/DBZzSwHoy--/

Η εταιρεία του Facebook και του Instagram δηλώνει ότι οι πρώτες δοκιμές που έγιναν με τη χρήσης της παραπάνω τεχνολογίας είναι θετικές και δείχνουν «ελπιδοφόρα αποτελέσματα», όσον αφορά την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα στον εντοπισμό των διαφημίσεων απάτης.

Επίσης, το εργαλείο αναγνώρισης προσώπου είναι ένα από τα πολλά που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τον εντοπισμό απάτης, αλλά παραδέχθηκε ότι κάποιες είναι πιθανό να μην εντοπιστούν εγκαίρως.